Permalänk
Avstängd

vilken touch mobil?

hej ska nu köpa en ny touch mobil och jag undrar vilken? Min max budgett ligger på 3000kr.

Permalänk
Hedersmedlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=305337

skulle jag satsa på för de pengarna, köp ingen KU990i Viewty iaf, den är seg som ett as.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Telefonen du rekommenderar är minst lika seg.

Nokia 5800
Lg Renoir

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem

neonode n2 om du bara ska ringa å sms:a

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Samsung S5600 verkar trevlig, funderar själv på en sådan;
http://www.mobile-review.com/review/samsung-s5600-en.shtml

Visa signatur
Permalänk

iPhone 3G bör sjunka rätt bra i pris i dagarna

Visa signatur

MacBook, iPhone 3G
E8400@3000|p5q|8600gts

Permalänk
Medlem

iPhone 3G har ett rekomenderat pris på 99 dollar (ska få snart iaf) vilket blir 771 kr. iPhone 3GS med 16 GB ska säljas för 199 dollar (1551 kr). Men som sagt var, det är bara vad själva mobilen ska säljas för, sen tillkommer alla möjliga avgifter, så ingen vet väl vad priset kommer hamna på...

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wrathian
iPhone 3G har ett rekomenderat pris på 99 dollar (ska få snart iaf) vilket blir 771 kr. iPhone 3GS med 16 GB ska säljas för 199 dollar (1551 kr). Men som sagt var, det är bara vad själva mobilen ska säljas för, sen tillkommer alla möjliga avgifter, så ingen vet väl vad priset kommer hamna på...

Priserna är de subventionerade abonnemange ni USA med s.k. förhöjd månadsavgift etc.
Detta förutom moms och grejor.
Priserna komemr bli helt andra. iPhone3GS kommer kosta som iPhonen idag och den gamla bli någon tusenlapp billigare / operatörslåsningen något år kortare.

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Jo, det vet jag med och det var därför jag skrev "sen tillkommer alla möjliga avgifter" eftersom det alltid brukar finnsa gott om sådana

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk

LG KM900 Arena är något jag rekomenderar, liknande skärm som på iphone (hörde ett rykte om att det är samma display tillverkare som för iphones skärm) men glass och snabb som attan, kameran är verkligen super skarpt. Men önska dock att skärmen hade varit lite större än 3tum.

Är väldigt nöjd med min, och satt länge och pilla på polares iphones men kände att dom inte gav något extra. Snarare mindre för mer pengar.

Edit: kanske ligger lite utanför din budget men tror inte man hittar en bättre touch mobil för samma pengar.

Visa signatur

Imac 27tum 2019
MacBook Air 2011

Permalänk

En androidmobil är nog bra att satsa på! Framtiden tycker jag, då apple verkar bakåtsträvande ang teknologi så känns det som att android kan ta över stort snart...behöver bara marknadsföras bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dranshmont
En androidmobil är nog bra att satsa på! Framtiden tycker jag, då apple verkar bakåtsträvande ang teknologi så känns det som att android kan ta över stort snart...behöver bara marknadsföras bättre.

hur är dom bakåtsträvande?

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dibb
hur är dom bakåtsträvande?

Jag tror dem inte är bakåtsträvande snarare tvärtom men det blir lite för mycket av färgglatt bling bling som på barnpogram i iphonen.
Enligt mig så ligger absolut inte iphone först på teknik sidan och inte design heller tycker jag, jag tror apple kännar jävligt mycket bara på att det just är en apple. Men mjukvaran som sagt skräddarsydd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ING
Jag tror dem inte är bakåtsträvande snarare tvärtom men det blir lite för mycket av färgglatt bling bling som på barnpogram i iphonen.
Enligt mig så ligger absolut inte iphone först på teknik sidan och inte design heller tycker jag, jag tror apple kännar jävligt mycket bara på att det just är en apple. Men mjukvaran som sagt skräddarsydd.

aha dom är inte bakåtsträvande, det tycker inte jag heller, men jag menar visst är det blir "bling bling" men dom gör det snyggt, bra och det funkar som det ska, till skillnad ifrån andra som misslyckas gång på gång med det, andreoid kommer men man vet inte riktigt hur det kommer bli när alla använder olika hårdvaror osv och just nu har ju iphone så mkt fler spel å program än någon annan mobil, så just nu är iphone fortfarande den mobil som har den bästa mjukvara osv

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Tänkte själv köpa en LG Ku990i Viewty, någon som har något bra eller dåligt att skriva om den. Man vill helst veta vad man köper

/Max

Visa signatur

Intel i5 3570k OC till 4.1 GHz + Cooler Master MA610P | ASUS P8Z77 LX | 2x Corsair Value S. DDR3 1333 MHz 4 GB CL9 | Gigabyte GeFOrce RTX 3060 12GB EAGLE OC 2.0 | Corsair VX 550 W (köpt 2009)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mafoxx
Hejsan!

Tänkte själv köpa en LG Ku990i Viewty, någon som har något bra eller dåligt att skriva om den. Man vill helst veta vad man köper

/Max

Mjukvaran lämnar mycket att önska!
Dock tycker jag den ändå var rätt rapp mellanåt.

Det som ger denna telefonen ett stort plustecken är videokvaliten. Den ligger bland de bättre än idag men jag skulle inte rekommendera denna som telefon.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023