Skype, vanliga samtal gratis??

Permalänk
Medlem

Skype, vanliga samtal gratis??

Hej,
en snabb fråga bara, testade ringa ett "riktigt" nummer med skype, samtalet gick fram osv. Problemet är bara: jag har inte betalat något, var detta bara en engångsföreteelse eller?

//Petter

Permalänk
Medlem

Hmm, testade också detta nu och det gick med fram. Det står ju "0.27€ per minute" när man ringer men om man inte betalat något eller gett ut bankkonto nummer osv, så verkar det ju lite skumt. Kanske skall börja ringa därifrån gratis då

Visa signatur

Intel 3570k @ 4,4GHz | ASUS P8Z77-V | G.Skill 8GB 1600Mhz | Gigabyte GTX970 | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair HX650 | Antec P280

Permalänk
Medlem

Haha, joo! hittade lite info här: http://www.skype.com/intl/sv/allfeatures/tryforfree/ det verkar som om man bara ska kunna ringa ett samtal, jag har ringt två ^^. Kan dom ta betalt i efterhand genom att spåra IPn?

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att man får en liten samtalspott när man reggart sig.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk

Varje användare får ETT samtal till "vanlig telefon" gratis, sen måste man betala.
Så är det iallafall för mig...

Visa signatur

Quis Custodiet Ipsos Custodes!

Permalänk
Medlem

Det var bara ett samtal, som det ska vara alltså, första gången var det ingen som svarade bara

Permalänk
Medlem

Kan man registrera jättemånga användare och ringa "gratis" eller går dom på IP?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Awww, shit Nu funkar det inte mer

Man får helt enkelt göra ett skitlångt samtal

Visa signatur

Intel 3570k @ 4,4GHz | ASUS P8Z77-V | G.Skill 8GB 1600Mhz | Gigabyte GTX970 | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair HX650 | Antec P280

Permalänk
Medlem

Inte ens ett gratis verkar funka

Visa signatur

Intel Core i9-10850K
2x1TB Samsung 970 EVO Plus
G.Skill 64GB (4x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C
NZXT Kraken X73 / 360mm
Lian Li PC-O11 Dynamic / Tempered Glass