Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Då har du ett ypperligt tillfälle att få svar på den frågan eftersom du surfar Sveriges största datorforum.
- Han har bara "3196" poster sen tidigare xD
Ursprungligen inskrivet av anders.149
Sure, passar Nexus LOW-7000 R2 ihop med DFI Lanparty MI P55-T36? Det är otroligt mycket komponenter runt sockeln, både på ovan- och undersida av moderkortet vilket gjort att alla kylare jag provat med innan inte fungerat. Minnessockeln sitter även den lite för nära.
Ser gott om utrymme, btw de gula är mosfet-kretsarna, dessa bör du montera kylning på, de rapporteras om höga temp 80c+ på andra forum
but you need to do the ones on the back too as they are the ones that go pop.
edit:
Komplett...
Huddit
Vi beklagar att du fick tvetydig information från oss. Bakgrunden till det felaktiga priset på Define R2 berodde på en mindre miss i vår kampanjplanering. Givetvis skall alla få korrekta svar från vår kundservice och vi skall arbeta för att precisionen bibehålls så att undantag, som i ditt fall uppstår så sällan som möjligt.
Källkritisk till era svar "uppstår så sällan som möjligt" detta ska vara 0 zip zero nada, alt utöver är brist på personal!
Att man "råkar" missa kampanj tycker jag är missledande reklam dvs företaget är skyldig då.
joioi50
Jag kan ge dig 3 snabba svar på dina frågor, för utförligare svar bö du kontakta kundservice via mail eller telefon.
1. jag har eventuellt köpt fel moderkort då den inte stöder cpun utan bios updatering, kan man returnera moderkortet till lagershop eller måste den postas?
1: ja
2. Hur är det om varan inte har hämtats ut ännu från lagershop?
2: Ej uthämtade ordrar returneras till lagret.
3. Om jag förstått rätt ska varan hämtas inom 5 arbetsdagar efter sms?betyder det att om man får sms kl: 10:00 måndag så ska man hämta varan senas fredag kl 10:00?
3: Vi räknar hela dagar, så får du ditt sms under måndagen så har du till och med fredag på dig att hämta ditt paket oavsett vilken tid du fick ditt SMS.
1: Enligt köp/distanslag så har du full returrätt å kan kräva förbetald retur sedel
◊ Konsumenten kan inte ställa de frågor om produkten, priser,
avtalsvillkor m.m. som faller sig naturligt vid ett personligt besök i en
butik. Det bör dock framhållas att det interaktiva inslaget kan komma
att uppväga frånvaron av personlig kontakt.
◊ Konsumenten kan inte undersöka varan före köpet. Risken att
drabbas av negativa överraskningar när man väl fått varan torde vara
stor.
◊ Avtalssituationen kan enligt min mening, särskilt för en ovan
användare av datorn, innehålla ett visst överraskningsmoment.
Internet erbjuder en oerhört stor mängd information. Med några enkla
klick förflyttar sig köparen mellan olika säljares webbsidor och gör
sina beställningar. Risken finns att konsumenten förhastar sig och
ingår köpavtal som han snabbt ångrar eller genom ett antal klick gör
en beställning av misstag.
För det fall konsumenten
utövar sin ångerrätt skall parternas prestationer återgå, dvs. säljaren
skall hämta varan eller tillhandahålla förpackning och porto och
konsumenten skall få pengarna tillbaka (9 och 10 §§)
Köparen har enligt riktlinjerna rätt att inom
åtminstone tio dagar från mottagandet av varan utan angivande av skäl
frånträda köpet genom att återsända varan till säljaren (punkt 2.2)
2:
utdrag från komplett.se
3.3 I de fall kunden väljer att inte lösa ut beställd försändelse debiteras kunden kostnad för motsvarande frakt (tur och retur), postförskottsavgift samt hanteringsavgift på 187,50 kronor. Hanteringsavgiften skiljer sig vid beställning av Komplett PC-paket
3: Detta är beroende på när paket markeras som retur på olika ställen! dvs i din fråga, sms mån kl:10.00 ska avhämtas innan retur fre (ex:16.00)
ATT LÄMNA VILSELEDANDE INFO FUNKAR INTE!
Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.