Permalänk
Robot

Antec Nybygge

Nu är det dags för nybygge, tröttnade på mitt träskverk som väger 26kg...

Det som skall byggas ihop är:

Tower: Antec Nine Hundred
Moderkort: ASUS P5QL PRO
CPU: INTEL Core2 DUO E8500 1333Mhz FSB 3,16Ghz
RAM: 2st Kingston 2048Mb

Hårddiskar:
1 160Gb SATA2 som master
1 320Gb SATA
2st 500Gb SATA
1 1Tb SATA2

Besök albumet: Antec Nybygge av Mankan78

Permalänk

Inget grafikkort?!?!

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggleforce
Inget grafikkort?!?!

Haha, näe det köpte jag ett för en månad sen, ett 9800Gt kort, räcker gott och väl! Ska flyttas ifrån gamla burken, samma med alla hårddiskar

Visa signatur

Den som har mest Gb när han dör vinner! =)

Permalänk
Medlem

Han valde en gaminglåda utan att köpa grafikkort (y) xD

Aja, skillnad hoppas vi på

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av menigen
Han valde en gaminglåda utan att köpa grafikkort (y) xD

Aja, skillnad hoppas vi på

Som jag skrev nyss, jag har redan grafik...

Visa signatur

Den som har mest Gb när han dör vinner! =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mankan78
Som jag skrev nyss, jag har redan grafik...

Såg det sen varför valde du 9800gt? Vill inte vara tjatig eller så, men 4850 är ju bättre/billigare ^^

Undrar bara hur du motiverade valet.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av menigen
Såg det sen varför valde du 9800gt? Vill inte vara tjatig eller så, men 4850 är ju bättre/billigare ^^

Undrar bara hur du motiverade valet.

Äsch det var ett bra kort... Spelar inte så mycket, o dom jag kör kör jag på högsta upplösningen nu... Var inte alls dyrt, 1300kr gick det på... Fan var nog ett 9600GT nu när jag tänker efter...
Ber om ursäkt 9600GT är det, inget annat!

Visa signatur

Den som har mest Gb när han dör vinner! =)

Permalänk

Känns som ett hyfsat system

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Känns som ett hyfsat system

Tackar tackar! Jag längtar efter o få sätta ihop det! Få se om det är värt pengarna!

Visa signatur

Den som har mest Gb när han dör vinner! =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mankan78
Äsch det var ett bra kort... Spelar inte så mycket, o dom jag kör kör jag på högsta upplösningen nu... Var inte alls dyrt, 1300kr gick det på... Fan var nog ett 9600GT nu när jag tänker efter...
Ber om ursäkt 9600GT är det, inget annat!

Det är lite skillnad ^^ Fast ändå måste jag påpeka att 4850 endast kostar någon hundralapp mer med mkt mer prestanda

Nöjd blir du nog ändå, skam o klaga menar jag

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

fin garanti du menar livstids garanti? du vet om att livstids garanti är inte för alltid det är tills produkten försvinner

Visa signatur

ASRock 970 Extreme4 | Gigabyte 560ti 1GB | 2st OCZ Agility 3 120GB | Samsung spinpoint 1TB | Corsair TX 650W | Corsair vengeance 2x4GB | AMD 965BE | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av menigen
Det är lite skillnad ^^ Fast ändå måste jag påpeka att 4850 endast kostar någon hundralapp mer med mkt mer prestanda

Nöjd blir du nog ändå, skam o klaga menar jag

Hehe kör gammalt o beprövat... Klarar högsta upplösning i b.la. FarCry2 så det är ju inte ett fyskam-kort ändå!

dapink -> Jodå just det menar jag. Och jag vet att det inte gäller livstiden ut!

Visa signatur

Den som har mest Gb när han dör vinner! =)

Permalänk
Medlem

fint men det är en bra garanti men ja hade otur trodde det var för alltid men min garanti varade bara i 2 månader för då hade ett minne dött

Visa signatur

ASRock 970 Extreme4 | Gigabyte 560ti 1GB | 2st OCZ Agility 3 120GB | Samsung spinpoint 1TB | Corsair TX 650W | Corsair vengeance 2x4GB | AMD 965BE | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dapink
fint men det är en bra garanti men ja hade otur trodde det var för alltid men min garanti varade bara i 2 månader för då hade ett minne dött

Aj fan, verkar konstigt... Men ja kanske annan garanti hos försäljaren, men hos tillverkaren har du oftast en betydligt längre garanti...

Visa signatur

Den som har mest Gb när han dör vinner! =)

Permalänk
Medlem

Antec Nine Hundred, arme stackare.. Jag vill inte vara i dina skor när du bygger den datorn

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Medlem

Nu är den byggd, allt fungerar som det ska och allt är på plats! Skall upp med lite bilder så småningom. Tråkigt bara att betyget är så lågt... =(

Visa signatur

Den som har mest Gb när han dör vinner! =)