Hur gammal är du och vad spelar du?

Permalänk

Ålder: 20
Plattform: PC, Xbox 360 och Nintendo DS
Favorit: FPS, RPG och ibland Racing

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Medlem

Ålder: 22
Plattform: PC, PS3
Spelar: CS, Wc3, SC, Assassin's Creed 2

Ge mig Diablo3!

Visa signatur

Asus Maximus VI Extreme - i7 4790k - Corsair Dominator Platinum 32GB 1600MHz - EVGA GTX 980Ti Hybrid - Samsung 830 256GB - EVGA Supernova G2 1000W - Corsair Carbide Air 540 - EK Predator 240 - Asus Swift PG279Q - Dell U2711

Permalänk
Medlem

Ålder: 16
Plattform: PC, PS2, GBA
Spelar: CoD, FF9, Golden Sun

Diablo 3 verkar bli en flopp, starcraft 2 däremot

Visa signatur

"You ended that sentence with a preposition ... Bastard!"

Permalänk
Medlem

Ålder: 21
Plattform: PC
Spelar: mest sportspel, bilspel och FPS. Just nu, GRID, NFS shift och FIFA09

Visa signatur

FD Define R4 | ASUS Z170 Pro Gaming | Corsair RMx 550W | Intel Core i5 6600K + Noctua NH-U12S | ASUS GeForce GTX 960 4GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4

Permalänk
Medlem

Ålder: 22
Plattform: PC/PS3
Spelar:ArmA 2/Gran Turismo 5 Prologue

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Ålder: 17
Plattform: PC/PS3/wii
Spelar:Fps och strategi går hand i hand, tätt efter ligger sportspel(tillhör racingspel sport genren?).

Permalänk
Medlem

Ålder: 16
Plattform: PC/PS3
Spelar: shift, grid, dirt, HoN, cs, cod4, wc3 då och då, fifa 10, nhl10, gta4. Spelar inte så mkt för har träningar eller folk omkring mig hela tiden men tisdagar brukar vara min speldag så hinner spela lite.

Permalänk
Medlem

Ålder: 24
Platform: PC
Favoritgenre: RPG
Spelar just nu: Icewind Dale, Natural-Selection, HoN
Längtar till: Natural Selection 2, Diablo 3

Permalänk
Medlem

Ålder: 24
Plattform: PC, PS3
Spelar just nu: HoN!, "det senaste"
tidigare: QW,CS,NS,Diablo,WoW, för mkt för att skriva

De som inte spelar(_oavsett ålder_) får skylla sig själva. Bara vi vet vad dem missar

Permalänk

Ålder: 37
Plattform: PC, XBOX360 (XBOX står mest å samlar damm)
Spelar: Left4Dead 1o2, Dragon Age, CSS, BF2, BF2142, CoD4, CoD MW2, CoD WaW, Crysis, Forza 2, Forza3 mm.

Man köper på sig mycker mer än man hinner med iaf

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Avstängd

Ålder: 18
Plattform: PC
Spelar: WOW,CS 1.6, COD MW2

Visa signatur

Fractal Designs R4 Black | Intel 3570K @ 4Ghz | Asrock Extreme 4 | Corsair Vengeance LP 2x4Gb
2x Asus GTX 660 DC II TOP | Phanteks PH-TC14PE Svart | Corsair TX750M | Samsung 128Gb SSD | Seagate Barracuda 2Tb
> Datorn i Galleriet <

Permalänk
Medlem

Ålder: 14
Plattform: PC, PS3
Favoritspel: Wow, cs, cod4, cod6, nhl09, aion, grid, garry's mod (på ps3'an)
Dvs både FPS och RPG.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk

Ålder: 26

Plattformar: PC, 360 och PS3

Genrer: MMORPG, RPG, managerspel, action/äventyr. Spelade mycket strategi förr men har inte fastnat för något inom den genren sedan Warcraft 3. Förväntar mig att Starcraft 2 ändrar på det.

Spel: Favoriter genom åren är väl Warcraft-spelen inklusive WoW och Football Manager-serien. Jag ska dock gå mot strömmen lite och villigt erkänna att jag spelar alltmer konsol nu för tiden. Exempelvis införskaffade jag Dragon Age till PC, men motiverade mig inte till att spela det så mycket. Sen fick jag ett ex till PS3 och är helt fast. Är mer bekväm av mig i soffan antar jag. Blir rastlös som tusan av att spelar singleplayer på datorn numer (förutom Football Manager).

Permalänk

är 28 år,snart 29

jag spelar allt mellan himmel och jord.
ger ett spel ALLTID en chans innan jag dömmer ut spelet,spelar ingen roll hur crappy spelet ser ut att vara,jag spelar,gillar jag det så spelar jag vidare,gillar jag det inte så blir det nog nån kommentar om det.

just nu är energin fokuserad på empire total war,3 regioner kvar,sen har jag tagit över rubbet:P.
sen spelar jag till och från amiga spel

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Ålder: 19 år
Plattform: PC
Spelar: Football manager 2010, PES 2010, Heroes of Newerth. Det är väl dom tre jag spelar aktivt. Sen gillar jag även att lira lite bilspel men har ännu inte hittat något bra spel där till PC. Colin McRae till playstation var en favorit förut.

Permalänk
Casemod-mästare

Ålder: 17år
Plattform: PC, Wii
Spelar: Zelda, Mario, Metroid, lite blandade PC spel helst FPS

p.s. jag spelar inte så mycket jag håller mer på med 3D design (Autodesk Maya)

Permalänk

Ålder: 28
Plattform: PC (Men har de flesta äldre konsoller då jag samlar)
Favoritspel: "Monkey island 2", "Warhammer: Dark Omen", "The Last Express", "The Longest Journey", "Shadow of the Colossus (PS2)".

Visa signatur

Asus Rampage II Extreme LGA1366, Xenon X5672@3,8GHz, Thermalright Ultra-120 Extreme med 2x Noctua NF-P12, Corsair Vengeance 1600MHz CL9 6x4GB, Palit Geforce GTX 1060 6GB, Asus Xonar Essence STX, Corsair AX1200W, Cooler Master Silencio 650, Qpad MK-80, Mionix Naos 5000, 28 tum GIGABYTE M28U 3840x2160.

Permalänk
Medlem

Ålder: 17
Plattform: PC, XBOX360
Favoritspel: CoD serien, Skate

Visa signatur

[b]|[/b] AMD Phenom X3 8650 2,3 GHz [b]|[/b] Nvidia GTS 250 [b]|[/b] 4 GB DDR2 800 MHz [b]|[/b] Ace Clubs IV 480W [b]|[/b] Windows 7 Professional [b]|[/b] Samsung 2233rz [b]|[/b] D'feldt AudioEnigne 2 [b]|[/b]

Permalänk
Medlem

Ålder: 16
Plattform: PC
Favoritspel: CS 1.6, COD 4

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk
Medlem

Ålder: 21
Plattform: Pc och PS3 (spelar ytterst sällan på ps3 dock)
Favoritspel: Day of defeat source, wow men just nu bara dods

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk

Ålder: 28
Plattform: PC och Wii
Spelar just nu: GH: Metallica, Aion, Entropia Universe, Far Cry2, Crysis Warhead, Cod: Modern Warfare2, Fallen Earth.

Permalänk

24år
pc= testar allt som jag får tag i, men senast så spelade jag mycket dragon age orgins.
ps3=nöter nhl10, annars battlefield och cod.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

22 år
Endast pc. Spelar mest L4D. Börjat på Dead Space.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ålder: 25
Plattform: PC, Xbox, Xbox360, Gamecube, Wii, PS1, PS2 och PS3
Genrer: Beat 'm Up, Shoot 'm Up, Horror, RPG och Racing, tja det mesta egentligen.
Spelar denna månad: Fallout 3, Mass Effekt, Mirror's Edge, Dead Space, Killzone 2 och Project Zero.

Favoritspel: Street Fighter 3: Third Strike, Super Metroid och Castlevania: Symphony of the Night.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Jag är 16 och spelar MMO, fps och rpg till PC/PS3.
Favoriterna är: Warhammer Online, Modern Warfare 2, Crysis (warhead) samt Oblivion.

Tack för mig!

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Ålder: 15
Plattform: PC
Spel: FPS och RACING för hela slanten.

Visa signatur

Jag ber om ursäkt på förhand för stavfel och andra språkliga brister som kan förekomma.

Permalänk
Medlem

Ålder: 20
Plattform: PC, och bara PC
Spelar just nu: cod4, mw2, third age (mod till medieval: total war 2), dragon age origins

Älskar: Heroes of might and magic 3

Hatar: cs, wow

Permalänk
Medlem

Anton Lundberg

Ålder: 16
Plattform: PC, Xbox360
Favoritspel: PC: World of Warcraft, Xbox 360: Halo 3

Visa signatur

Dator: | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | CPU: Intel Core i7 3820 | MB: Asus Rampage IV Extreme | RAM: Corsair Vengence 32GB 1866MHz | GPU: EVGA GTX 780 3GB | OS: Windows 10 Enterprise | OS disk: OCZ Revodrive 3 120 GB | SSD: Samsung EVO Basic 1TB | HDD: Western Digital 3TB Red | PSU: Corsair AX1200 | CPU kylning: Corsair H100i |

Permalänk
Medlem

Ålder: 17
Plattform: PC
Spel: Mycket FPS och Bilspel av alla dess slag. Typ CoD 4-6, Dirt 2, Flatout, GTR Evolution. Även gamla spel som Quake 3 och Cs spelas ibland på LAN. Wow spelas någon gång ibland.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Ålder: 18
Plattformar: PC, 360.
Favoritspel: Dragon Age: Orgins, Half-life liren, Portal, TF2, Call of duty serien, GTA IV, GRID.
Spelar nu: Dragon Age: Orgins, NFS: Shift, NHL 09, STALKER, TF2, GRID.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C