Min Första LagomDYRA Laptop - Köpråd Uppskattas otroligt mycket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Alltså denna: http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151... Finns det plats för två diskar? Hittar ingen info om det.

Det finns plats för två diskar i denna. Köpte den till mina föräldrar i jul. Enda negativa jag har att säga är att tangentbordet svajar för mycket för min smak.
Inte allt för krångligt att komma åt HDD platsen, smidigt sätt att ta bort tangentbordet, 7 skruvar och vips så får man loss plattan under datorn. Inte direkt krångligt för en van, men tufft för en gubbe och gumma på 60 bast

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nalyen:

Det finns plats för två diskar i denna. Köpte den till mina föräldrar i jul. Enda negativa jag har att säga är att tangentbordet svajar för mycket för min smak.
Inte allt för krångligt att komma åt HDD platsen, smidigt sätt att ta bort tangentbordet, 7 skruvar och vips så får man loss plattan under datorn. Inte direkt krångligt för en van, men tufft för en gubbe och gumma på 60 bast

Mvh

Tack för det. Låter bra! Blir att köpa denna även om tangenbordet svajar, hoppas jag inte ångrar mig sedan!

Permalänk
Medlem

Den blev en helt annan för mig. Kom på att 17" blir osmidig när man ska ta med dig den. Så jag köpte en N53SV.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1000312 Nöjd som fna än så länge! Det tråkiga är väl att det inte finns plats för en exta disk skulle jag tro. Någon som kan bekräfta?

Permalänk
Citat:

Det finns plats för två diskar i denna. Köpte den till mina föräldrar i jul. Enda negativa jag har att säga är att tangentbordet svajar för mycket för min smak.
Inte allt för krångligt att komma åt HDD platsen, smidigt sätt att ta bort tangentbordet, 7 skruvar och vips så får man loss plattan under datorn. Inte direkt krångligt för en van, men tufft för en gubbe och gumma på 60 bast

Mvh

Ok jag är inte 60 bast men känner mig inte jätte teknisk jämnt tog bort tangentbordet och upptäckte att det var 11 skruvar om jag inte missminner mig vilka 7 ska man ta bort? Så man inte skruvar på nån man inte borde :S ska in med en till disk var tanken.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0x:

Den blev en helt annan för mig. Kom på att 17" blir osmidig när man ska ta med dig den. Så jag köpte en N53SV.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1000312 Nöjd som fna än så länge! Det tråkiga är väl att det inte finns plats för en exta disk skulle jag tro. Någon som kan bekräfta?

Det stämmer, endast en intern disk

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av krillejaow:

Ok jag är inte 60 bast men känner mig inte jätte teknisk jämnt tog bort tangentbordet och upptäckte att det var 11 skruvar om jag inte missminner mig vilka 7 ska man ta bort? Så man inte skruvar på nån man inte borde :S ska in med en till disk var tanken.

Mvh

Jadu, om du inte har installerat om windows eller rensat överdrivet mycket bland allt som Asus har lagt in på datorn så finns det en bruksanvisning på skrivbordet om jag inte missminner mig.

Permalänk
Medlem

hära släng i en ssd så har du en kanon datori ASUS X53SD-SX417V I7-2670QM/8/500/GT610 (Media Markt) 5 990:- första sidan i dagens annonsblad från mediamarkt