Permalänk
Medlem

Jag föreslår 256-bitars kryptering också.
Då kan du sova gott om du har ett rejält lösenord/tokens.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappy
Jag föreslår 256-bitars kryptering också.
Då kan du sova gott om du har ett rejält lösenord/tokens.

Ja bästa skulle ju vara att kryptera med 256-bits kryptering och sen radera med Gutmann metoden - 35 överskrivningar.

Alltså om dem efter flera miljoner dollar med sina dyra maskiner äntligen efter 20år tar fram informationen är den hårt krypterad - yttligare 100 år att knäcka det.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk

Vad folk ska vara nyfikna, sluta fråga vad han har för fil, porr kan ni få tag på annat sätt pojkar! Hjälp honom istället för jag kan det inte!

Permalänk
Medlem

Folk är nyfikna för de vill att han delar med sig av snusket.
Sharing is caring.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jalle64
Sedan finns ju KillDisk

+1 - nu kör vi! KillDisk är lösningen.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappy
Folk är nyfikna för de vill att han delar med sig av snusket.
Sharing is caring.

Varför skulle ni tro att det var just porr?
Haha jag skulle själv misstänka mig själv för olagliga filer istället för porr.

Men ja radera med 35 pass är bra, då försvinner det. Eller åtminstonne kan man ej få tillbaks det. Man behöver inga dyra program ccleaner funkar bara bra.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Medlem

om man tömmer papperskorgen så försvinner filerna inte helt. men om jag efter det kör eraser på hela hårddisken så försvinner det som fanns i papperskorgen?

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f|lle
om man tömmer papperskorgen så försvinner filerna inte helt. men om jag efter det kör eraser på hela hårddisken så försvinner det som fanns i papperskorgen?

...Det är det Cclener gör också.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||