Permalänk
Robot

Svart på svart - Gravyr+lack mm.

Bilderna beskriver ganska bra sig själva. Tog och graverade lite i mitt 206 kronors chassi och tycker det vart ganska bra effekt av att lacka det svart så det bara är in sjunket.
Att datumet på kameran är fel behöver inte kommenteras.

Besök albumet: Svart på svart - Gravyr+lack mm. av lollol7

Permalänk
Medlem

Haha lol @ processorkylaren sticker ut

Själva gravyren så ser man knappt vad det är du har graverat in

3p

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razec
Själva gravyren så ser man knappt vad det är du har graverat in

Det är lite det som är meningen. Att den ska synas men bara så att man upptäcker den efter ett tag.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk

lollers indeed, är chassit lite smalt lr?

snyggt dock! Gillar konceptet med sånt som inte sticker i ögonen utan syns efter ett tag. Thumbs up!

Permalänk

najs! jag gillar att det är diskret!

Visa signatur

xfx780i, e8500, corsair 650w, 4gb 6400 corsair, 2xleadtek9600gt extreme, vista 64, x-fi extrememusic. 17222 3dmark06 @3,8ghz (för länge sen)

Permalänk

snygg modd av dyrt budgetchassi (billigt är 100-200 kr)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
snygg modd av dyrt budgetchassi (billigt är 100-200 kr)

Billigaste på webhallen Chassi av det fina (inom dom hemliga sekterna) märket Deltaco! Har det bara temporärt tills det jag bygger är klart.
Edit. Nu när jag kollade så såg jag att det hade kostat 206kr

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt

Permalänk
Medlem

haha, detdär chassit suger... billigaste @ kjell och company... behövde ett billigt chassi snabbt så det blev detdär...

INGET! passade... fick skita i fjärde skruven till nätagget, pci och pci express sakerna satt helt snett osv osv... värsta jag har jobbat med...

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Najs! Hade bara önskat att du hade tagit ett motiv med lite mindre detaljer. Annars var det en riktigt häftig effekt med svarta färgen :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
haha, detdär chassit suger... billigaste @ kjell och company... behövde ett billigt chassi snabbt så det blev detdär...

INGET! passade... fick skita i fjärde skruven till nätagget, pci och pci express sakerna satt helt snett osv osv... värsta jag har jobbat med...

Allting passade för mig. Lär antagligen varit ett "måndag-lördags ex."

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro