Permalänk
Avstängd

Köpa xbox live billigt

Tja

Har köpt en xbox nu och har fått en månad gratis men vill ha mer då snart den går ut, vart brukar ni köpa ert live billigt? såg på webhallen de hade 13 månader för 449:- men finns de ingen annanstans billigare?

mvh

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Har för mig att det fanns en snubbe som sålde billigt, men har glömt sidan. Man betalade in pengar på hans konto sen fick man koden ett par sekunder senare via mail.

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Avstängd

Är det säkert med sådana sidor?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Ja den sidan var säker har jag för mig, han hade en gästbok där folk kunde skriva betyg och så

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Avstängd

Om du kmr ihåg vad sidan heter så skulle det vara snällt om du kunde skriva det här Har sett några sidor utomlands där man betalar med paypal och sånt skit så jag orkar inte hålla på med paypal är inte direkt så haj med det

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

då är det webhallen som gäller för dig

/Daniel

Permalänk
Avstängd

Som sagt INTE webhallen, svårt att läsa?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Finns inget billigare en webhallen. Inte vad jag har hittat i alla fall.

Finns ju dock 3 månader för 129:-
http://www.webhallen.com/prod.php?id=47026

Permalänk

Jag köpte på ebay, gick klockrent och svinbilligt.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Jag köpte på ebay, gick klockrent och svinbilligt.

Hur säkert är det där? har aldrig köpt från ebay...hur betalar man?

mvh

skulle dock uppskata sidor från sverige

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk

Jag betalade med paypal... tror jag gav strax under 300kr för 12 månader.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
Tja

Har köpt en xbox nu och har fått en månad gratis men vill ha mer då snart den går ut, vart brukar ni köpa ert live billigt? såg på webhallen de hade 13 månader för 449:- men finns de ingen annanstans billigare?

mvh

Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
Om du kmr ihåg vad sidan heter så skulle det vara snällt om du kunde skriva det här Har sett några sidor utomlands där man betalar med paypal och sånt skit så jag orkar inte hålla på med paypal är inte direkt så haj med det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
Som sagt INTE webhallen, svårt att läsa?

då kan *DU* visa vart du skrev att du inte ville handla på webhallen, du undrade vart det fanns billigare, finns inte billigare om du inte går ut på nätet (fast med dollarkursen så...) och då gäller paypal (vilket du inte orkade med)

så jag undrar, jag hade svårt att läsa vad?

/Daniel

Permalänk
Medlem

Finns ju på tradera: http://www.tradera.com/12-Mander-43-1-Manad-Bonus-Xbox-Live-G...
Men så mycket billigare blir det ju inte

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Avstängd

daniel ber om ursäkt är lite småtrött men vill helst ha ett ställe som är billigt men tack för tipset

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

lugnt, och 450 för 13 månader är inte så farligt... visst 450 pix kanske inte är så kul att hosta upp sådär, men det är ändå 13 mån typ 34,5 per månad... typ halva priset mot vad det kostar att ha det liggandes månad om man kopplar sitt visa till live

/Daniel

Permalänk
Medlem

449:- för 12 månader är väldigt billigt. Plus 29i frakt kanske?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd

mm det är 449 för 12+1 månad och sen frakt..inte direkt billigt

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
mm det är 449 för 12+1 månad och sen frakt..inte direkt billigt

Beror väl på.
Vart hittar du billigare? Vad är billigt för dig? Och sist men inte minst, hur säkert är det?

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
Har för mig att det fanns en snubbe som sålde billigt, men har glömt sidan. Man betalade in pengar på hans konto sen fick man koden ett par sekunder senare via mail.

Ingen som hade länken till denna sida då mitt live går ut om några dagar ;D

Permalänk
Avstängd

fler tips

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

du är trög.

DU säger att du vill handla billigt! Då finns det bara webhallen. annars gör du ett konto på tradera/konto o betalar vi den vägen.

Om du ska köpa i affär så ligger priset mellan 499-599 ungefär så du gör en bra deal om du handlar från webhallen.
sluta vara så snål.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
mm det är 449 för 12+1 månad och sen frakt..inte direkt billigt

Snål är rätta ordet, du kommer inte undan billigare om du inte vänder dig till ebay eller tradera. I dessa fall får du leva med risken att du kan bli lurad, eller så klickar du in på webhallen och beställer nu direkt. Fan mindre än 100:- i månaden, fan varför köper folk ens XBOX för om dom bara ska klaga på att LIVE är för dyrt?
Slänga ut 3000+ för en 360 och ett par spel, en ratt och till bilspelet, en extra handkontroll, och andra tillbehör det är inget problem när bara en dosa kostar 400 kr, men 449 för ett helt års LIVE det går inte?!
Ta och köp ett PS3 istället, där kostar det inget att lira online. Aoch shit också, då är väl PS för dyr? Att folk orkar klaga.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Avstängd

jag köper inte spel jag bränner ut dem, du vet väl att vanligt folk gör det nuförtiden

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
jag köper inte spel jag bränner ut dem, du vet väl att vanligt folk gör det nuförtiden

I så fall borde du väl ha gott om pengar över till XBOX LIVE istället för att att tjata om att det är för dyrt?
P.S. Tankar du spel kan du hålla dig på Flashback.
Du vet väl att vanligt folk gör det nuförtiden

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
jag köper inte spel jag bränner ut dem, du vet väl att vanligt folk gör det nuförtiden

Sorgligt...

Visa signatur

Archlinux, Sway och Rust, vad mer behövs?

Permalänk
Avstängd

LOL knappast...så har fixat live nu...från ett ställe...200 spänn för 12 månader cya

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

§ 7 - Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen är svårtolkad och föränderlig. Moderatorerna är inte jurister som kan bedöma varje enskilt fall och avgöra om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna.