Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jock3C
du kan inte läsa heller va? ,du BORDE GÅ betyder att du kan göra det nu så du lär dej blir ett + i framtiden att kunna läsa och skriva

Livets ord är äckligt

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jock3C
du kan inte läsa heller va? ,du BORDE GÅ betyder att du kan göra det nu så du lär dej blir ett + i framtiden att kunna läsa och skriva

Ge grabben en chans, du som rantar om att han ska lära sig skriva och läsa kanske själv skulle gå en liten meningsuppbyggnadskurs?

Bara för att poängtera några saker. "," tecken efter frågetecken? Hur tänkte du då? "Dej" Stavades "Dig" när jag gick i skolan, vet i och för sig inte hur det är nu. Stora versaler i början på ny mening brukar man vanligtvis använda, eller hur? Man skulle nog även kunna sätta in ett litet ","tecken mellan "så du lär dig" och "blir ett plus i framtiden"

Jag tycker iallafall att man ska själv bemästra det Svenska skriftspråket innan man hackar på någon annan. Och det är i princip det jag vill få fram när jag rantar dig. Jag förstår fullt tydligt det du skrev och vad trådskaparen har skrivit hittills. Det viktiga enligt mig är att man kan göra sig förstod.

@ topic. Jag skulle nog inte heller chroma chassit, mattsvart ala Aluchill vore nog nice.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

haha, folk kan se vad jag skriver/menar iallafall.

Visa signatur

Gå med i livets ord...!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jock3C
haha, folk kan se vad jag skriver/menar iallafall.

Och du menar att det jag skriver inte kan läsas? Kan du inte hålla dig i kyrkan.. Kommenter gärna byggloggen, annat kan du hålla för dig själv, om jag får be..

Visa signatur

Ja ja.. Ursäkta att jag skriver en del fel, men jag har ALDRIG gått i svensk skola. Kolla mina byggloggar : http://www.sweclockers.com/album/?id=3571 http://www.sweclockers.com/album/?id=3664

Permalänk
Medlem

du som ber så då kan du hålla dej till kyrkan....

Visa signatur

Gå med i livets ord...!

Permalänk
Medlem

prosjekt*

Projekt

ändra gärna!

rätt nice bygge i övrigt

Permalänk

klart nice bygge, bra jobbat

Visa signatur

Funderar på vad jag ska köpa

Permalänk
Medlem

Kul med någon som äntligen gör något orginellt++:)
Palla med alla språk poliser.... Bara man förstår vad skribenten menar så är de ingen fara med lite stavfel.

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sipe46
Kul med någon som äntligen gör något orginellt++:)
Palla med alla språk poliser.... Bara man förstår vad skribenten menar så är de ingen fara med lite stavfel.

Det är sjukt fult även om man förstår vad han menar.

Visa signatur

THERMALTAKE FULLTOWER ARMOR | ASUS P5KC P35 | INTEL CORE 2 QUAD Q66002.4GHz@3.0GHz | XFX 8800gt, fabriks överklockad | CORSAIR 4GB DDR2 XMS2 |~2.3tb Hdd | ACER P223w |

Permalänk
Medlem

Du stavar lika bra som den blinde ser! Annars så var det ett trevligt bygge

Visa signatur

Även i kaos kan man finna ordning

Permalänk

Kul med egentillverkade saker. Men eftersom du inte kromade det tycker jag att du kunde ha spacklat skarvarna lite. Även om du är duktig på att svetsa så tycker åtminstone jag att det är snyggare när det är slätt.

Keep it up!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tragiskt att så många hackar på hans stavning. Jag har då inga som helst problem att förstå vad han menar.

Coolt bygge må jag säga i alla fall! impad över de där alu-svetsarna! vet hur svårt det är att svetsa i alu. haha..

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WinbergX
Du stavar lika bra som den blinde ser! Annars så var det ett trevligt bygge

Second that!

Permalänk
Medlem

Men de va fan va alla klagar, visst var det lite klurigt och man fick läsa om ett par meningar några gånger, men killen har ju som sagt inte gått i någon svensk skola, som det står i hans sign. Om nu någon brytt sig om att läsa det.

Jock3C absoult urusla attityd klarar sig nog detta forum utan. OK att du tyckte det var helfestligt att rekommendera killen stavningskurser, eller svenskakurser, men att sedan undra om han inte kan läsa heller -.-'

Och förresten - Helballt bygge Och nu ska det enligt dig inte vara något LAN-bygge, men jag tycker såhär... Ju tyngre och större, desto manligare att släpa med på LAN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broder Truck

Och förresten - Helballt bygge Och nu ska det enligt dig inte vara något LAN-bygge, men jag tycker såhär... Ju tyngre och större, desto manligare att släpa med på LAN

Tackar..

Visa signatur

Ja ja.. Ursäkta att jag skriver en del fel, men jag har ALDRIG gått i svensk skola. Kolla mina byggloggar : http://www.sweclockers.com/album/?id=3571 http://www.sweclockers.com/album/?id=3664

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jock3C
haha, folk kan se vad jag skriver/menar iallafall.

Gud skulle grina om han såg sina undersåtar tracka ner på andra. En sak till är lägg ner stavnings polis fasonerna. Detta är ett forum alla skriver olika. Kan du inte läsa va en person skrivit kanske du borde söka hjälp. På samma sätt som du skrev att galleriskaparen skulle göra. Jag kan säga som så, jag HATAR folk som kommenderar stavnings fel. vill du jobba som svensk lärare sök jobb som det. men här har du inget att göra i allfall. Som en stavninglärare.

hade jag varit moderator hade jag bannat alla som bara är ute för att jävlas samt IPbannat dom. sådanna som ni. har inget här att göra.

Trådskapare skit i dom som trackar ner på dig du har gjort ett bra jobb och till 98% så är alla nöjda att du gjort en sådan här bygglogg

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Verkligen bra jobbat av dig

Jag gillade att du tog tag i det rostiga huset efter så lång tid, och fick ett så imponerande avslut på det.

Blev lite nyfiken på hårddiskkylningen. mina diskar som sitter med vanliga fläktar har en temp på 33-39grader. (just nu)

Vilken temp ligger din/dina på?

=================================
====Och jag håller med Kockski till 100%====
=================================

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skog1s
Verkligen bra jobbat av dig

Jag gillade att du tog tag i det rostiga huset efter så lång tid, och fick ett så imponerande avslut på det.

Blev lite nyfiken på hårddiskkylningen. mina diskar som sitter med vanliga fläktar har en temp på 33-39grader. (just nu)

Vilken temp ligger din/dina på?

=================================
====Och jag håller med Kockski till 100%====
=================================

Min disk som jag har i denna har ungefär den samma temp som dina. Ligger på 32 till 36/37 beroende på hur jag använder den..
Men den är faktisk inte högre på den andra datorn ( med 6 st vattenkylda diskar ) som jag använder hela tiden. Så det kylblocket jag jag gjorde till dom funkar skitbra tycker jag i alla fall..
Den byggloggen är här : http://www.sweclockers.com/album/?id=3571

Men tackar för stöd för mina skrivfel "Kockski" och ni andra som har kommenterat detta..

Visa signatur

Ja ja.. Ursäkta att jag skriver en del fel, men jag har ALDRIG gått i svensk skola. Kolla mina byggloggar : http://www.sweclockers.com/album/?id=3571 http://www.sweclockers.com/album/?id=3664

Permalänk
Medlem

nice med ett riktigt stort och omfattande projekt, "hemmabygge" som sticker ut och redigt med bilder.

10P

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Hedersmedlem

Fixa bättre bilder så får du ett fint betyg!