windows recoverycd sönder

Permalänk
Medlem

windows recoverycd sönder

jag har en bärbar dator som jag måste formatera. när jag stoppar i återställningscdn så fungerar den inte. jag har produktnyckeln på undersidan. vad ska jag göra? det är windows vista 32 bit.

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem

Ring och be dator tillverkaren om ny CD, vad är det för dator, macbook?

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

syrrans fujitsu siemens. har testat cdn i min macbook och där fungerar den men så fort jag stoppar i den i fujitsu siemens datorn så vägrar den läsa den. andra skivor funkar bra i den

bränt cdn på macbooken och när jag sätter i den i syrrns så fungerar inte den heller

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Antielefant

Kontakta antingen Fujitsu Siemens support (08-5888 8300) eller Microsoft kundservice (08-5599 0000).

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Inte Microsoft supporten då det förmodligen handlar om en OEM licens och då är det endast dator tillverkaren som ansvarar för frågor/supporten om detta.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

ok, tack. datorn har ju något år på nacken. kan man ändå få en ny cd?

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem

Jag lyckades få ni skiva till min Compaq EVO, som har 5-6 år på nacken. Blev dock "bara" en engelsk version av XP Pro. Så jag tror att det ska inta vara några problem. Slå dom en signal och kolla, kostar bara ett samtal.

Visa signatur

AeroCool Bolt, Gigabyte X570 Aorus Pro, Ryzen7 3700X, Corsair Force MP600, Powercolor RX580, Corsair DDR4 3600MHz Vengeance RGB Pro AMD 16Gb.

Permalänk

Det är ju lagligt att bränna ut en ny cd om du har en laglig licens?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Det är ju lagligt att bränna ut en ny cd om du har en laglig licens?

att ladda ner windows och bränna det?

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Det är ju lagligt att bränna ut en ny cd om du har en laglig licens?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av f|lle
att ladda ner windows och bränna det?

Glöm inte våra regler.

§ 7
Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen är svårtolkad och föränderlig. Moderatorerna är inte jurister som kan bedöma varje enskilt fall och avgöra om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.