Samsung GT-S5570 Galaxy Mini

Permalänk
Medlem

Samsung GT-S5570 Galaxy Mini

Söker en billig lur jag kan ha både på jobbet och som andra lur hemma, funderar på Samsung GT-S5570 Galaxy Mini är den någonting att ha?

Mvh Dax

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Jo det verkar helt ok, men själv skulle jag inte snåla och ta en Galaxy ACE istället, lite dyrare men har extremt mycket bättre skärm, vilket är väldigt viktigt för en smart-phone. Den är snabbare och har bättre batteri tid också, även en bättre kamera om man gillar sånt.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Medlem

Enligt prisjakt så hade vissa problem med sina att dom hängde sig. Ace'n

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Har knappat lite på minin. Den är jävligt plastig i verkligheten. Mycket värre än på bilder! Se till att knappa på den lite först innan du köper om du inte redan gjort det.

Dock får du ju i den en helt ok android-mobil som klarar allt det viktigaste för en liten struntsumma, så prisvärd är den nog om du står ut med plastigheten. Skärmen verkade dock ok och den verkade inte vara särskilt seg.

Permalänk
Medlem

Jag är jättenöjd med min - otroligt prisvärd och kommer snart kunna uppdateras till Android 2.3 dessutom

Visa signatur

Intel Core i5 3570k @ 4.2 / ASRock Z77E-ITX / Sapphire 7950 OC @ 1150/6200 / A-Data 8GB 1600MHz / Kingston V300 120GB + WD 3 TB / Noctua NH-L12 / Bitfenix Prodigy / bq! E9-CM 480W / LG IPS236V / Ett fan av tysta datorer.

Permalänk
Medlem

Tackar blir nog en Mini, vill ha en billig slit och släng lur som jag kan köra på jobbet och som lur ute på sjön som inte kostar en förmögenhet att ersätta om den skulle plumsa i

Visa signatur

En trött jäkel.