Diablo 2-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem

Diablo 2 + expansionen.

Hhaha fick mig att tänka på polarn som köpte bara LOD och ringde och fråga varför det inte funka

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

hahahahaahah . aja. blir skojj att lira igen efter 1 år .. Får se vad jag lirar ladder eller non

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk

klart man ska spela ladder-

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

Well, inte så lönt nu när dom snart startar om. Så Skulle det var jag skulle jag köra Non ladder. För dom startar väl om i juni/juli?

Permalänk

man passar på o spela ladder då man kan göra alla rws och sälja dyrt...

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Jag o mina kompisar kan inte komma in på battle.net Europe men Asien o US gateways funkar.

Jag undrar om jag ska ändra något i "master servers" så den kan connecta?

Får "forbidden access" också till battle.net när jag försöker kolla på internet.

WC3 funkar inte heller...

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Medlem

Okok ngn som spelar nu på lovet som har lust att hjälpa en Igenrostat snubbe?

Acc är Fabola.

SharpTooT ingame

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av High1ander
Jag o mina kompisar kan inte komma in på battle.net Europe men Asien o US gateways funkar.

Jag undrar om jag ska ändra något i "master servers" så den kan connecta?

Får "forbidden access" också till battle.net när jag försöker kolla på internet.

WC3 funkar inte heller...

Jag har för mig att när man får upp detdär så har man anänt fel serial key till fel spel. Så kolla upp om du har den rätta.

Btw Cookie. Vilka Runewords är de mest populära plus lättast att tjäna ngt på? Jag gissar på Hoto, eller Cta..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr-boring
Jag har för mig att när man får upp detdär så har man anänt fel serial key till fel spel. Så kolla upp om du har den rätta.

Btw Cookie. Vilka Runewords är de mest populära plus lättast att tjäna ngt på? Jag gissar på Hoto, eller Cta..

Nja, tror inte det da jag inte kan nå battle.net ens på internet som hemsida.

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Avstängd

Jasså, skumt. Testa rensa alla cookies, virusscanna.. Ja glöm inte temporära filer. ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr-boring
Jasså, skumt. Testa rensa alla cookies, virusscanna.. Ja glöm inte temporära filer. ..

Far det pa alla datorer i natverket oavsett OS och webblasare.

www.battle.net funkar inte
men eu.battle.net funkar och http://classic.battle.net/diablo2exp/ funkar ocksa...

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Avstängd

Fy fan vad skumt.. Isåfall gissar jag på att det är nått med ert nätverk. Testa spelet hos ngn kompis.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av High1ander
Jag o mina kompisar kan inte komma in på battle.net Europe men Asien o US gateways funkar.

Jag undrar om jag ska ändra något i "master servers" så den kan connecta?

Får "forbidden access" också till battle.net när jag försöker kolla på internet.

WC3 funkar inte heller...

Min bror har samma problem, ingen aning om hur man fixar det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr-boring
Fy fan vad skumt.. Isåfall gissar jag på att det är nått med ert nätverk. Testa spelet hos ngn kompis.

Jo jag tror det också, men jag är "router admin" och har inte ändrat något och har inga firewall/block påslaget...

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av High1ander
Jo jag tror det också, men jag är "router admin" och har inte ändrat något och har inga firewall/block påslaget...

Kan ju vara så att din ip har blivit låst från europe realmen av någon anledning^^

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Kan ju vara så att din ip har blivit låst från europe realmen av någon anledning^^

Det ar det jag misstanker... Min lillebrorsa har haft paskLAN har med massa kompisar, men det enda som de spelat pa natet ar WoW...

Jag far val stanga av modemet o hoppas pa nytt IP...

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Medlem

Jag har en liten fråga när det gäller att lira över battlenet.

Hört att de resettar laddern efter ett tag lite då och då. Försvinner karaktären då?

Permalänk
Medlem

Nej karaktären blir non ladder

Permalänk
Medlem

asså. har lite frågor, har ju nyss börjat med D2 igen. ska göra en bowazon. helt borttappad när det gäller skills . ngn som har lust att hjälpa lite?

mVh Fabola

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Avstängd

Kolla första posten som gjordes i denna tråd. Kan vara till hjälp:)

EDIT: Har fixat till Kukbot nu. Men när jag sätter igång honom, så loggar han in gör ett game, men i Act5 så står han bara och går in mot väggen, typ en gång vart 5:e sekund.. Ngn som vet hur man felsöker progget eller vet vad som är fel?

Permalänk
Medlem

Har du ställt in allt HELT rätt? Knappar o.s.v. Rätt hp UTAN bo. Rätt mana UTAN bo.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

tänk på hur du har satt skillsen

du får inte ha BH på vänstra sidan om du har cta
och du SKA ha BH på left om du kör hoto/wizz/whatever

se även till att du är inloggad på REALM alltså inte Europe

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Hittat lite till ögongodis
dessa små fossingar kommer förhoppningsvist dra in 500 Fg aka 50 hrs ;P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av High1ander
Det ar det jag misstanker... Min lillebrorsa har haft paskLAN har med massa kompisar, men det enda som de spelat pa natet ar WoW...

Jag far val stanga av modemet o hoppas pa nytt IP...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av High1ander
Det ar det jag misstanker... Min lillebrorsa har haft paskLAN har med massa kompisar, men det enda som de spelat pa natet ar WoW...

Jag far val stanga av modemet o hoppas pa nytt IP...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av High1ander
Det ar det jag misstanker... Min lillebrorsa har haft paskLAN har med massa kompisar, men det enda som de spelat pa natet ar WoW...

Jag far val stanga av modemet o hoppas pa nytt IP...

Men nu är det ju så att hela wow är ett stort virus/trojan, så du får nog fanimig skaffa ny router/modem om du överhuvudtaget ska kunna spela d2 igen...

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk

satan vilka boots. du drar in mer skicka jsp länk tack;D

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

I instruktionerna står det att man ska ha typ vissa Spells. T.ex Blessed Hammer, Vigor, Holy Shield.. SKa dessa vara glömt vad det heter nu men ska t.ex Vara i ordning? Som t.ex Blessed Hammer 1 sen Vigor 2 sen Holy Shield 3 för att botten ska fungera?

Permalänk
Medlem

Ngn här som har lust att boost mej lite? 2 levels I Ladder sen 1-5 NM ladder ofc.

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
satan vilka boots. du drar in mer skicka jsp länk tack;D

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=30230178&f=170

Bumpa gärna

Permalänk
Avstängd

Btw, det står att man ska logga in på D2 manuellt, och välja REALM som man gjorde i RedVex, men var gör man det. För emda stället jag hittar att man kan byta Realm på är när man ska välja vilken char man ska spela på, men då hittar jag bara Europe. Och ja, jag har RedVex på.

Permalänk
Medlem

I första menyn när du startar diablo innan du väljer battlenet.. Där under väljer du realm. Där du har dina karaktärer gör du inget. Boten väljer själv den char du ställt in

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.