Inet, så sköna :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Det är inet som valt vilken transportör. Men visst de flesta använder posten vilket kanske slår ut det hela..

Ang godiset; db var faaar mer generösa vad gäller godis. Man fick ju iprincip ett halvt kilo godis vid större varuinköp. Nu fick jag en lakrisstång vid inköp av 3000 kr?
Hursom, db gick i konkurs. Bra företag delar ut godis? Nja..

Den som söker fel, skall fel hitta...

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arginj
Den som söker fel, skall fel hitta...

Tror nog att han syftade på att db var lite vääääl generösa med godiset

Får se vad jag får i paketet när mina Scythe GT fläktar kommer, har väntat i mer än en månad på dom nu

Permalänk
Medlem

+ för inet

Permalänk
Medlem

Inga sommarfigurer för dem som handlar hos Inet.

Skämt åsido, Inet är grymma.

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Medlem

Beställde fler hårddiskar, och hej o hå, pingvinstång. Hallon-Lakrits, underbart! Och helt oväntat.

Visa signatur

#1 Workstation/Spel: AMD Ryzen 1700 | Asus B350 Prime | 16GB DDR4| MSI GTX 1080 Gaming X | Intel 500gb m2 SSD | FSP Aurum 750W 80+ Gold | Windows 10 x64 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Ang godiset; db var faaar mer generösa vad gäller godis. Man fick ju iprincip ett halvt kilo godis vid större varuinköp. Nu fick jag en lakrisstång vid inköp av 3000 kr?
Hursom, db gick i konkurs. Bra företag delar ut godis? Nja..

Haha... fail! xD

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Köpte för tre tusen kronor. Lådan kommer som hej jag har blivit misshandlad. Hm. Mindre roligt när det dessutom endast var hårddiskar som fraktades.

tog du emot lådan?

är kartongen varan fraktas i och du misstänker att det finns risk för att sakerna är skadade eller kan ha rammlat ur ska du inte ta emot lådan utan köra en retur på den direkt vid uthämtningsstället. så får posten och butiken lösa det, utan att du blir inblandat/misstänkt

så gjorde jag när jag fick en misshandlad låda skickade mail och berättade för butiken och dom sa att jag hade gjort helt rätt. kom en ny låda med posten 2 dagar senare.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Celcius
Tror nog att han syftade på att db var lite vääääl generösa med godiset

Va väl därför dom konka.

Permalänk
Avstängd

En pingvinstång kostar ca 2-3kr.

Dock är det ju 'gratis' så jag klagar inte.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Ja innan hade de ju utdelning av gratis usb 2 gb stikor, hade varit övernice med en till usb sticka, musmatta eller liknande!!!

Håller med om att Inet är grymt bra som butik!

Visa signatur

ASUS UX51VZ

Permalänk
Medlem

[QUOTE]
Ang godiset; db var faaar mer generösa vad gäller godis. Man fick ju iprincip ett halvt kilo godis vid större varuinköp. Nu fick jag en lakrisstång vid inköp av 3000 kr?
Hursom, db gick i konkurs. Bra företag delar ut godis? Nja..
[/QUOTE]

visst dom var generösa ända tills en nära vän blev av med sina 10tusen kronor han hade lagt ut via förskottsbetalning när dom gick i kk.

Visa signatur

i5 750 2.66 @ 4.0ghz /Corsair H50/ XFX HD5870 / Cooler master Storm scout/ Cooler master silent pro 1000w/ 2x1tb Raid0 +1tb Wd green

Permalänk

Har sedan ett år tillbaka handlat alla mina komponenter på Inet, och har varenda gång glömt att lägga till godispåsen... *spott o fräs*

Nu för ca en månad sedan kom då mitt senaste inköp (Accelero extreme gpu kylare och H50), och vad är det jag skådar med mina då alldeless tårfyllda ögon, jo, där, bland datorkomponenter och bubbelplast skymtar jag en av de mest ljuvliga av syner... En pingvinstång med hallonsmak.

Något som gjorde min "dator-skruva-stund" till en kakafoni av en nästan euforisk glädje och tacksamhet (snacka om och INTE vara "high maintenence")...

Visa signatur

i5 750@3,8Ghz 24/7,Corsair H50, Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3, Asus P7P55D PRO, ATI 4870X2 CFX med Sapphire 4870 1gb, Cooler Master M850W,, Raptor 300gb, Antec nine hundred....

Permalänk
Medlem

Kan inte annat än att hålla med mer om INET, godisen vet jag inte ännu då jag inte fått paketet :). Beställde dock ett grafikkort, chassi å CPU-kylare igår 1540, jag gick in för skojs skull å kollade strax efter 16 och då var varorna skickade.. har nog inte varit med om något sånt snabbt företag nån gång.

Permalänk
Medlem

Gjorde samma sak igår, slängde med frifrakt i all hast, även fast det var under 500kr.
Dom gjorde dock undantaget och bjöd ändå, riktigt bra

Plus att det går riktigt fort att få prylarna, kan hämta ut dagen efter då dom inte ligger allt för långt bort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
Gå med i facebook gruppen för inet! Det ska hända någon överraskning när vi är 5000.

Japp, då de hade 1000 fans så delade ut grejer för 87000:-

Undrar vad det blir vid 5000 fan!

Permalänk
Medlem

Undrar om dom kan tänka sig slänga med en protein bar istället för oss som bryr oss om vad vi stoppar i oss...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av guos89
Japp, då de hade 1000 fans så delade ut grejer för 87000:-

Undrar vad det blir vid 5000 fan!

Meh.. måste man ha ett facebook konto för att ta del av de där enorma pryl utdelningarna?

Permalänk

Jepp, Inet är bäst.

Permalänk
Permalänk

Haha naaaww..

de är ju så vackert så man blir tårögd

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk

Inet äger..och det tack vare godiset och den billiga frakten..skillnad imot komplett som är snordyrt

Permalänk
Medlem

Vafan, jag beställde skärm och hdmi-kabel för några veckor sen och fick inget godis ;/. Kan det vara för att jag är företagskund?

Permalänk
Medlem

Beställde en dator åt en kompis, packar upp grejerna och vad får jag se? en pingvinstång med hallonsmak! det förgyllde min dag! köpt av inet i över ett år med grejer som är värda c:a 30-40k tillsammans. den summan kommer nog höjas om dom fortsätter med mkt kunnig personal som alltid finns till hands som förstår en och inte tror att man är 10 år, det låga priset på alla komponenter och gratis frakt vilket är guld värt!

Permalänk
Medlem

Har varit i kontakt med Inet's kundservice nyligen och kan inte ge dom annat än 10/10

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

köpte en dator utan grafikkort för över 14 000 mars 2009

inget godis

Permalänk
Medlem

Köpte lite saker för totalt 1000kr för några veckor sedan. Glömde dock lägga till en godispåse vilket jag inte insåg förens varorna var skickade. Till min stora förvåning så låg dock godiset i lådan när jag packade upp! Trevlig överraskning.

Suverän service och bra priser

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem

asså, var hittar ni gratis frakt o godispåse ? Hittar inte gratis frakt längre =/

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loweann
asså, var hittar ni gratis frakt o godispåse ? Hittar inte gratis frakt längre =/

https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem
Citat:

Fiiint, förr behövde man bara skriva inte.se/kampanj

Visa signatur

Intel I7 6700k, Asus Z-170 PRO, 32GB 2666mhz Corsair VENGEANCE LPX, EVGA GTX 1080 CLASSIFIED, Corsair AX 850, Crucial mx100 512GB

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

måste också ställa mig i hyllningskören!

Hade en retur för ett tag sedan och den skötte dom fantastiskt smidigt!

Och pingvinstängerna för 2-3kr måste ha ett goodwillvärde av 2-300kr!
Lite löjligt att en sån lite gest kan få en på så bra humör!

Visa signatur

Oldschool [å:ldsku:l] adj. Användandet av datorprodukter som är äldre än 3 månader.