Permalänk

Men sluta klaga om det faller lite utsiode of the box.
Jag tycker iaf det är bra mycket roligare att se på lite snygga graveringar än en datorn ikastad i en kartong.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Men sluta klaga om det faller lite utsiode of the box.
Jag tycker iaf det är bra mycket roligare att se på lite snygga graveringar än en datorn ikastad i en kartong.

jamen då ska du för tusan int sitta på swec!!!

VARFÖR FATTAR NI INGET??

Jag vet att det är snyggt arbete, men forumet handlar inte om det här..

Ja tycker sweclockers borde heta Sverigesjävlasoptipp.

tackohej.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joshoa
jamen då ska du för tusan int sitta på swec!!!

VARFÖR FATTAR NI INGET??

Jag vet att det är snyggt arbete, men forumet handlar inte om det här..

Ja tycker sweclockers borde heta Sverigesjävlasoptipp.

tackohej.

Tur att vi har dig som vet allt dock så håller jag med alla andra. Det du inte verkar inte förstå är ju att ingen säger imot mer än att vi är trötta kolla på alla dator hörnor och nya setups.

För det andra så hittar jag ingenstans där det är dessa regler för gallerierna?

Men det kanske är jag som är dum.

OT: Sjukt fina glas du skulle ju kunna ta en bild på din datorn hörna också så alla blir glada :

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nombah
Tur att vi har dig som vet allt dock så håller jag med alla andra. Det du inte verkar inte förstå är ju att ingen säger imot mer än att vi är trötta kolla på alla dator hörnor och nya setups.

För det andra så hittar jag ingenstans där det är dessa regler för gallerierna?

Men det kanske är jag som är dum.

OT: Sjukt fina glas du skulle ju kunna ta en bild på din datorn hörna också så alla blir glada :

Nej datorhörnor suger, precis som det här de är inte relevant på något sätt.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

firefox glas å fan har du fått tag på dem?? skämt å sido lyssna inte på dessa personer dem är bara avsjuka på dig som kan gravera joshoa.Sjuk snyggt, snyggt jobbat så här skall de se ut man ser ju bilderna inge fel på dem.
Ni som klagar på bilderna skaffa brillor för tusan!!

Visa signatur

McFreedy är en som finner saker andra inte finner!! Och går där ingen annan har gått!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nombah
Tur att vi har dig som vet allt dock så håller jag med alla andra. Det du inte verkar inte förstå är ju att ingen säger imot mer än att vi är trötta kolla på alla dator hörnor och nya setups.

För det andra så hittar jag ingenstans där det är dessa regler för gallerierna?

Men det kanske är jag som är dum.

OT: Sjukt fina glas du skulle ju kunna ta en bild på din datorn hörna också så alla blir glada :

För övrigt så hittar JAG det i reglerna... Paragraf 1.3.

§ 1.3 Galleriet är enbart till för att visa upp datorer, komponenter och relaterade byggen.

Du kan ju inte ha läst reglerna så ordentligt.

Som tidigare nämnt så visst, det är sjukt snyggt gjort, och ja, jag ÄR avundsjuk på att JAG inte kan gravera såhär snyggt. Men just principen att det inte har något överhuvudtaget att göra med datorer är anledningen till att jag gör en så "stor sak" av det.

Visa signatur

-+ PaynE +-

Permalänk
Medlem

Gjorde ett nytt glas idag. Jag får tacka för alla fina kommentarer och säga till alla som tycker hela galleriet var lite offT att jag inte kommer lägga upp några fler gallerier som inte innehåller något datorrellaterat. Dock kanske som en extra bild i andra gallerier.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

offtopic: ju mer offtopic desto mognare sida imo!

ontopic: du har skills och glasen var snygga, fast jag gillar mer diskreta grejer, lite linjer, ett litet enkelt blad kanske