Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trunkarn
Ingen som har en key över ^^? vill gärna testa detta grymma spel!!! skulle vara väldigt tacksam (skicka pm)

Kolla din inbox

Permalänk

Gah! ingen som är lika snäll som Mulig och kan ge mig en nyckel!? Vill så gärna testa!

Permalänk
Medlem

Ingen battlerecorder i pc versionen, vafan är detta?

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Ingen battlerecorder i pc versionen, vafan är det?

Du får inte glömma att detta är betaversionen och inte den fullständiga så det kan vara så att de inför en battlerecorder. Ifall de inte gör det finns det väl andra program man kan använda?

Permalänk

Har ytterligare en nyckel. Släng iväg ett PM så är den din

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

nogen som har en beta key for little me... plz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mulig
Du får inte glömma att detta är betaversionen och inte den fullständiga så det kan vara så att de inför en battlerecorder. Ifall de inte gör det finns det väl andra program man kan använda?

joe schmo (scrubcaked) on Twitter) Not at launch & not decided fully yet what happens after launch. Så det kommer ingen till fullständiga men kanske i en patch vad vet jag.

Källa : http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

Fick en key här för någon dag sen och det är jag tacksam för. Nu undrar jag om någon har en key över till min polare? Skulle vara kul att lira lite med honom, tack!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

plz någen som har en key...

Permalänk
Medlem

Kollade lite på EA store och såg då denne text när jag kolalde på bad company 2.

"8 enorma flerspelarkartor. Kartorna har olika taktiskt fokus och utspelar sig i olika miljöer."
http://http://eastore.ea.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?A...

Känns ganska tråkigt om det bara finns 8 banor.

Permalänk
Medlem

skulle verkligen vilja testa betan så om någon har en extra beta key, snälla skicka den till mig!

Permalänk
Keeper of Traditions

Men shit pommes frites, google bara lite så kommer ni snart fått tag i en beta key. Hur svårt kan det vara?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Jag har googlat men har inte hittat något.. jag får väl fortsätta försöka

Permalänk
Medlem

har inte hittat någen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mulig
Kolla din inbox

tack så hemskt mycket och spelet är helt grymt! xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusDazE
Jag beställde Bad Company 2 igår hos siba, men jag har fortfarande inte fått någon Beta kod, när får man en sådan?

Det är något som görs manuellt. Så jag är ledsen att säga att du får nog inte din kod förrän på måndag.

Permalänk
Medlem

Satan vad skönt det är att få helikoptrar inse vem som är herre över himmelen när man sitter där med carl gustaven och smäller ner dem.

PS: Snipea även piloten, Det fungerar lika bra

Permalänk
Medlem

bara jag som slängs ut gång på gång efter en dels lirat på varje server? får dissconnected from server

Permalänk
Medlem

Har nyss fått min nyckel från Webhallen och spelet flyter på bra med allt på medium och 1680*1050.
Men har en liten fråga angående dom 3st inställningsmöjligheterna som finns angående musen. Sensen fattar jag med vad är dom andra sakerna?
Jag tycker musen känns lite oprecis.. liksom den känns trög att flytta och stannar inte där man vill utan det känns som den har en tendens att sakta stanna av en bit bort från där jag ville att den skulle stanna.

Har mouseacc avstängt både i spelet och i windows, nån som har nått tips på nån bra inställning och vad dom andra 2 inställningarna gör?
tack på förhand!

Permalänk
Medlem

har hittills inte kunnat spela en hel match utan att bli disconectad

och ljudet är HEMSKT !! låter som att man sitter i en liten burk och spelar

Någon annan som stör sig på att man måste vänta 45 sekunder på " All Servers " innan man ens kan trycka på " fav servers " ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slusk
Har nyss fått min nyckel från Webhallen och spelet flyter på bra med allt på medium och 1680*1050.
Men har en liten fråga angående dom 3st inställningsmöjligheterna som finns angående musen. Sensen fattar jag med vad är dom andra sakerna?
Jag tycker musen känns lite oprecis.. liksom den känns trög att flytta och stannar inte där man vill utan det känns som den har en tendens att sakta stanna av en bit bort från där jag ville att den skulle stanna.

Har mouseacc avstängt både i spelet och i windows, nån som har nått tips på nån bra inställning och vad dom andra 2 inställningarna gör?
tack på förhand!

Om du kör med V-sync kan du testa att stänga av det.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Avstängd

Kommer det nån riktigt demo och inte en beta?

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
har hittills inte kunnat spela en hel match utan att bli disconectad

och ljudet är HEMSKT !! låter som att man sitter i en liten burk och spelar

Någon annan som stör sig på att man måste vänta 45 sekunder på " All Servers " innan man ens kan trycka på " fav servers " ?

Tryck nere i höger hörnet så kommer du direkt till server history

Visa signatur

Mina poster är en illusion. Det som står skrivet här över står i själva verket inte där så inget av det som du läser är sant. Inte ens den här texten. Jag har själv ingen kunskap om det jag skriver och ingen bör således läsa eller ta in den information som står skrivet.

Permalänk
Medlem

Känns som betan inte är särskilt stabil. Lider personligen inte av några direkta buggar...

eller jo. Det tar en jävla tid att få upp servrar och när man går in på squad management eller scoreboard så kan spelet börja hacka utav bara helvete tills man tagit bort rutan. Detta har dock försvunnit rätt mycket på senare tid.

Kraschar gör det ytterst ytterst sällan. Fick en krasch idag men det var bara för jag alt tabbat och läste på forum medans spelet laddade in. Fungerar 95% av tiden.

Permalänk
Medlem

Jag fick tag på en beta key och har testat i några timmar nu, spelet går mycket stabilt för mig, kör på allra högsta inställningar i 1920 x 1080 och har aldrig laggat. Det ända jag kan klaga på är att det tar lång tid att hitta servers, och att musen var lite seg men det gick lätt att ändra i inställningarna.

Jag har inte spelat något FPS som liknade det här så det tog ett tag att vänja sig, men nu tycker jag att spelet är riktigt roligt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Gah! ingen som är lika snäll som Mulig och kan ge mig en nyckel!? Vill så gärna testa!

Jag behöver ingen längre då jag var snabbast att skicka ett PM till Rickard11, TACK!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
har hittills inte kunnat spela en hel match utan att bli disconectad

och ljudet är HEMSKT !! låter som att man sitter i en liten burk och spelar

Någon annan som stör sig på att man måste vänta 45 sekunder på " All Servers " innan man ens kan trycka på " fav servers " ?

Joo det är helt värdelöst. Att det ska ta sån jävla tid att bara gå in och spela nån match.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlommaNN
Joo det är helt värdelöst. Att det ska ta sån jävla tid att bara gå in och spela nån match.

Men om ni tar menyn nere till höger så glider det fram en ny meny med "History" + "Favorites". Då går det ju lite fortare.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Går skitsnabbt för mig. Klickar på höger fliken, logga in, enter, namn, enter, laddar servrar nån sek, väljer favorite servers, laddar 2 sek, klickar, connectad på 4-5 sek.

Permalänk
Medlem

Alltså folk som vill ha beta key, boka skiten på webhallen.com

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4