Sweclockers feedback till DICE

Permalänk
Skrivet av Mrheadbanger:

Är det bara för mig som siktet försvinner typ direkt och kartan i vissa fall? Eller är det inställningar på servern?

Samt boxen i höger hörnet som visar hur mycket HP man har och även hur mycket skada fordon har tagit? Den har jag endast sett ett par gånger sen jag köpte spelet, den syns typ aldrig

Visa signatur

Intel i5 4670K -> Antec Kühler 620 | Asus Z87 Pro | Corsair XMS3 4x2Gb 1600Mhz | 2x Gigabyte WF 670 2GB SLI | XFX PRO 850W | Samsung 830 256 GB | 2 st WD caviar black 640 GB | NZXT phantom vit | Acer 23,6" LCD GD245HQAbid + Nvidia 3D vision

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mrheadbanger:

Samt boxen i höger hörnet som visar hur mycket HP man har och även hur mycket skada fordon har tagit? Den har jag endast sett ett par gånger sen jag köpte spelet, den syns typ aldrig

Hardcore mode tar ju bort alla huds och sådant kan vara därför

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Medlem

Varning för låg nivå på Svenskan och rätt mycket särskrivning på översättningen xD

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk

Haha.. Mmm nu sitter man med fredagsölen och polaren får inte igång bf3 efter nyinstallation av windows 7. Could not connect to server, va fan är det här jävla blaj!

Permalänk
Medlem

vill mest trycka på hur viktig 35 är. Iallafall få möjligheten att ha olika knappar.

borde införa en squad/team options knapp, som den på caps i BF2. så att man lätt kan byta squad när en kompis joinar utan att dö eller klicka runt som en galning.

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄