Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk
Medlem

Fick 80 - 4 igår, attackhelin är helt sjuk

Permalänk
Medlem

Hardcore mode 4 Life säger jag bara

Visa signatur

i7 920, 4850 512MB, 640GB HDD, 3GB 1333 MHZ, Windows 7 64-bit

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkorutansteN
Fick 80 - 4 igår, attackhelin är helt sjuk

Har man en bra pilot så har man i princip vunnit matchen redan

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Byter en beta kod mot två 5870 eller ett 5970.. eller ett PM !

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det där med pricksäkerhet på vapnena? Jag fick 3 kills igår med rpg7 skjöt 13 och jag fick över 120% ipricksäkerhet. även om alla skott verkligen hade träffat går de la inte få mer än 100%?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

ska inte gå, men om du träffar fler än skotten du skjuter så blir det ju mer

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

Efter senaste patchen fick jag vänsystemet att fungera!

adda henkooo om ni vill lira någon gång!

Permalänk
Medlem

Till alla er som inte sa att det skulle komma nå BFbC2 servrar i sverige.. Battlefield gotland är uppe nu fast det kanske ni redan visste

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Hur fungerar det där med pricksäkerhet på vapnena? Jag fick 3 kills igår med rpg7 skjöt 13 och jag fick över 120% ipricksäkerhet. även om alla skott verkligen hade träffat går de la inte få mer än 100%?

Säg att du endast skjuter ett skott genom hela matchen, skottet är en raket från raketgeväret och skottet prickar och dödar 3 fiender, då räknar nog spelet det som att du har 300% pricksäkerhet.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slusk
Till alla er som inte sa att det skulle komma nå BFbC2 servrar i sverige.. Battlefield gotland är uppe nu fast det kanske ni redan visste

Sett dom i betan, väldigt bra ping. Hoppas dom kan sätta upp mer servrar än vad dom har nu, dom är alltid fulla:(

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damo
Hardcore mode 4 Life säger jag bara

Testade detta, var rätt skoj. Man behöver bara träffa kroppen med snipern så får man en kill

Det är både för och nackdelar med att inte se alls var fienden är i deathcamen..

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Är det någon mer än jag som inte kan "screenshota"? Jag Trycker på Print-Screen och klistrar in den i paint, men får bara en stor vit bild

Samma här =/

Tog en rolig bild med en fiende som dog på berget så fastnade kroppen i sittposition

(fast blev vit bild då tyvärr)

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
http://i48.tinypic.com/1071eut.jpg

6691 Score

Största screenshotted jag fick tag på

Hur fick du så hög score, fordon va?

Permalänk
Medlem

riktigt tungt spel jädra drag när folk inte campar som snipers det som stör mig så fruktansvärt och som känns som rena rama konsol skiten är att både bradleyn och BMDA:n samt ah-64:an har fast eldhastighet alltså de skjuter salvor hela tiden samma skit varje gång noll realism i det så irriterande att man inte själv kan bestämma om man vill dra iväg 20-30 skott utan paus är det bara för att inte belasta grafikmotorn för mkt me all destruction som skulle ske om man kunde brassa på hej vilt?

Visa signatur

Intel I7 4790K @ 4.9Ghz | Asus Maximus VII Hero | 4x8Gb Corsair Vengeance Pro Red 2400mhz | Asus Gtx 2080ti | Samsung 970 EVO 1tb | 1x2tb WD Red 2x3tb WD Red | Corsair AX850W | Nanoxia DS6 | 2 Dell U2715H | Logitech Z-5500 | Synology DS415+ 4x6tb WD Red |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av albizona
riktigt tungt spel jädra drag när folk inte campar som snipers det som stör mig så fruktansvärt och som känns som rena rama konsol skiten är att både bradleyn och BMDA:n samt ah-64:an har fast eldhastighet alltså de skjuter salvor hela tiden samma skit varje gång noll realism i det så irriterande att man inte själv kan bestämma om man vill dra iväg 20-30 skott utan paus är det bara för att inte belasta grafikmotorn för mkt me all destruction som skulle ske om man kunde brassa på hej vilt?

Men för i helvete människa. jag blir så trött på folk som inte har lärt sig använda PUNKT. Jag får nästan ont i huvudet av att läsa!

Sen så har inte jag märkt att man slutar skjuta, jag brukar panga på rejält.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Men för i helvete människa. jag blir så trött på folk som inte har lärt sig använda PUNKT. Jag får nästan ont i huvudet av att läsa!

Sen så har inte jag märkt att man slutar skjuta, jag brukar panga på rejält.

Jag fatta allt iaf, var inte regelryttare nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Men för i helvete människa. jag blir så trött på folk som inte har lärt sig använda PUNKT. Jag får nästan ont i huvudet av att läsa!

Sen så har inte jag märkt att man slutar skjuta, jag brukar panga på rejält.

NÄR ska folk lära sig att använda STOR bokstav efter punkt...!?
Jag blir så trött.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
NÄR ska folk lära sig att använda STOR bokstav efter punkt...!?
Jag blir så trött.

Du var ju inte mycket bättre du, "!?" skall vara före "..." Sådeså!

Permalänk
Medlem

Såhär!?...
Nja...

Kan man förresten byta kameravinkel när man kör ett fordon? Vill gärna se bakom ATVn när jag kör den.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
Byter en beta kod mot två 5870 eller ett 5970.. eller ett PM !

Haha är du seriös?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Såhär!?...
Nja...

Kan man förresten byta kameravinkel när man kör ett fordon? Vill gärna se bakom ATVn när jag kör den.

Man kan byta till thirdperson-kamera om servern tillåter det. Man byter kamera genom att trycka på "c".

Visa signatur

Primärdator: C2Q Q9550 | 6GB OCZ Reaper | 1xGTX480 | Asus P5NT WS | 1x 750GB Spinpoint F1 + 1x 250GB Samsung | Chieftech Turbo 750W | Mionix Naos 7000 + Logitech G11 |
TV-dator: C2Q Q8400 | 4GB Crucial DDR2 | 1x HD4850 | Asus P5N73-AM |1x400GB + 1x500GB + 2x 1TB Spinpoint F1 | 500W budget-agg | Xbox 360-kontroll |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Kan man förresten byta kameravinkel när man kör ett fordon? Vill gärna se bakom ATVn när jag kör den.

Tryck på "c".

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
Haha är du seriös?

Han byter ju mot ett PM också

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Du var ju inte mycket bättre du, "!?" skall vara före "..." Sådeså!

haha, wut?

Sen när har man utropstecken FÖRE punkterna..?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av albizona
riktigt tungt spel jädra drag när folk inte campar som snipers det som stör mig så fruktansvärt och som känns som rena rama konsol skiten är att både bradleyn och BMDA:n samt ah-64:an har fast eldhastighet alltså de skjuter salvor hela tiden samma skit varje gång noll realism i det så irriterande att man inte själv kan bestämma om man vill dra iväg 20-30 skott utan paus är det bara för att inte belasta grafikmotorn för mkt me all destruction som skulle ske om man kunde brassa på hej vilt?

Jag stör mig också skitmycket på det, men fatta va overpowered alla fordon skulle vara om det inte var nån begränsning.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
haha, wut?

Sen när har man utropstecken FÖRE punkterna..?

Haha, my bad. Jag hade lite adrenalin i kroppen då jag precis har varit ute och klättrat lite i berget nu när det är så här mycket snö Det var bra jobbigt kan jag lova.

Men nu tycker jag vi skippar Off-topic snack.

Permalänk
Medlem

När jag trycker upp statsen (TAB) så laggar spelet till som bara den, varför och hur fixar jag det?

Permalänk
Medlem

Argh, trött på att bli dissconnectad hela tiden från servrarna, ingen som vet hur man fixar det/har fixat det? mvh Dekoon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dekoon
Argh, trött på att bli dissconnectad hela tiden från servrarna, ingen som vet hur man fixar det/har fixat det? mvh Dekoon

Det kanske är punkbuster problemet som många har till bf2. Man får ta och uppdatera punkbuster manuellt.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Får inte yaw left och yaw right att funka i configen till joysticken, drar åt fel håll hur jag än gör... svänger jag höger, drar den åt vänste och vise versa... även om jag ställer in höger ska vara höger i config... går det lösa på nåt sätt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kresimir
När jag trycker upp statsen (TAB) så laggar spelet till som bara den, varför och hur fixar jag det?

Har samma problem. =/ Någon som vet om det går att göra något?

Permalänk
Medlem

vet någon hur Skill level på leaderboard räknas ut?

Visa signatur

p5edeluxe, 4gb corsair pc8500, q9550 @2.83ghz w Noctua, HIS 4870x2. 750w corsair. p182 antec