Dustin - Julklappstråden 2009

Permalänk
Medlem

Någon som hämtat ut ett 1.1kg?

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk

0,2 kg, 2m brunt paketutfyllnadspapper

Visa signatur

|| Antec P182 || Core 2 Duo E6750 (2.66 Ghz) @ 3.52Ghz || Sapphire Radeon HD4870 Silent Efficiency 1GB || GA-N680SLIDQ6 || WD Raptor 150GB + WD Caviar 500GB || Corsair XMS2 4096MB || Vista Ultimate 64-bit ||

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LittleBoy
0,2 kg, 2m brunt paketutfyllnadspapper

Hahaha made my day

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Medlem

1.1 kg= Intel Limited Edition Skull Gear

Permalänk
Medlem

0.2 = Flickan som lekte med elden DVD

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk

0.2 = Wild things (bluray)

Gav bort den till en jobbarkompis

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

fick laptopväskan på 1.9 kg och är grymt nöjd, det är ju en riktigt bra väska, säkert en av de bästa, kostar 400 kr. Dessutom köpte jag ny laptop för mindre än en vecka sedan:D

Dock stod det att väskan var för upp till 15.4" och min nya asus är på lite udda 16.0", nära katastrof men som tur var så gick den ner. En riktigt ordentlig väska med mjuka skydd och många fack, dessutom fick man med tre axelremmar i olika färger! Tack Dustin!

Permalänk
Medlem

Min kompis fick ett på 0.1 kg och det inehöll... ingenting Enligt honom iaf... om han inte fick massa brunt papper och en gul lapp dvs.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Avstängd

troll

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Wut wut!
Förväntade mig inget speciellt alls... Och ner dimper en:

Paketvikt: 2.9KG

Bild 1

Bild 2

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=383950

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
troll

Lägg av.

Trevligt att folk är så jävla avundsjuka ibland

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H3Nc3
Lägg av.

Trevligt att folk är så jävla avundsjuka ibland

är inte avundsjuk men han trollar...ser det klart och tydligt

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Avstängd

ps jag fick en iphone 3gs här är proof:

http://i47.tinypic.com/11htnw8.jpg

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Det kunde vara kul att veta vad alla köpt för under året hos dustin i relation till vad alla fick som julklapp.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
Det kunde vara kul att veta vad alla köpt för under året hos dustin i relation till vad alla fick som julklapp.

Jag har faktiskt inte köpt någonting, enbart deltagit i julklappsutdelningarna i 3år nu.

amanito
Ska jag hålla fram en lapp med valfri text på framför TVn?

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk

en Tv för ca 3K tycker jag är lite bra stor skillnad på folk som fått en mössa (säkert fuskarna iofs) en Film hade jag nog inte tyckt är helt fel som juklapp iofs även om jag nu inte kunde använda min och gav bort den istället.

Folk klagar ju på mig här o irc att jag kör med CTR fast lite jämnare klappregn tycker jag de kunde ordnat även om det är svårt att få de. annars tycker jag att de kunde lagt ut dyrare julklappar som 'demoex' eller något på deras sida.

Har väl handlat för en 3k detta året och ungefär lika mycket på Inet sen är det nog inte så mycket handlande utöver några byten på EF. Tycker ändå att en film ligger som bra julklapp för vad man har handlat.

(Den personen jag gav bort mitt till hade inbrott i sommras (Snodde hans grabb PS3 +20 spel)så lite snäll får man vara. Även om det inte är några ploster på såren så är det bättre än att den ligger och sammlar damm här.)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag beställde en USB-sticka och en HDMI-adapter tillsammans med min julklapp. Glad ihågen sprang jagiväg till postens serviceställe när jag fick SMS:t (det tog 12 timmar för Posten att frakta mitt paket 9 km inom Göteborg...) och öppnar paketet och vad får jag? Jag får prylarna jag beställde och min julklapp var tydligen brunt omslagspapper...
Tillägg:
Jag tror inte de heller tar hänsyn till hur mycket man har beställt för, jag har beställt prylar ifrån Dustin för 15 000, nästan 16 000, sen september!

Visa signatur

Workstation: Dell Latitude E5400, WinXP/Ubuntu 9.10. 4 GB RAM, 250GB, P8700 @ 2.53GHz
HTPC: MythBuntu, 2GB RAM, 1TB, Atom dual core @ 1.6 GHz, Sanyo PLV-Z700
Server #1: Ubuntu, 2 GB RAM, 4*143 GB 10K RAID0 +2*73GB 15K RAID1. Intel Xeon dual core @3.2 GHz

Permalänk
Medlem

Lenovo Thinkvision (5,8-5,9kg), Sony Bravia 20'' LCD'n (8,5-8,6kg) och Samsung Laserskrivare (21kg) verkar vara höjdpunkterna i år. Fick Laptopväskan själv. Helnöjd med den.

EDIT:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zyber_zero
Jag beställde en USB-sticka och en HDMI-adapter tillsammans med min julklapp. Glad ihågen sprang jagiväg till postens serviceställe när jag fick SMS:t (det tog 12 timmar för Posten att frakta mitt paket 9 km inom Göteborg...) och öppnar paketet och vad får jag? Jag får prylarna jag beställde och min julklapp var tydligen brunt omslagspapper...

Ja verkar vara en hel del som inte fått nåt i sina paket. Måste vara en jättemiss av Dustin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
en Tv för ca 3K tycker jag är lite bra stor skillnad på folk som fått en mössa (säkert fuskarna iofs) en Film hade jag nog inte tyckt är helt fel som juklapp iofs även om jag nu inte kunde använda min och gav bort den istället.

Folk klagar ju på mig här o irc att jag kör med CTR fast lite jämnare klappregn tycker jag de kunde ordnat även om det är svårt att få de. annars tycker jag att de kunde lagt ut dyrare julklappar som 'demoex' eller något på deras sida.

Har väl handlat för en 3k detta året och ungefär lika mycket på Inet sen är det nog inte så mycket handlande utöver några byten på EF. Tycker ändå att en film ligger som bra julklapp för vad man har handlat.

(Den personen jag gav bort mitt till hade inbrott i sommras (Snodde hans grabb PS3 +20 spel)så lite snäll får man vara. Även om det inte är några ploster på såren så är det bättre än att den ligger och sammlar damm här.)

Vaknade tidigt och fick mig en klapp, första utdelningen 08. Fick en mössa, om du undrar. Är kund hos Dustin sedan 2005.. Suger lite, ja. Får bli Inet hädanefter, eller Komplett.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

Mp3-spelaren var trasig. Vad ska man göra?

Permalänk
Medlem

0,6 paket

Paint Shop Pro PHOTO X2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
Det kunde vara kul att veta vad alla köpt för under året hos dustin i relation till vad alla fick som julklapp.

Har handlat för 40140 kr under 2009, fick en laptopväska.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antimon

Ja verkar vara en hel del som inte fått nåt i sina paket. Måste vara en jättemiss av Dustin.

Eller någon anställd som vetat om fuskarna som gett igen eller som plockat åt sig saker till sig själv...

Lite lustigt är det.

Mitt paket var förövrigt dåligt tejpat så man hade lätt kunnat sno innerhållet.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Eller någon anställd som vetat om fuskarna som gett igen eller som plockat åt sig saker till sig själv...

Lite lustigt är det.

Mitt paket var förövrigt dåligt tejpat så man hade lätt kunnat sno innerhållet.

Mitt var visserligen kasst tejpat och ingen underskrift på plocksedeln som det alltid brukar vara. Dessutom vägde mitt paket 0.2 kg enligt posten, vilket är en anledning till att tro att de har glömt något - jag beställde ju som sagt andra prylar samtidigt. Och den som hävdar att jag har fuskat kommer jag bli förbannad på, jag var så hederlig som det gick! Min familj (nåja, min mor) har som tradition att släpa oss ut på en promenad på julafton - jag (nörd som jag är) var på dustins hemsida i min telefon (HTC Hero) och uppdaterade till och med där med jämna mellanrum

Visa signatur

Workstation: Dell Latitude E5400, WinXP/Ubuntu 9.10. 4 GB RAM, 250GB, P8700 @ 2.53GHz
HTPC: MythBuntu, 2GB RAM, 1TB, Atom dual core @ 1.6 GHz, Sanyo PLV-Z700
Server #1: Ubuntu, 2 GB RAM, 4*143 GB 10K RAID0 +2*73GB 15K RAID1. Intel Xeon dual core @3.2 GHz

Permalänk
Medlem

Fick ett par bongo lurar och sambon fick samsung mp3...får väl säga att man hade tur detta året.
har handlat för drygt 10k under året från Dustin.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Har handlat för 56 315,00 kr sen 2006 och jag har inte fått någon klapp någon år då jag inte ens lyckas lägga den i korgen. Gott <3.

Grattis till alla som har fått roliga saker från dustinhome.se. De är klockrena!

Permalänk
Medlem

Lite väl häftigt att påstå att de som fått mössa (inklusive mig själv) fuskat sig till denna. Presenten fick jag hederligt! Sen att det bara blev en mössa trots alla beställningar gör mig inte så mycket. Inte så att jag kommer strunta handla hos dustinhome bara för det, för inte har jag fått något av nån annan webbshop heller.

Mössan får bli min träningsmössa när man är ute och springer

Permalänk
Medlem

Hurra, jag fick omslagspapper... Jag hade väldigt låga förväntningar... men det där var väldigt lågt ;p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soxaz
Hurra, jag fick omslagspapper... Jag hade väldigt låga förväntningar... men det där var väldigt lågt ;p

Det kan vara så att någon på posten i Stockholm vet om dustins utgivning och tar saken från paketen.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce