Permalänk
Medlem

Battlefield 2 + expansioner från Megastore.se 94kr st
COD 5 från www.g2play.net 200kr
Prey 10kr från cdon.se

Permalänk
Medlem

Call Of Duty: World At War

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Hittade några spel igår som jag missade när de släpptes

Escape from Monkey Island
medal of Honor: Pacific Assault
Samt ett extra exemplar of NOLF, eftersom det jag hade redan inte hade något omslag

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk

Company Of Heroes - Tales of Valor

samt

Sacred 2 - Fallen Angel

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk

* Sacred 2 från webhallen
* Raycatcher på steam

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk

Left 4 Dead

Permalänk
Medlem

Stalker - Clear Sky för 99kr hos Megastore.se

Permalänk
Avstängd

Citat: zZGurraZz
Vad menar du med kom ingenstans? Kom du ingenstans i spelet eller kunde du inte installera det?

Såg ditt inlägg först idag. Tack för din fråga, uppmärksamhet och att du ville hjälpa..
Jag äldre och som sagt ny vad gäller spelande.Sjukpensionerad offshore arbetare/Drilling.
Fick dock hjälp och råd "hur man spelar" allmänt.Av en kille på 9år!
Så nu satt jag fast hela dagen med Half-Life2. Kul grej kanske inte så avancerad som nyare men för mig...
Installera kan jag osv men aldrig spelat.
Tack igen.
Ha de!

Visa signatur

ASUS Rampage Gene-Intel i7 940-HIS 4890 Turbo-220E skarm--Vaio VGN-FZ11/WD MyBook 1TB/Packard Bell 100GB extern/Samsung optisk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Meller127
Company of heroes Tales of Valor va mitt senaste, har hela serien. Ett helt fantastiskt spel.

Samma här. Så grymt bra spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aiaiai
Citat: zZGurraZz
Vad menar du med kom ingenstans? Kom du ingenstans i spelet eller kunde du inte installera det?

Såg ditt inlägg först idag. Tack för din fråga, uppmärksamhet och att du ville hjälpa..
Jag äldre och som sagt ny vad gäller spelande.Sjukpensionerad offshore arbetare/Drilling.
Fick dock hjälp och råd "hur man spelar" allmänt.Av en kille på 9år!
Så nu satt jag fast hela dagen med Half-Life2. Kul grej kanske inte så avancerad som nyare men för mig...
Installera kan jag osv men aldrig spelat.
Tack igen.
Ha de!

Half-Life 2 är ett av de bättre spelen du kan spela. Bra story och stämning. Det tar ett tag att vänja sig vid mus och tangentbords-spel.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk

Crysis Warhead.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Left4Dead var mitt senaste. var någon månad sen men ändå

Permalänk
Medlem

Just hämtat ut GRAW 1 och R6 Lockdown.
GRAW1 & 2 har jag bara testat demo på förut, men nu var det dax att köpa första. Ska greja GRAW2 genom Steam till helgen.
Har läst mycket gnäll om "letdown", men jag gluttade filmer på youtube och tyckte det såg kul ut. Rätt snyggt, emot raven shield, vilket jag redan äger.

Det var billigt och jag älskar R6 och GR spelen. Vegas 2 är favoriten.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - Intel i7 3770K - Asus P8Z77-V - Corsair 16Gb Vengeance memory - Intel SSD 330 - Gigabyte 1070 Ti Windforce - Corsair HX 850W

R.I.P. 20190916 Gigabyte GTX670 Windforce OC

Permalänk
Medlem

Bioshock for en eller tva veckor sedan och bestallde Neverwinter Nights 2 idag

Visa signatur
Permalänk

Köpt

3ex av Warcraft III - Reign Of Chaos,
3ex av Warcraft III - Frozen Throne,
3ex av Sacred 2- Fallen Angel.

99:- st, helt ok.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aiaiai
Citat: zZGurraZz
Vad menar du med kom ingenstans? Kom du ingenstans i spelet eller kunde du inte installera det?

Såg ditt inlägg först idag. Tack för din fråga, uppmärksamhet och att du ville hjälpa..
Jag äldre och som sagt ny vad gäller spelande.Sjukpensionerad offshore arbetare/Drilling.
Fick dock hjälp och råd "hur man spelar" allmänt.Av en kille på 9år!
Så nu satt jag fast hela dagen med Half-Life2. Kul grej kanske inte så avancerad som nyare men för mig...
Installera kan jag osv men aldrig spelat.
Tack igen.
Ha de!

Ja då får jag önska dig lycka till med Half-Life 2!:) Fastnade aldrig riktigt för det själv, utan det blev mer Team Fortress 2 i The Orange Box för min del.

Visa signatur

Q9550 | P5Q-E | Gigabyte GTX260 OC | 2x2GB Corsair PC6400 | Corsair 450W | P182 | Samsung F1 640GB | X-Fi Xtreme Music

Permalänk
Medlem

Beställde Nintendo DSI med GTA Chinatown Wars i helgen, väntar febrilt på att cdon ska skicka iväg det

Permalänk
Medlem

H.C. Andersens magiska äventyr köpte jag till barnen.

Ganska okej spel. Schysst grafik och en trevlig story. Går att spela utan att ha adminrättigheter!

Nackdelarna är att det är...
... lite svårmanövrerat, särskilt om man försöker styra genom att peka och klicka.
... en del ologiska moment och situationer.
... för kort! Går utan vidare att spela rakt igenom på en kväll, och om man startar om sker allting på precis samma sätt.

/Olle

Permalänk
Medlem

Worms på psn på releasedagen.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Prey, Lockon: Modern Air combat, Sacred expansionen, Rainbow 6: Ravenshield.
Total summa: 50Kr

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk

* Plants vs. Zombies förbokat
* Heavy Weapon Deluxe fick man med när man förbokade..:)

på steam såklart

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk

klassikern Diablo2 + Exp LOD!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Warhammer Dawn of war 2
Lost Planet Extreme Conditions
Mass Effect

Visa signatur

Ei bor i stockholm och tar inget ansvar för allt som han säger
7900, 64 gig ram, radeon r290
Solna arbetscenter

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viggen
G-mod är väl gratis?

Nopp, Man måste ha HL2 och sen kostart det 50 :-

Visa signatur
Permalänk
Medlem

C&C red alert II tror jag det var till pc och far cry II till ps3:an

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxkz
Prey, Lockon: Modern Air combat, Sacred expansionen, Rainbow 6: Ravenshield.
Total summa: 50Kr

Vart?

Själv köpte jag Left 4 Dead igår 229:- på onoff. Riktigt roligt spel!

Visa signatur

Fractal Design R5 | AMD 5800X3D | Asus ROG Crosshair VII Hero (Wi-Fi) | EVGA GeForce RTX 3090 24GB FTW3 ULTRA | 32GB G.Skill Trident Z 3600MHz CL14 | Ett gäng M.2 NVMe SSD| Corsair 750W | ROG RYUJIN 240 with Noctua Fans |

Permalänk

inhandlade faktist nytt cs för mitt steam acc blev hackat och borttaget-_- hade inte cd-keyn för att jag hade köppt steam accet av en snubbe.

Permalänk
Medlem

Senaste spelet för min del är crysis warhead och farcry 2

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Avstängd

Haze till ps3 för en vecka sen

Permalänk
Medlem

Zeno Clash

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.