Whatpulse, klicka för SweClockers.com!

Permalänk
Medlem

Jag joinar och bidrar lite till swec

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem

This team has 15 member(s), which have typed 5,144,620 keys and clicked 2,204,847 times all together.

The team holds 0.00% percent of all the teams/users of this project, and is ranked 3700th

Bättre kan ni!

Permalänk

aja har precis pulsat 1200 keys till...

Permalänk
Medlem

Jah har joniat man ;D

Visa signatur

Gå med i livets ord...!

Permalänk
Medlem

Funderar på om jag ska orka gå med i skiten :p, låter ju lite kul.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

joinat ^^

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Har en pulse på 300k men verkar inte kunna pulsa med den nya klienten :S
Det kliar verkligen i fingrarna

Permalänk

hur gör man om man vill lägga till fler locations?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anton_mjor
hur gör man om man vill lägga till fler locations?

Går in på whatpulse.org, loggar in, klickar på computers, skriver in ett datornamn > add computer.

Permalänk
Medlem

Var tvungen att bidra jag med

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk

usch nu har jag halkat ner till nionde plats låg på åttonde igår... :(... aja får försöka skriva mer!

skulle man dock sortera på musklick så skulle jag ligga på sjunde plats ;)... klickar något så extremt ibland...

Permalänk
Medlem

Någon som kan svara på hur lång tid listan med medlemmar kommer lysa med min frånvaro?

Edit: Upptäckte till min förvåning att jag endast behövde fylla i min profil lite mera grundligt

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Finns till och med en tidigare sweclockers.com grupp....

research research, tja får väl gå med i den också då...

Edit,. hur fan joinar man en grupp ? Är det invite som gäller ?

Permalänk
Medlem

Tcntad @ ''Teams'' sen ''Join Team''.

EDIT: Plats 14 efter 1h 30min

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk

borde inte denna tråden bli klistrad eller nåt? aja nu har jag typ fått ett felmeddelande.. så det fungerar ej provat att installera om och grejor står såhär:

It appears your WhatPulse.wpw file was generated by a different WhatPulse version to this one. Please delete this file and try again.

vilket jädra fil?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
borde inte denna tråden bli klistrad eller nåt? aja nu har jag typ fått ett felmeddelande.. så det fungerar ej provat att installera om och grejor står såhär:

It appears your WhatPulse.wpw file was generated by a different WhatPulse version to this one. Please delete this file and try again.

vilket jädra fil?

Klister vet jag inte, kanske om det blir populärt.

Ta en titt här:
http://forums.whatpulse.org/showthread.php?t=4156

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE|OggE
Klister vet jag inte, kanske om det blir populärt.

Ta en titt här:
http://forums.whatpulse.org/showthread.php?t=4156

det jag menade med klister kanske risk att den här tråden sjunker ner och dör...

aja får igång det på administratörs kontot :s. men har ingen lust att ha fulla rättigheter på det kontot jag använder dagligen.. finns ibland syskon som sitter på detta kontot :S. provar att restarta om datorn ananrs får jag skita i det...

nån fick ordning på det att köra det som admin task på kontot men det går inte heller kommer upp den rutan med en gång!

EDIT: Hjälpte inte har försökt pilla alla möjliga inställningar i vista gahh hatar vista... får hoppas på att nästa version av whatspuls stödjer vista bättre så tills dess kommer alla rusa om mig i rankingen och jag kan inte hjälpa till...

Permalänk
Medlem

Im in. När jag kommer hem!

Alltså nu! (joelit)

Permalänk
Medlem

This team has 35 member(s), which have typed 13,785,289 keys and clicked 6,324,983 times all together.

The team holds 0.00% percent of all the teams/users of this project, and is ranked 2300th

Riktigt bra! Keep it up!

Permalänk
Medlem

Ansluten.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Auto-click ftw...

EDIT: Ska skaffa det snart på min laptop

Permalänk
Medlem

Sådär. Äntligen har det kommit en vettig Swec-grupp på WhatPulse. Anslutit mig och inväntar kamp om förstaplatsen.

Permalänk
Medlem

Har det på laptopen nu Ska kolla hur mycket mätaren står på efter någon timmes HC (spell spam )

Permalänk

Count me in, boys!

Permalänk
Medlem

Ursäkta men har inte förstått nyttan med whatspulse... Nån som kan upplysa mig om vad detta löser så kanske jag ansluter mig om det nu är nån real nytta detta löser.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Sötast

En frivillig kelogger?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Ursäkta men har inte förstått nyttan med whatspulse... Nån som kan upplysa mig om vad detta löser så kanske jag ansluter mig om det nu är nån real nytta detta löser.

Det är inte nyttigt på något sätt förutom att du hjälper Sweclockers Whatpulse team, vill du göra något som faktiskt gör något viktigt tipsar jag dig om att börja folda.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
En frivillig kelogger?

Keycounter vore nog mer passande ord.

Permalänk
Medlem

Har reggat nu, kan ju vara kul grej..

Permalänk
Medlem

Reggade och joinade just Sweclockers gruppen (Skogens)

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk

Jag har ett problem....
Whatpulse mäter inte mina musklick i windows 7
Dessutom verkar det som om det låser sig ganska ofta i ovan nämnda OS också...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″