World of warcraft behövert Authenticator för logga in? hjälp!

Permalänk
Medlem

World of warcraft behövert Authenticator för logga in? hjälp!

Heej!

Min engelska halkar ju efter som vanligt.
Igår så skulle jag börja med wow igen. Jag skaffade playtime och skaffade ett battel.net account och la in båda mina konton som jag har.
allt funkade prima. sedan efter att jag hade gått och lagt mig och skulle logga in i morse så står det att jag behöver en Authenticator code och jag undrar vad det är för någon code:confused:

When merging each World of Warcraft Account to a Battle.net Account, you will need to enter information for each account's Authenticator. However, once all of the accounts are merged, you will only need the Authenticator used for the first World of Warcraft account you merged. You may give away, sell, store, or dispose of your additional Authenticators, as they are no longer needed.

Det va vad jag hittade om det på derras hemsida.

Mvh
//Dahlin

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahl1n
Heej!

Min engelska halkar ju efter som vanligt.
Igår så skulle jag börja med wow igen. Jag skaffade playtime och skaffade ett battel.net account och la in båda mina konton som jag har.
allt funkade prima. sedan efter att jag hade gått och lagt mig och skulle logga in i morse så står det att jag behöver en Authenticator code och jag undrar vad det är för någon code:confused:

When merging each World of Warcraft Account to a Battle.net Account, you will need to enter information for each account's Authenticator. However, once all of the accounts are merged, you will only need the Authenticator used for the first World of Warcraft account you merged. You may give away, sell, store, or dispose of your additional Authenticators, as they are no longer needed.

Det va vad jag hittade om det på derras hemsida.

Mvh
//Dahlin

Har du en dosa för att logga in i World Of Warcraft? Den ser ut på detta vis:

Om inte så låter det som att Blizzard har gjort bort sig.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Du behöver en http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003617
Borde gå att ta bort och köra utan då jag vet flera som gör det, någon inställning eller dylikt. Det blir som att logga in på en bank som jag har förstått det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Har du en dosa för att logga in i World Of Warcraft? Den ser ut på detta vis:

http://www.techdigest.tv/Blizzard_authenticator.jpg

Om inte så låter det som att Blizzard har gjort bort sig.

Näe det har jag absolut inte :/ wtf
Hatar jävla blizzard därför jag slutade spela!

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk
Avstängd

Grattis du har blivit lurad;) hur mycket betalade du för kontot? 3k?

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Grattis du har blivit lurad;) hur mycket betalade du för kontot? 3k?

åssa jag står på acc så det är ingen fara:D men nu måste jag ju maila iväg mitt pass och bilder på cd-keysen för att får tillbaka det. och detta tar ju ungeför 2 veckor:mad: .
Och jag skulle aldrig köpa ett acc är inte sådan noob som inte kan lvla och skaffa eget gear.

//Dahlin

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk
Avstängd

Nej du ringer ner till dom säger din cd key secret password så fixar dom det på engång;)

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahl1n
åssa jag står på acc så det är ingen fara:D men nu måste jag ju maila iväg mitt pass och bilder på cd-keysen för att får tillbaka det. och detta tar ju ungeför 2 veckor:mad: .
Och jag skulle aldrig köpa ett acc är inte sådan noob som inte kan lvla och skaffa eget gear.

//Dahlin

Det är många som spelar men orkar inte lvla upp en ny;) jag sålde min gubbe. min awesome warrior som gjorde 8k dps:D

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk

Samma hände mig, Ett par timmar innan behövde jag inte någon authenticator för att logga in, Men sedan ett tag senare så krävdes det en, Jag loggade in på en väns acc och tittade, och helt klart var min char online. och när jag skrev så fick jag inget svar, allt gear och guld borta, Men jag fick tillbaks allt efter 2-4 dagar efter jag hade skickat ett mail!

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Medlem

okej hoppas mina saker klarar sig pratade med blizzard precis:P

Visa signatur

Dyslektiker på heltid!
Grafikkort: XFX Radeon HD4890 1GB| Mb: Gigabyte GA-P55-UD4M |Processor: Intel i7860 2.8GhZ @4.0GhZ |Thermalright Ultra-120 2x Fractal Design 120mm | Ram: 2 x 2gb Cosair 1600mhz Domintor | Hdd: Samsung 500gb x2 1000gb x1

Permalänk
Avstängd

Det är väldigt bra om man fixar en sån eller om man har en iphone är det ännu bättre. Då kan man ej bli hackad;P

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]