Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johannes 94
Vad är det för damm filter??:)

Strumpbyxa, mycket effektivt och släpper genom bra med luft.

För att få datorn riktigt tyst måste TS undervolta fläktar och täppa igen sido-ventilationen.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Typhonos
Strumpbyxa, mycket effektivt och släpper genom bra med luft.

För att få datorn riktigt tyst måste TS undervolta fläktar och täppa igen sido-ventilationen.

fläktarna är undervoltade och sido- ventilationen är täppta . förutom där fläkten sitter .. ska även göra en liten ljuddämpning för nättagget typ som en kåpa på baksidan

Visa signatur

Main: [8700K] [Asus Z370-A] [GTX 1080]
HTPC: [Intel 2600K] [Asus P8p67 pro] [Gigabyte 290X]
Server: [i3 8100] [asus z370-p] [12TB]

Permalänk

Kommentarer på ljuddämpningsmattan?
Funderar på att köpa lite av samma sort och använda i husets tre stationära datorer. Är det en bra idé, tror du?

Permalänk
Avstängd

Inga fläktar vid diskarna? vad har dom för temp?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Chieftec Mesh - Gentleman Edition?:P Lite halftuff ikon du la på där

Visa signatur

#1 Workstation/Spel: AMD Ryzen 1700 | Asus B350 Prime | 16GB DDR4| MSI GTX 1080 Gaming X | Intel 500gb m2 SSD | FSP Aurum 750W 80+ Gold | Windows 10 x64 |

Permalänk

Snyggt blev det jävligt likt mitt =D

Visa signatur

[B]965BE C3 @ 4018MHz | XFX HD5770 @ 1GHz

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det är möjligt att göra "Cable manegment" bakom moderkorts plåten på chieftec mesh lådan så man kan stänga bakplåten utan att den buktar ut? Vore riktigt bussigt om någon kunde svara på de

Bra bygge! Liite för mkt kabel pasta för min del ^^ Jag gillar när kablarna inte syns, därav mot rop på hjälp angående detta.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Skrivet av onYYx:

Någon som vet om det är möjligt att göra "Cable manegment" bakom moderkorts plåten på chieftec mesh lådan så man kan stänga bakplåten utan att den buktar ut? Vore riktigt bussigt om någon kunde svara på de

Bra bygge! Liite för mkt kabel pasta för min del ^^ Jag gillar när kablarna inte syns, därav mot rop på hjälp angående detta.

mjo tycker inte heller om kablar ..därför bytade jag nätagg för inte så länge sedan så nu är det lite finare.

Visa signatur

Main: [8700K] [Asus Z370-A] [GTX 1080]
HTPC: [Intel 2600K] [Asus P8p67 pro] [Gigabyte 290X]
Server: [i3 8100] [asus z370-p] [12TB]