Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Ni som tänker beställa nu och inte bestämt er än. Kolla in HTC Desire : http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=563575

Men kan ni inte vänta till Mars så beställ Nexusen

Vad jag hört kommer Desire i mitten av april.

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av usb
Frågan är snarare huruvida man anser en bortprioritering av den extra mikrofonen och OTA-uppdateringar vara OK till fördel för Sense UI och fysiska knappar istället för touch.

jojo men inga av mina prioriteringar så Gillar även Sense.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blow
Vad jag hört kommer Desire i mitten av april.

Jo slutet av mars - mitten av april

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Nya Android kerneln 2.6.32.8 är rena turbo injektionen. Rekommenderas starkt!

Visa signatur

Nexus One • RA-nexus-v1.6.2 • CM 5.0.5.3w/gapps • Apps2sd: enabled • Meltus Audio/Volume Hack V2r2 • Desire Camera :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Topgun
Nya Android kerneln 2.6.32.8 är rena turbo injektionen. Rekommenderas starkt!

Den kommer komma till oss som inte vågat roota än också va? Någon som vet datum isf?

Permalänk
Medlem

Absolut den är officiellt släppt av Google och är på väg till N1'an .När som hellst

Visa signatur

Nexus One • RA-nexus-v1.6.2 • CM 5.0.5.3w/gapps • Apps2sd: enabled • Meltus Audio/Volume Hack V2r2 • Desire Camera :)

Permalänk
Medlem

Jag går i tankarna på att importera en Nexus One från England.

Är det någon som vet huruvida det går att skriva på kinesiska med Android 2.1/Nexus One:s OS?

Optimalt vore möjligheten att kunna skriva på svenska, engelska och kinesiska (förenklad mandarin)

Visa signatur

Sakura gaming: Ryzen 5 5600X, 16GB 3600MHz CL16, RTX 3080, X570 Aorus Elite, 1TB MP600, NH-D15 Chromax, H510, Varmilo VA88M Sakura
Arbetshäst: Macbook Pro 14" M2 Max
Golden oldies: ThinkPad 600, ThinkPad T400, ThinkPad T400s x2, iMac 27" 2010 & 2017, Mac Pro 2010, Mac mini 2011 & 2021, Mac Pro 2012, Macbook Air 13" 2013, Macbook Pro Retina 15" 2013, 2017 & 2019

Permalänk
Medlem

Language support

Display
English (U.S), French (France), German, Traditional Chinese, Simplified Chinese, Italian, Spanish, Portuguese (Brazil), Korean, Japanese, Russian,

Keyboard
English (U.S), French (France), German, Italian, Spanish, Portuguese (Brazil),
-----------

Finns även ett gratis program som heter Google Pinjin (gjort av Google) som du kan skriva på kinesiska med. Vet dock ej om det är mandarin tecken?

Visa signatur

Nexus One • RA-nexus-v1.6.2 • CM 5.0.5.3w/gapps • Apps2sd: enabled • Meltus Audio/Volume Hack V2r2 • Desire Camera :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Topgun
Language support

Display
English (U.S), French (France), German, Traditional Chinese, Simplified Chinese, Italian, Spanish, Portuguese (Brazil), Korean, Japanese, Russian,

Keyboard
English (U.S), French (France), German, Italian, Spanish, Portuguese (Brazil),
-----------

Finns även ett gratis program som heter Google Pinjin (gjort av Google) som du kan skriva på kinesiska med. Vet dock ej om det är mandarin tecken?

Underbart! Jag letade på diverse forum, men hittade inget så matnyttigt som ditt citat. Tackar så mycket

Visa signatur

Sakura gaming: Ryzen 5 5600X, 16GB 3600MHz CL16, RTX 3080, X570 Aorus Elite, 1TB MP600, NH-D15 Chromax, H510, Varmilo VA88M Sakura
Arbetshäst: Macbook Pro 14" M2 Max
Golden oldies: ThinkPad 600, ThinkPad T400, ThinkPad T400s x2, iMac 27" 2010 & 2017, Mac Pro 2010, Mac mini 2011 & 2021, Mac Pro 2012, Macbook Air 13" 2013, Macbook Pro Retina 15" 2013, 2017 & 2019

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Topgun
Nya Android kerneln 2.6.32.8 är rena turbo injektionen. Rekommenderas starkt!

Blev grym skillnad

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Topgun
Nya Android kerneln 2.6.32.8 är rena turbo injektionen. Rekommenderas starkt!

Vad gör den? :S Är dte en App eller update?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Vad gör den? :S Är dte en App eller update?

En update som är påväg, den har läckt så folk med rootade lurar har dragit in den på sin telefon.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
En update som är påväg, den har läckt så folk med rootade lurar har dragit in den på sin telefon.

coolt

Gör den mkt saker bättre eller?

Edit: Juste när jag beställde min nexus one var jag tvungen och verifiera :S skickade in uppgifter på söndag och har ännu inte fått ett svar, vet nån hur långt tid det tar ungefär?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n

Edit: Juste när jag beställde min nexus one var jag tvungen och verifiera :S skickade in uppgifter på söndag och har ännu inte fått ett svar, vet nån hur långt tid det tar ungefär?

Väntar själv på att bli verifierad... söndag här med, lång väntan :/
Bara man blir verifierad idag eller imorgon så de hinner skicka iväg innan helgen kommer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lighisse
Väntar själv på att bli verifierad... söndag här med, lång väntan :/
Bara man blir verifierad idag eller imorgon så de hinner skicka iväg innan helgen kommer.

Skickar borderlinx under helger?

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
coolt

Gör den mkt saker bättre eller?

Edit: Juste när jag beställde min nexus one var jag tvungen och verifiera :S skickade in uppgifter på söndag och har ännu inte fått ett svar, vet nån hur långt tid det tar ungefär?

Jag har den inte än, min är orootad.

Brukar ta 1-2dar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Skickar borderlinx under helger?

Ingen aning men som sagt bättre att telefonen redan är på väg till UK innan helgen, och då i bästa fall omdirigeras på fredag istället för måndag.

"Vanlig posthantering" de varor som skickas på fredagar brukar anlända till kund på måndagar. Men hur lång tid det tar för saker att komma från England kan jag inte svara på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lighisse
Ingen aning men som sagt bättre att telefonen redan är på väg till UK innan helgen, och då i bästa fall omdirigeras på fredag istället för måndag.

"Vanlig posthantering" de varor som skickas på fredagar brukar anlända till kund på måndagar. Men hur lång tid det tar för saker att komma från England kan jag inte svara på.

sant

EDIT: Om jag inte fått bekräftelse runt kl 21.00 ikväll bör jag skicka in igen då? Någon sa något om att scanna både fram och baksida av ID kort, jag skicka bara in framsida.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
sant

EDIT: Om jag inte fått bekräftelse runt kl 21.00 ikväll bör jag skicka in igen då? Någon sa något om att scanna både fram och baksida av ID kort, jag skicka bara in framsida.

Jag scannade bara in framsidan av mitt körkort

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blow
Jag scannade bara in framsidan av mitt körkort

ok hoppas dom fixar snart

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Om ni inte vill chansa med tullen (vilket jag inte ville) så beställ ifrån international-orders och betala $50 extra så slipper ni allt strul. Det kostar iofs typ 200 spänn mer (om ni åker fast) men det tycker jag det är värt. Beställde på fredagen och fick leverans på måndagen. Jag betalade med MC - inget strul med verifiering osv ...

Visa signatur

OS: FreeBSD, Ubuntu, Raspbian, iOS, OSX
HW: PC, Mac & iPrylar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0xy
Om ni inte vill chansa med tullen (vilket jag inte ville) så beställ ifrån international-orders och betala $50 extra så slipper ni allt strul. Det kostar iofs typ 200 spänn mer (om ni åker fast) men det tycker jag det är värt. Beställde på fredagen och fick leverans på måndagen. Jag betalade med MC - inget strul med verifiering osv ...

Fortfarande dyrare än Borderlinx + engelsk VAT. Finns ju ingen anledning till att köpa ifrån IO när Borderlinx + google funkar såpass bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
Fortfarande dyrare än Borderlinx + engelsk VAT. Finns ju ingen anledning till att köpa ifrån IO när Borderlinx + google funkar såpass bra.

Jo iofs, men man slipper "strul" och får luren fortare

Visa signatur

OS: FreeBSD, Ubuntu, Raspbian, iOS, OSX
HW: PC, Mac & iPrylar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0xy
Jo iofs, men man slipper "strul" och får luren fortare

Med strul menar du att du kan bli tvungen att verifiera kontot?

Fortare, 4-5 arbetsdagar är ingen direkt lång tid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
Med strul menar du att du kan bli tvungen att verifiera kontot?

Fortare, 4-5 arbetsdagar är ingen direkt lång tid.

Jaja, vi är alla olika, själv hatar jag byråkrati och vill ha mina prylar direkt, ett par hundralappar hit eller dit spelar ingen roll för mig

Visa signatur

OS: FreeBSD, Ubuntu, Raspbian, iOS, OSX
HW: PC, Mac & iPrylar

Permalänk

Undrar när jag får svar på min verifiering :S Kommer ihåg att jag hade problem att få frma sidan så jag spammade F5 tills det kom fram att det var skickat. hoppas det funkade,

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0xy
Jaja, vi är alla olika, själv hatar jag byråkrati och vill ha mina prylar direkt, ett par hundralappar hit eller dit spelar ingen roll för mig

Ja, vad tar det ifrån IO? 3-4dar? Några hundralappar? 1000 spänn rör det sig om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0xy
Om ni inte vill chansa med tullen (vilket jag inte ville) så beställ ifrån international-orders och betala $50 extra så slipper ni allt strul. Det kostar iofs typ 200 spänn mer (om ni åker fast) men det tycker jag det är värt. Beställde på fredagen och fick leverans på måndagen. Jag betalade med MC - inget strul med verifiering osv ...

Alla på swedroid fick efterkrav från I-O här i veckan. Så inte alls utan strul

Visa signatur

Fractal Define Node 304 | Intel 2500k + Noctua U9B | MSI Z77IA-S01 | Corsair 8GB VENGEANCE | ASUS GTX770 DCUII | FSP 650W 80+ Gold | Intel 320 SSD 120 GB | WD 2TB Green x2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
sant

EDIT: Om jag inte fått bekräftelse runt kl 21.00 ikväll bör jag skicka in igen då? Någon sa något om att scanna både fram och baksida av ID kort, jag skicka bara in framsida.

Jag vart OK idag 19.45 så order är lagd.
Skickade som sagt in körkort + räkning i söndagskväll.

Känns jäkligt skönt att ordern är lagd nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lighisse
Jag vart OK idag 19.45 så order är lagd.
Skickade som sagt in körkort + räkning i söndagskväll.

Känns jäkligt skönt att ordern är lagd nu

Vrid om kniven bara XD vill ju också ha en verifiering
Kommer ni ihåg om sidan kunde laddas när ni gjorde det, som redan sagt fick jag refresha ett antal gånger innan det gick igenom.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

När jag först skicka in va mina filer för stora och fick felmeddelande/timed out eller vad det nu står.. sen spara jag om från 26mb filer till 1mb filer och då gick det utan problem, har för mig att det kommer en sida som talar om att man skickat in filer och man ska vänta på svar.