Operatörslåser halebop sina kontantkorts mobiler?

Permalänk

Operatörslåser halebop sina kontantkorts mobiler?

Hejsan,Undrar om någon köpt en kontantskort telefon i halebops web-butik och kan säga om telefonen blir låst till halebop då? (kanske dum fråga, men frågar ändå).

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

Vilken mobil är det du tänker på? Det kan vara olika från telefon till telefon. Om telefonen är operatörslåst bör det framkomma på infoskärmen kring just den telefonen.

Överlag säger min erfarenhet med Halebop mig ett nej. Dock så finns det givetvis undantag, som exempelvis iPhone.

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk

Xperia X8. Jo har försökt klickat runt på sidan och se om det står något om operatörslåst, men kan ej hitta något :S men här är länken iaf.

http://butik.halebop.se/PakDetInfo.aspx?PAKGUID=7c60f013-9f93...

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

Står det inte att den är operatörslåst så ska den inte vara det, men om du vill vara på den riktigt säkra sidan kan du kontakta supporten här:
http://support.halebop.se/contact

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk

Tja jo sant, Och är ju bara skicka tillbaka den ifall den inte fungerar med mitt comviq kort. Eftersom det är väll 14dagas ångerrätt? Eller hur brukar det vara med mobiler? Minns ej ifall dom ligger inplastade så att de inte går lämna tillbaka ifall påsen är bruten.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Skrivet av Kevlarheart:

Tja jo sant, Och är ju bara skicka tillbaka den ifall den inte fungerar med mitt comviq kort. Eftersom det är väll 14dagas ångerrätt? Eller hur brukar det vara med mobiler? Minns ej ifall dom ligger inplastade så att de inte går lämna tillbaka ifall påsen är bruten.

Det vågar jag inte lova.. Kan vara värt att få det bekräftat av supporten.

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt