Nätagg som ska palla 2st SLI grafikkort

Permalänk

Nätagg som ska palla 2st SLI grafikkort

Tjena, jag är ute efter ett hyffsat billigt nätaggregat (SLI ready)som ska palla driva 2st gts 250 grafikkort (SLI), 2,8Ghz c2d, 2st sata (160gb, 500gb).

Finns det nåt i bra prisklass? har hört att tex corsair ska va bra, men liiite dyrt oxå. mitt ace 500w har alldeles för få kablar för att driva mitt system.

Edit:

Såg att det var ett ace agg, inte antec.

Men räcker alla kablar från ett 550w corsair nätagg? har hört att det är för få kablar för att det ska räcka till alla delar.

Permalänk

http://www.slizone.com/object/slizone_build_psu.html

Där finns allt du kan tänkas behöva veta kring vilket agg du ska ha. Och det lär kosta en del, det får du nog räkna med om du vill ha ett ordentligt agg och inget budgetskit.

Visa signatur

Core i9 9900K @ 5.0GHz | Alphacool Eisblock XPX | MSI Z390 MPG Gaming Pro Carbon | Thermaltake The Tower 900 | 2 x 480 rad + 2 x EK XRes 140 Revo D5 | MSI RTX 3090Ti Gaming X Trio 24GB | HDD: 1x500GB Samsung 970 EVO M.2, 2 x 480GB SSD + 2 x 4TB HDD @ RAID 0 | 64GB HyperX Beast RGB 3600MHz DDR4 | EVGA Supernova G2 1600W | Philips 65PUS7502/12 | Logitech lineup: G910 Orion Spark, G502 Proteus Core, Z-5500 5.1, G933 & G27, G840 musmatta

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fundamentals
Tjena, jag är ute efter ett hyffsat billigt nätaggregat (SLI ready)som ska palla driva 2st gts 250 grafikkort (SLI), 2,8Ghz c2d, 2st sata (160gb, 500gb).

Finns det nåt i bra prisklass? har hört att tex corsair ska va bra, men liiite dyrt oxå. mitt antec 500w har alldeles för få kablar för att driva mitt system.

550W Corsair räcker!

https://www.inet.se/datorkomponenter/naetaggregat/550w-corsai...

Permalänk
Medlem

Re: Nätagg som ska palla 2st SLI grafikkort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fundamentals
mitt antec 500w har alldeles för få kablar för att driva mitt system.

Vad är det för nätagg du har nu? Antec gör ju ganska bra nätagg, så det borde inte vara något problem för det att driva din dator. Om du har för få kablar så finns det ju alltid adapters man kan köpa billigt.

Permalänk
Medlem

Corsair 550w är mitt svar också om du inte vill köra igång med ditt nuvarande,

Vad är det för modell?

Permalänk

Jag har Corsair 550W och de ska räcka till GTX260 i SLI!

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"