SC2 betakey giveaway på youtube av HDstarcraft!

Permalänk

SC2 betakey giveaway på youtube av HDstarcraft!

Hallå alla sweclockare!

Jag kollade, som jag ofta gör, på HDstarcrafts youtube-sida idag när jag såg att han har fått in en extra betakey,
och ger sina subscribers en chans att vinna den!

För mer info, kolla in HDstarcrafts youtube-sida:
http://www.youtube.com/user/hdstarcraft

För er som inte redan visste det så är HDstarcraft en starcraft-shoutcaster, en av mina favoriter.
Och till skillnad från många andra inte skriker så man får ont i öronen.
Om ni vill lära er hur ni ska spela SC2 så är han ett hett tips.

Lycka till!

edit: skriv gärna ett svar!

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för länken! Visste inte om det faktiskt! Kanske inte särskilt stor risk att man vinner dock men vafan värt att vara med iaf^^

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

FAN nu fick du raffes jag som skulle plocka de ju

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

@Insanity92
Muahahahahaha!!!

Jag vet dock inte hur många "raffles" han ger mig för det dock. Majoriteten av hans tittare är antagligen amerikaner, och även om amerikanska forum är större så kommer de flesta av hans subscribers rikta sig till amerikaner, medan jag lyckades nå en grupp som inte lika många av hans subscribers skulle kunna nå.

Så jag hoppas han värderar mitt inlägg högt.

Och ju mer aktivitet det är i tråden desto fler poäng kan jag få, kom jag på. Så skriv gärna något här om ni är snälla nog att hjälpa mig öka mina chanser en liten aning, om än säkert marginellt.

Men ni kan väl knipa något annat forum? Postar ni en länk här så kan jag och andra gå in och kommentera det kanske.
Bara en tanke.

Permalänk

Jag stödjer dig med ett inlägg :):) Föredrar dock att se på sc1 matcher framför sc2-matcher

Permalänk
Medlem

Har själv följd HDStarcraft och Husky enda sen betan började och jag håller med om att dom gör ett riktigt bra jobb!

Lycka till i tävlingen

Permalänk

Husky visar en hel del sc1-replays faktiskt, men hans röst är inte alls lika behaglig som HDstarcrafts röst. Men jag har sett alla hans sc2-replays och de nyare för sc1 ändå.

En annan bra shoutcaster är Crota (blizshouter på youtube). Han är lite vimsig och säger fel ord då och då, men är riktigt duktig, har bra koll på strategier och spelet i allmänhet, och är ibland jävligt rolig helt av misstag.
Och för den som gillar det gör han även wc3-shoutcasts.

(edit: hade skrivit crotas youtubenamn fel...)

Permalänk

Meh, ingen som helst aktivitet här... och det finns ju inte ens en view count på det här forumet, så HDstarcraft har ju ingen aning om hur många det är som kollar.

Men anyway, ni kan ju forfarande skaffa er en chans att få en betakey om ni subcribar.