Permalänk

MVG vore intressant att se hela projekt rapporten och projektplan.

Vad är vitsen med ett dubbelchassie verkar klumpigare än 2 lådor?

Visa signatur

| Intel I7 12700k | Noctua NH-U12A | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 5200mhz | Samsung 980 Pro M.2 NVME 2TB | Seagate FireCuda 520 2TB | Samsung 970 pro 1TB | WDC WD30 3TB | Gigabyte RTX 3070 Aorus | Fractal Design Define R6 Black | Gigabyte Aorus P850W | Asus VG258 24" 165Hz | Benq 24" |

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Blev en 9:a för att det är en asymmetrisk baksida när det var så enkelt att göra det symmetriskt.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Det kanske framgick någonstans, men jag missade det i såfall. Varför en dubbeldator? Kan ni inte ha varsitt chassi? Eller gillar ni att hänga så mycket att ni måste ha datorerna i samma?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saturday_sun
Det kanske framgick någonstans, men jag missade det i såfall. Varför en dubbeldator? Kan ni inte ha varsitt chassi? Eller gillar ni att hänga så mycket att ni måste ha datorerna i samma?

Jupp, du missade den kommentaren. Se min reaktion nedan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
What the fuck? XD

Det är hans datorer, vi båda tyckte det lät coolt, så vi bygger en datorlåda genom att slakta michaels maskiner och transformera dem till en dubbeldator.
Vad jag menar med slakta.. tar komponenter, moderkortsplåtar och sätter fast det i datorlådan vi gjorde.

Dubbel ftw.

Dess mening är att vara vårt projektarbete. Datorn är michaels när den är klar.

Är du nyfiken var man hittar denna reaktionen: Länk till sidan

Visa signatur

]

Permalänk
Medlem

den var grymmt bra gjord faktiskt:)

Visa signatur

Ägare till en Nexus S med Ice Cream Sandwich 4.0.4
& The New Ipad 32GB Wifi

Permalänk
Medlem

Vilken lång, invecklad, välkonstruerad process av datorbyggande..
Tre ord. "F*cking Brilliant Work!"

Fortsätt så

Visa signatur

#1 Workstation/Spel: AMD Ryzen 1700 | Asus B350 Prime | 16GB DDR4| MSI GTX 1080 Gaming X | Intel 500gb m2 SSD | FSP Aurum 750W 80+ Gold | Windows 10 x64 |

Permalänk
Avstängd

10 P

tänkte först ge 9 men med så underhållande komentarer förtjänar det en tia.

Bra galleri av CLD och bra jobb på komentarerna av Rosensparven. Keep it up

Permalänk
Medlem

Tyckte det var snyggare innan masoniten kom .. :-\ Sen tyckte jag att det fattades ngn sorts ram runt dvd spelarna.. Detaljer detaljer, men det är dom som gör allt i slutändan. Men bra jobbat och ni är helt klart värda 8p,

Dessutom håller jag med ovanstående!

Visa signatur

Quad Core

Permalänk
Medlem

Hm vänta lite nu, har jag missat något?
Först Tjatar CLD & Michaelo om att få respons i projekttråden.
Sen sitter CLD och tjatar om att folk har Tyckt och Tänkt under projektets gång? VA? Hänger inte med vad killen pratar om... -8 poäng på CLD för dåligt humör..

Visa signatur

Quad Core

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av __OMP
Hm vänta lite nu, har jag missat något?
Först Tjatar CLD & Michaelo om att få respons i projekttråden.
Sen sitter CLD och tjatar om att folk har Tyckt och Tänkt under projektets gång? VA? Hänger inte med vad killen pratar om... -8 poäng på CLD för dåligt humör..

Du missade det faktum att projektet var klart, att all eventuell respons som ni anser att ni ska ge oss är onödig. Projektarbetet är klart och vi har alltså inget behov av mer hjälp.

Sen så skulle jag vilja att ni slutar dömma projektet efter mig. Jag sitter inte fastlimmad på lådan. Sluta dömma den som om jag var det.

Var objektiv, döm projektet, inte de som skapat den.

Om ni vill dömma projeket, gör det. Ni kan fortfarande rösta. Fast när det gäller kommentarer så behöver vi inte det längre.

Vi sa detta för ett halvår sen men det verkar som om det inte gick in.

Visa signatur

]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CLD
.

Så, med dem sakerna inräknade, hur skulle du bättre utnytjat tiden, vad anser du är dåligt med vad vi gjort?

Vi har inte tid att skriva en utförlig bedömning då det finns annat att göra än att kolla in erat projekt, seriöst byggt med ett helt okej resultat. Sen att du är otrevlig gör inte saken bättre, men jag kommer inte låta det påverka mitt betyg då jag säkert skulle få skit för det.

6p

Sen ber jag om ursäkt för att jag väcker en gammal tråd men den skulle ju lika gärna kunna vara aktuell nu som då.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE