Säljes: Dator, GRYM SPELDATOR DualC 3.5Ghz!, RadeonX1300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oliviro
Gillar bara att jävlas, ha det så kul med charlie!

Jodå de va skoj, gillar också o jävlas

Visa signatur

Windows 7 Ultimate 64bit | MSI k9A2 Platinum | AMD Phenom X4 9850 2.5 @ 2.95 STOCK FAN | Powercolor 4870X2 | 4 GB RAM 1066/Fan | 1 st 250mm 1st 120mm 1st 80mm 3 20mm (ram)

Permalänk
Hedersmedlem

Tourrent får en varning för att denne gör rasistiska inlägg.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Bort med rasism! Döm inte invandrare i förväg. Började en invandrare i min klass förut och jag tänkte. Usch och fan, en invandrare. Men gissa vilka som är nästan bästa kompisar nu?

Invandrare är exakt likadana som alla andra, bara att dom har annat ursprung.

Jag själv är halvt invandrare, har en finsk pappa. Jag är stolt över det och om någon nämner rasistika ord och så, då blir jag arg! Som ni säkert har sett...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

as grymt man får till och med med orginial skivbordet WTF ^^
orginial skivbord?
något sådant fick jag aldrig när jag köpte "data"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Bort med rasism! Döm inte invandrare i förväg. Började en invandrare i min klass förut och jag tänkte. Usch och fan, en invandrare. Men gissa vilka som är nästan bästa kompisar nu?

Invandrare är exakt likadana som alla andra, bara att dom har annat ursprung.

Jag själv är halvt invandrare, har en finsk pappa. Jag är stolt över det och om någon nämner rasistika ord och så, då blir jag arg! Som ni säkert har sett...

Om du blir så arg när någon nämner rasistiska ord, hur kommer det sig att du tänkte "Usch och fan, en invandrare" när en invandrare började?

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MakeWarNotPeace
Om du blir så arg när någon nämner rasistiska ord, hur kommer det sig att du tänkte "Usch och fan, en invandrare" när en invandrare började?

Svaret är dolt mellan raderna, min vän. Det är skillnad på att tänka och nämna!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av widL
Svaret är dolt mellan raderna, min vän. Det är skillnad på att tänka och nämna!

O fan, det tänkte jag ju inte på :P. Aldrig varit bra på att se genom raderna :(... Bra tänkt där ^^.

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk
Medlem

Mittä satana! Halautko turpa!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jussi V.
Mittä satana! Halautko turpa!

Jaså säger du det? ;o hmm...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jussi V.
Mittä satana! Halautko turpa!

Absolut, låter intressant... o.O...

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blade80
Det roliga är att när folk påpekar att någon stavar dåligt försvarar många, förvånansvärt många sig här på swec att de har dyslexi. Ni vet att man måste ha en diagnos för att kunna komma med ett sådant påstående av? Har ni fått en diagnos? Dyslexi kan inte vara roligt att lida av och jag tycker verkligen synd om de som har dyslexi. Så ni som egentligen bara är/var lat på svenskalektionerna kan sluta skylla på dyslexi.

LillFredde:
Vadå dyslexi?
Dålig bortförklaring för att du sitter hemma och spelar istället för att gå på svenska lektionerna.
Jag är 13, fyller 14 i sommar och stavar hästlängder bättre än dig?

Vadå fördomsfull sj. Jag har varit hos doktorn flertal gånger och fått en diagnos på att jag ligger från 1-9 på en etta då 9 är bäst och 6 är medel. så du ska hålla truten om att jag inte är dyslektiker! Använder fan en skanner i skolan för att jag ska läsa rätt o inte missförtå vad som står på pappret och när jag sitter på internet så läses texten upp de jag markerar!

Visa signatur

Windows 7 Ultimate 64bit | MSI k9A2 Platinum | AMD Phenom X4 9850 2.5 @ 2.95 STOCK FAN | Powercolor 4870X2 | 4 GB RAM 1066/Fan | 1 st 250mm 1st 120mm 1st 80mm 3 20mm (ram)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tourrent
Vadå fördomsfull sj. Jag har varit hos doktorn flertal gånger och fått en diagnos på att jag ligger från 1-9 på en etta då 9 är bäst och 6 är medel. så du ska hålla truten om att jag inte är dyslektiker! Använder fan en skanner i skolan för att jag ska läsa rätt o inte missförtå vad som står på pappret och när jag sitter på internet så läses texten upp de jag markerar!

Hoppsan, märkte du precis att det inte är så kul att bli kränkad? ;)...

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MakeWarNotPeace
Hoppsan, märkte du precis att det inte är så kul att bli kränkad? ;)...

Kränkad? till och med jag stavar bättre än de.
Ja de märkte jag men när man säger en sak som är sant så är de inte att någon blir kränkt... och nej jag är inte rasist ni får nog ta o kolla upp vad det är. Och sen var de ett skämt från början men när alla blev som dem blev så varför inte fortsätta? och jo de jag sa har en viss sanning i sig så kolla inte bort från verkligheten.

Visa signatur

Windows 7 Ultimate 64bit | MSI k9A2 Platinum | AMD Phenom X4 9850 2.5 @ 2.95 STOCK FAN | Powercolor 4870X2 | 4 GB RAM 1066/Fan | 1 st 250mm 1st 120mm 1st 80mm 3 20mm (ram)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tourrent
Kränkad? till och med jag stavar bättre än de.
Ja de märkte jag men när man säger en sak som är sant så är de inte att någon blir kränkt... och nej jag är inte rasist ni får nog ta o kolla upp vad det är. Och sen var de ett skämt från början men när alla blev som dem blev så varför inte fortsätta? och jo de jag sa har en viss sanning i sig så kolla inte bort från verkligheten.

Jag skrev bara lite snabbt, tyckte att det lät lite fel. "Varför inte fortsätta".. Menar du allvar? Du kunde ha skrivit att det var ett skämt. Dessutom tror jag bara att du skrev att det var ett skämt endast för att du fick en varning. Jag kollar heller inte bort från sanningen, vet inte var du fick det ifrån...

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MakeWarNotPeace
Jag skrev bara lite snabbt, tyckte att det lät lite fel. "Varför inte fortsätta".. Menar du allvar? Du kunde ha skrivit att det var ett skämt. Dessutom tror jag bara att du skrev att det var ett skämt endast för att du fick en varning. Jag kollar heller inte bort från sanningen, vet inte var du fick det ifrån...

Nä de gjorde jag inte,jag bryr mig inte om jag blir banna från forumet. kanske jag blir också för han skrev"Varning!
Du har blivit varnad för att har gjort rasistiska inlägg, därmed kan du inte göra inlägg i Övriga ämnen forumet på 90 dagar. När 90 dagar har gått måste du kontakta mig eller en annan moderator för att bli insläppt där igen. En varning till och du kommer att bli avstängd!"

så kommer väl snart...

Visa signatur

Windows 7 Ultimate 64bit | MSI k9A2 Platinum | AMD Phenom X4 9850 2.5 @ 2.95 STOCK FAN | Powercolor 4870X2 | 4 GB RAM 1066/Fan | 1 st 250mm 1st 120mm 1st 80mm 3 20mm (ram)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tourrent
Nä de gjorde jag inte,jag bryr mig inte om jag blir banna från forumet. kanske jag blir också för han skrev"Varning!
Du har blivit varnad för att har gjort rasistiska inlägg, därmed kan du inte göra inlägg i Övriga ämnen forumet på 90 dagar. När 90 dagar har gått måste du kontakta mig eller en annan moderator för att bli insläppt där igen. En varning till och du kommer att bli avstängd!"

så kommer väl snart...

Spelar ingen roll om du bryr dig eller ej. Det blir bara bra för oss, så att vi slipper dina onödiga rasistiska kommentarer...

Visa signatur

Intel E5200 4.1Ghz -|- Radeon HD4850 -|- A-Data 2x2GB PC6400 -|- MSI P43 Neo-F -|- Western Digital Caviar 320GB -|- Coolermaster Elite 333 -|- Corsair 650W
Razer Diamondback 3G
Samsung 2032BW

Permalänk
Hedersmedlem

Vi låser där.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM