Permalänk
Medlem

Creative X-Fi

Någon har drivisar för detta ljud kort?
Testade med cdn man får med men det blir något fel. Dumpar fysikst minne mm.

Tack!

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Jag kör med vistadrivrutinerna från Creatives hemsida, det fungerar bra för mig att installera dem med kompatibilitetsläge.

Permalänk

Jag var extremt lat när jag ville prova Win 7. Uppdaterade direkt från Vista. Satsade allt och körde. (Gjorde förstås säkerhetskopior).

Till saken: Mitt X-fi fungerade direkt efter uppgraderingen. Driver version: 6.1.7000.0 Driver Provider: Microsoft.

För er som är nyfikna: Ja, Win 7 är snabbare och smidigare trots att jag körde en uppdatering, känns som att ha en ny installation. Men så har jag ju inte ännu provat det alternativet. Det enda jag inte fick att fungera var som för så många andra daemontools.

Permalänk
Medlem

Daemon tools funkar inte men Virtual CloneDrive fungerar därimot.. VIlket är bra

Visa signatur

MSI GeForce GTX 770 2GB TwinFrozr GAMING-series | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell)| CORSAIR 2x4096MB CL9 1600Mhz VENGEANCE | Be Quiet! Straight Power E9 700W 80+ Gold | Samsung SSD Pro 840-Series 256GB | 2TB WD Caviar Green | Cooler Master Hyper 212 EVO | Fractal Design Define R4 Svart | Samsung 27" S27A950D LED 120Hz | Logitech Z-5500 @ THX 5.1 | Laptop: ASUS G73, Intel i5 2.79GHz, 4096MB, ATI 5870, 500GB |