Permalänk
Medlem

Utlandstjänst

Är det någon här som har sökt utlandstjänst tex FS20 som roterar ner till Afghanistan i December? eller kanske till NBG11 som sätts upp i år?

Börjar närma sig med antagningarna nu sås skulle vara kul att veta ifall det finns några andra här på Swec som har sökt.

Permalänk

Kom hem från fs16 förra året, har sökt bg11. till boden.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

har sökt till NBG lite här och där:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Söker NBG, FS och KS varje gång det är dags men blir aldrig intagen, försvarsmakten vill nog inte ha mig men skam den som ger sig

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Var också på FS16 förra året. Är fortfarande sugen på att göra mission nån gång mer, men inte på några år i så fall. Afrika vore ju najs att åka till

Nu blir det dock plugg i några år framöver.

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk

på någon g funktion eller var du på roliga 312e?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Har utbildning för civila åtagande därnere så håller mig till det om jag måste iväg.. 1-3 veckor räcker gott och väl

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
på någon g funktion eller var du på roliga 312e?

Varken eller, jag var tross-svin. Av din avatar att döma gissa jag du var på 312e?

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk

höhö nää den har jag haft sen urminnes tider, jag gissar att du var på verkstan och jag var am-man

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Söker NBG, FS och KS varje gång det är dags men blir aldrig intagen, försvarsmakten vill nog inte ha mig men skam den som ger sig

Här har du en till.. Jag sökt allt möjligt sedan muck 2004. Har varit kontraktsanställd och gjort lumpen på K4. Har aldrig kommit med. Blir så jävla less! Jag är även stf grp chef i insatspluton nu och har bara bra vitsord, nu och tidigare. ALDRIG.
Inte ens med hjälp av kontakter som ligger på div. enheter nu. (Aldrig straffad eller dyl.) Man börjar fundera vad man har gjort???? Helvete.. Gråter tamefan!

Visa signatur

ABIT KN8-SLI nForce4 SLI Socket-939 | AMD A64 X2 3800+ 2.0GHZ L2-Cache - 1 MB | Zalman CNPS9500 CPU-Fläkt | Crucial PC3200 BallistiX DDR, 4x512MB - 2048MB CL2 @ 2-2-2-6, 2.8V | PowerColor Radeon X1900XT 512MB GDDR3 - 256Bit | Hiper Nätaggregat ATX 580W

Permalänk

vad hade du för vitsord från vpl?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Är ju iofs helt vansinnigt många som söker så de kan välja och vraka lite som de känner för.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

det är väll en 5st sökande på varje plats, men ofta brukar de ta hela ut hela plutoner och som chefen känner.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Ser dock inget fel med den typen av rekrytering heller, de är där för att göra ett jobb och göra det så effektivt de kan, inte bedriva välgörenhet för att alla ska få åka utomlands

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Har nu blivit antagen som förare för specialsambandsgrupp i NBG11.

Permalänk

usch, de hade på förra nbg dålig struktur, hur fan ska det bli nu när man knapp får betalt eller fria hemresor?
så jag står över bg11

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Ser att vakanser finns ute lite varstans för dom som vill bli våldtagna därbak när ni fått anställning

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Hade inte planerat att fara men det blir en sväng ändå.

Permalänk

Vore det inte för min astma så skulle jag kunna tänka mig att bli stationerad i persiska viken och skuta somaliska pirater. Eller tar dom in astmatiker? lumpen ville inte ha mig pga denna åkomma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Vore det inte för min astma så skulle jag kunna tänka mig att bli stationerad i persiska viken och skuta somaliska pirater. Eller tar dom in astmatiker? lumpen ville inte ha mig pga denna åkomma.

0,0% chans skulle jag tippa på, speciellt när du inte ens har gjort lumpen och har inställningen att fara och skjuta pirater.

Permalänk
Skrivet av Purgatory:

0,0% chans skulle jag tippa på, speciellt när du inte ens har gjort lumpen och har inställningen att fara och skjuta pirater.

Tänkte väl det, intällningen är ju ingen man skulle visa öppen vid t.ex. psykologsamtalet på mönstringen men militären ska ju vara så jävla PK nu för tiden. En PK militär är som en gris med bra bordskick.

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Tänkte väl det, intällningen är ju ingen man skulle visa öppen vid t.ex. psykologsamtalet på mönstringen men militären ska ju vara så jävla PK nu för tiden. En PK militär är som en gris med bra bordskick.

Låter som du är bitter över att blivit nekad att göra lumpen?
När jag mönstrade i December fanns det folk som kom dit i militärkläder och bara snackade om att få skjuta, tror inte en enda var kvar på kvällen samma dag.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed