Permalänk
Medlem

värde på macbook?

jag har en macbook från november 07 i bra skick. 2,2 GHz och uppgraderat med 2 gb minne och dvdbrännare. santa rosa har den med.

vad är den värd ifall jag säljer den?

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem

blocket finns många tomtar som betalar överpris. värdet ligger väll på ca 4.000kr

har du tur på blocket så går det nog att få 5000kr+

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Precis som Akus säger - Blocket är fint! Kika runt i din region vad motsvarande burkar ligger på, lägg dig 500 kr under snittet.

Har du kvar kvitto, kartong osv så får du bra betalt.

Folk är inte dumma, de har bara inte pengar men vill ha "status". Alltså köper många gamla bärbara Macar. Jag sålde för övrigt en Powerbook G4 i våras för 3500:- på Blocket...

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk

Jag vet inte om det har så mycket med att man vill ha "status". Det går ju att fynda om man letar lite.. en begagnad MacBook kan vara ett väldigt bra köp!

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

superboss - absolut, jag hävdar inget annat.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

Jag ändrar mig.

Skit i blocket.

En sådan dator du precis har ligger uppe i 7300kr i bud på tradera. Någon freaktard har lyckats buda det. Helt galet, sälj där!!

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

God bless tradera.... Hetsbudgivningar är bra för säljaren

Visa signatur

tack o bock