Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Körs det pnp?
Hur är stabiliteten utan HDD cage?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är ingen stor anhängare av PNP, utan min primära radiator körs enbart Pull, tillsammans med en shroud.

Hårddisken sitter väl på plats. Slangarna klämmer fast den lagom mycket.

Permalänk
Skrivet av j.micke:

Jag är ingen stor anhängare av PNP, utan min primära radiator körs enbart Pull, tillsammans med en shroud.

Hårddisken sitter väl på plats. Slangarna klämmer fast den lagom mycket.

Jag syftar mer på stabiliteten i chassiet för övrigt, om det "wobblar" eller känns vingligt.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Jag syftar mer på stabiliteten i chassiet för övrigt, om det "wobblar" eller känns vingligt.

Aha, du menar så. Näe inte nämnvärt. Men absolut, ifall man böjer lite på chassit, så märker man att den var stabilare när hårddiskstället var på plats. Men det är inte så stor skillnad.

Permalänk
Skrivet av j.micke:

Aha, du menar så. Näe inte nämnvärt. Men absolut, ifall man böjer lite på chassit, så märker man att den var stabilare när hårddiskstället var på plats. Men det är inte så stor skillnad.

Var det krångligt att få dit radden?
Ursäkta om jag frågar för mycket, funderar på det själv.
Skulle 360 räcka för dator i sign?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Var det krångligt att få dit radden?
Ursäkta om jag frågar för mycket, funderar på det själv.
Skulle 360 räcka för dator i sign?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det var lite klurigt att få dit den faktiskt.
Man får dremla en hel del.

En 360 klarar du dig långt på. Tillochmed jag skulle klara mig med enbart en 360.

Permalänk
Skrivet av j.micke:

Ja det var lite klurigt att få dit den faktiskt.
Man får dremla en hel del.

En 360 klarar du dig långt på. Tillochmed jag skulle klara mig med enbart en 360.

Det finns ingen möjlighet att kunne behålla översta 5.25 platsen? Jag använder min dvd brännare mycket...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Det finns ingen möjlighet att kunne behålla översta 5.25 platsen? Jag använder min dvd brännare mycket...

Du får gå ner på en 240-radiator.
Det är bara att mäta avståndet mellan golv och 5.25 platsen, och jämföra med ett antal radiatorer, för att se vilka som passar.

Permalänk
Skrivet av j.micke:

Du får gå ner på en 240-radiator.
Det är bara att mäta avståndet mellan golv och 5.25 platsen, och jämföra med ett antal radiatorer, för att se vilka som passar.

Är du säker på att 240 räcker? En tjock 240 då...
tack för svar, nu ska jag tänka

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Är du säker på att 240 räcker? En tjock 240 då...
tack för svar, nu ska jag tänka

Skickades från m.sweclockers.com

kan ju alltid ha en 240+120.
förövrigt Jävligt snyggt galleri diggar din dator till 100! stilrent och snyggt bygge

mvh

Visa signatur

corsair hx 750w 80+ gold | FX 8320 octacore 4,5ghz |custom loop vattenkylning för processorn| 970a-g43 msi | Radeon HD powercolor 7970| 1x360gb lacie 7200rpm| OCZ agility 2 40gb | nzxt phantom vit | 8GB ballistix sport vlp 1866mhz |
planering: vattenblock för grafikkort