Hjälp, jag är dum i huvudet!

Permalänk
Medlem

Hjälp, jag är dum i huvudet!

Hej!

Jag skulle vilja ha lite hjälp Jag har en data som är 4 år gammal och skulle vilja förnya mitt grafik- kort och jag har nu; NVIDIA Quadro NVS, det suger säkert men jag är inte så bra på sånt så vilket Grafikkort kan jag ha eller måsta jag veta vilket nätaggregat isåfall vilket är bra?

Vill ha ett bra som funkar till WoW helst för nu laggar det typ i SW skit dåligt.

Tack för hjälpen i förväg! )

Visa signatur

Intel(R) Core 2 duo E7400 @ 2.80Ghz
ATI HD RADEON 5750 1GB <3
640 GB HDD
4 GB RAM
Win 7 @ 32-bit

Permalänk
Medlem

skulle vara bra om du skrev speccen till hela datorn, så att vi kan se vad ditt nättagg klarar av, plus att vi kan se om hela systemet kommer flaska för mycket. Så in med speccen på datorn så ska vi se till att du får hjälp.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Avstängd

sanslöst...

Permalänk
Medlem

Som du kan se under min text står minna dator specc. Du vet väll vad du har för delar? annars öppna datorn och läs vad de står på dem.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix