Grand Theft Auto V (Konsol)

Permalänk
Medlem

Verkar bli redigt grym värld i det här och en jäkla massa trevliga prylar!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

haha. Jag gillar att materialet vi får se bara ser fulare och fulare ut med tiden. Konsoler <3

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Om man vill tanka i bra kvalite så kan man göra det på alla Rockstars trailers.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/46171/grand-the...
Bara starta trailern och trycka på +:et längst ner i spelaren och sen länken för att ladda ner i HD så får man den på hårddisken.

Jäkligt fin trailer, blir ännu mer sugen på spelet. Fast måste förstås vänta på PC-versionen. Hoppas man kan ha en hund i spelet.

Permalänk
Snusfri
Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

En GTA V trailer med faktarutapausningar från GT:
http://www.gametrailers.com/videos/ju3rmh/grand-theft-auto-v-...

Permalänk
Medlem

Ser riktigt bra ut. Det bästa är dock att det bara släpps till konsol så jag får nöjet att läsa allt gnäll från "konsolhatare" HAHAHA!

Visa signatur

Intel i7 3820 - ASUS P9X79 PRO X79 - AMD 6870 - ASUS RADEON HD6870

Permalänk
Skrivet av Mods:

Ser riktigt bra ut. Det bästa är dock att det bara släpps till konsol så jag får nöjet att läsa allt gnäll från "konsolhatare" HAHAHA!

Se till att ha datorn nära när du spelar då, så kan du fördriva konsolernas eviga laddtid med roligt läsande

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av Fredag:

Självklart kommer GTAV till PC och blir garanterat den bästa PC-porten hitintills i serien. Men konsolerna får det först, precis som vanligt.
.

pc-port, med största sannolikhet ja. bra sådan, veterfan. trenden har inte direkt gått åt rätt håll, och dagens datorer är längre ifrån konsolerna än då gta4 failportades.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Med lite kontakter så är anledningen PC dröjer, för ett XXX erbjöd Rockstar $$$ om INTE det släpps på PC, för att få skjuts på försäljningen av konsolerna versionerna. Om PC hade Släpps samtidigt som konsolerna hade tillverkare/partners gott miste om försäljningen av konsol versionerna mot pc versionen och då hade de gott minste om flera miljoner intäkter.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Netforce:

Med lite kontakter så är anledningen PC dröjer, för ett XXX erbjöd Rockstar $$$ om INTE det släpps på PC, för att få skjuts på försäljningen av konsolerna versionerna. Om PC hade Släpps samtidigt som konsolerna hade tillverkare/partners gott miste om försäljningen av konsol versionerna mot pc versionen och då hade de gott minste om flera miljoner intäkter.

Är väl inte så konstigt. Microsoft bryr sig inte speciellt mycket om pc-spel marknaden.
Tror inte heller GTAV blir något speciellt väloptimerat pc spel. Idag har man alltid möjlighet att släppa patcher.
Men däremot kommer GTAV se snyggt ut och det kommer locka köpare oavsett vad.

Visa signatur

Intel Pentium 2 MMX 233 @263 MHz, 192 mb, Nvidia TNT 16mb, 40gb hdd

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Jag är rätt orolig när det kommer till flyt.. effekterna som verkar användas i gta V ser ikte snåla ut och ser ut att få dagens konsoller att gå på knä. Näfan nya konsoler med x86 så vi kan slippa dåliga pc-portar är vad jag vill ha.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

Ett par till från facebooksidan.

Eftersom de teasar med miniubåten, kanske det är ett fordon man kan köra? Gillar hunden också, den sitter lite som i Saints Row The Third när man körde runt en tiger i framsätet.

Permalänk
Medlem

Jag hatälskar hajar i spel! Finns inget som får mig mer panikslagen än att simma omkring i vattnet på ett spel där jag vet att det finns hajar.
Trevligt, mycket trevligt!

Fanns inget jag tyckte var läskigare än detta i mina yngre dagar haha

Permalänk
Medlem

GTA 5

http://www.youtube.com/watch?v=Vzue74y7A84

Länkar den nya trailern. Man blir ännu mer sugen nu. Hur många är taggade egentligen? Ser ut att kunna
bli bättre än 4an.

Permalänk

jag är helt sjukt taggad!

hörde att kavinsky kommer ha en egen radiokanal i spelet och hans musik är ju awesome!

men alla gta spelen som kommer ut brukar vara sjukt grymma så vi får hoppas att GTA V också blir det

Permalänk

Awesome! Ser riktigt fint ut!

Visa signatur

Asus B550 F Gaming, AMD Ryzen 7 5800X3D, Radeon RX 7900 XT (Saphire Nitro+)
32 GB Corsair Vengeance RGB RT @3600 Mhz (cl 18), 2 TB Samsung 980 Pro + 2 TB Samsung 860 Evo.
Skärm: Asus ROG XG27WQ (1440p @165hz)
Övrigt: Nintendo Switch och Xbox series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av qunord:

http://www.youtube.com/watch?v=Vzue74y7A84

Länkar den nya trailern. Man blir ännu mer sugen nu. Hur många är taggade egentligen? Ser ut att kunna
bli bättre än 4an.

Haha "nya trailern". Fick mig ett gott skratt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Hedersmedlem

Jag var sjukt taggad tills man såg att det endast släpps på PS3/Xbox360 synd att dom gör så med en spelserie som är så bra!

http://www.rockstargames.com/newswire/article/46011/grand-the...

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av To33e:

Jag var sjukt taggad tills man såg att det endast släpps på PS3/Xbox360 synd att dom gör så med en spelserie som är så bra!

http://www.rockstargames.com/newswire/article/46011/grand-the...

jag tror dem skriver ut att det släpps på ps3 o xbox360 först,sedan pc.hoppas dom menar så iallfall.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Bokar man via Rockstar Games kommer spelet med en gratis KIFFLOM t-shirt

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

ge miggggggg

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ItsLea:

jag tror dem skriver ut att det släpps på ps3 o xbox360 först,sedan pc.hoppas dom menar så iallfall.

Från vad jag har hört så är det 50/50 om det släpps på PC och isåfall vet vi ju hur det blir...GTA IV är nog den laggigaste skiten jag har spelat för att ha den hårdvaran jag har! Jag får i stort sett samma FPS och grafik som en konsol -.-

Det är just därför jag är så in i helvetes less på att dom släpper GTA V i år, det sista året med PS3 och Xbox 360, hur tänker Rockstar?!
Skulle det inte vara för konsollerna så skulle jag faktiskt verkligen sett fram emot GTA V men nu tänker jag bara"meh" när jag tittar på det.

Jag skulle definitivt kunna vänta ett år till så att spelet kan se fantastiskt ut!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

De kommer tyvärr inte bli lika bra som det kunnat bli, just pga konsollerna :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sisyfos:

Från vad jag har hört så är det 50/50 om det släpps på PC och isåfall vet vi ju hur det blir...GTA IV är nog den laggigaste skiten jag har spelat för att ha den hårdvaran jag har! Jag får i stort sett samma FPS och grafik som en konsol -.-

Det är just därför jag är så in i helvetes less på att dom släpper GTA V i år, det sista året med PS3 och Xbox 360, hur tänker Rockstar?!
Skulle det inte vara för konsollerna så skulle jag faktiskt verkligen sett fram emot GTA V men nu tänker jag bara"meh" när jag tittar på det.

Jag skulle definitivt kunna vänta ett år till så att spelet kan se fantastiskt ut!

mycket kloka ord.
jag kan inte ens installera mitt GTA IV..GTA V måste komma till pc! kan ju inte sitta o lira det på en xbox eller ps3:a,som du säger:det är ju sista året med dessa konsoller,ibland blir man ju bara trött.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Fan va coolt att Kavinsky eventuellt kommer ha en egen kanal. Hade ingen aning. Den kommer man nog lyssna på en hel del. ''Nya trailern'' ja haha:) Senaste då! Hoppas dom gör ett GTA i Vice City igen bara. Saknar det så mycket.

Permalänk
Testpilot

Det finns redan en GTA5-tråd, sammanfogar med den.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Köpte ett PS3 bara för GTA V, ja så stort är det!

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.