Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
0.3 kg vägde mitt paket, när jag öppnade trodde jag innerligt på en IDOL dvd eller hoppades på ett usb minne.
Men när jag tog bort brunpappret fann jag en sådan:
http://localhostr.com/files/dedb22/PICT0972.JPG

PRECIS det jag behövde, tänkte köpa en på mellandagsrean men nu!
ahhh jag hoppar av glädje

Hoppas jag hoppar av glädje efter jag hämtat ut mitt med,men fick blodtrycksfall nyss,fyfan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
upphovsrättsbrott, du djuplänkar mitt foto din tjuv!

Nädå, lugnt det

Hur mycket ska du ha per visning,, 5öre ?
En kuriosa på min faktura står "utskriven" 2008-12-30 12:24
2 min skillnad...

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Det var ju riktigt fina julklappar iår jämfört med förra året. Ipods, multifjärrkontroll, mobiltelefoner, blueray filmer osv. Försökte själv runt 11 tiden på julafton att få tag i en julklapp men misslyckades. Ides därefter inte försöka nå mer eftersom det finns annat att göra på julafton.

Grattis till er som får en julklapp och låt oss hoppas att de som beställde från flera konton blir utan julklappar.

Visa signatur

Acer Predator G5-793 - [17.3" IPS][i7 6700HQ][GTX1060][16GB DDR4 ram][500GB SSD]

Permalänk

var med kusinen och hämta våra klappar nyss jag fick en tempur kudde 2.5kg vägde paketet. kusinen fick en laser pekare jag blev jätte glad kanske man kan sova gott

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbomuts
var med kusinen och hämta våra klappar nyss jag fick en tempur kudde 2.5kg vägde paketet. kusinen fick en laser pekare jag blev jätte glad kanske man kan sova gott

Samma här, en tempurkudde, ska bli skönt att sova inatt

Permalänk

Hämtade mitt paket idag. Det blev en samsung laser skrivare

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Paket på 21.1 kg kan det vara skrivaren?

Visa signatur

Core i5 750 // GA-P55M-UD2 // XFX 5770 1 GB // ocz vertex 2 // 4 gb 1600mhz // 2 TB hdd // Fractal design r2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_tito
Nja, jag vann min 22.15 och de har tyvärr ännu inte skickat min
Min står tyvärr Rested, men det skulle tyckas oerhört orättvist att de skickar iväg till folk som har fuskat fram sina presenter på nyreggade konton och icke till dem som har handlat för nästan 20k under året!
Menmen, har aldrig blivit besviken på DH så jag förtröstar i att "den som väntar på något gott aldrig väntar förlänge!"

Min står inte som restnoterad längre utan:
Antal för lev. 1

Varit så ett par dagar nu utan att den skickats

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingel
Paket på 21.1 kg kan det vara skrivaren?

Japp

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Min är restnoterad!

"Restnoterad

Är en vara restnoterad vid en beställning innebär det att den är tillfälligt slut på lagret. Om en beställning är gjord och en vara är restnoterad, så skickas den normalt till kunden så fort som den kommer in, under förutsättning att varan inte dessförinnan blivit avbeställd."

NOOOOOOOOOOOOES!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Avstängd

asså ni som inte har fått era julklappar kommeri nte få det nästa vecka heller..

Permalänk

Vad e det för nått pucko som tycker att den e för svårhanterlig om han inte enns testat den? http://www.blocket.se/vi/19660731.htm?ca=11_s&last=1

EDIT: kolla denna med http://www.blocket.se/vi/19658708.htm?ca=11_s

Permalänk

Sånna jävla idioter det finns. Varför ens delta i en utdelning om de ändå bara tänker sälja det vidare.. Det är väl en sak att ge bort och byta med varandra men att sälja.. ushh.. moralen på Swec har sjunkigt allt för mycket tyvärr

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

jävla h*rungar ge dem till mig istället...otacksamma jävlar

Permalänk

Jag tänker iaf inte sälja min sköna kudde :D, skulle aldrig sälja en julklapp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Sånna jävla idioter det finns. Varför ens delta i en utdelning om de ändå bara tänker sälja det vidare.. Det är väl en sak att ge bort och byta med varandra men att sälja.. ushh.. moralen på Swec har sjunkigt allt för mycket tyvärr

Hur vet du att det är en användare härifrån?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Sånna jävla idioter det finns. Varför ens delta i en utdelning om de ändå bara tänker sälja det vidare.. Det är väl en sak att ge bort och byta med varandra men att sälja.. ushh.. moralen på Swec har sjunkigt allt för mycket tyvärr

Är det bättre att bara upp prylarna på vinden? Har man ingen användning för dem är det väl lika bra att sälja?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Sånna jävla idioter det finns. Varför ens delta i en utdelning om de ändå bara tänker sälja det vidare.. Det är väl en sak att ge bort och byta med varandra men att sälja.. ushh.. moralen på Swec har sjunkigt allt för mycket tyvärr

Vad i helvete är det för fel med att sälja den då?
Väl bättre att sälja dom än att dom ligger i en förbannad låda och samlar damm i flera år?

Jag säljer iPoden min (inte jag i nån av blocket annonserna) för att jag redan har en ny iPod, vad ska jag med två till?

Moral...för i helvete...skärp dig gnällpelle...
Varför inte bara erkänna att du bara är sur för att du inte lyckades få en utan att någon är snäll och ger dig en av sina?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

Jo det är ju riktigt illa, hoppas dock fortfarande på att jag får min julklapp.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Sånna jävla idioter det finns. Varför ens delta i en utdelning om de ändå bara tänker sälja det vidare.. Det är väl en sak att ge bort och byta med varandra men att sälja.. ushh.. moralen på Swec har sjunkigt allt för mycket tyvärr

Ursäkta mig, men det var ett jävla gnäll från din sida? Först över att personer beställer fler än 1 och sen att folk säljer.

Hur vet du att de inte precis har köpt någon liknande fjärrkontroll? Är väll då så fan mycket bättre att sälja den billigare än vad den kostar i affär än att bara låta den sammla damm på en hylla?

Permalänk
Medlem

Tycker det är rätt kasst att de inte prioriterar deras kunder bättre. Under 2008 handlade jag för mer än 25k på dustinhome...

Permalänk

Jag tycker iaf det är dåligstil att inte vilja använda eller ge bort det man har fått.. folk tänker abra på pengar här ser det ut.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Vad i helvete är det för fel med att sälja den då?
Väl bättre att sälja dom än att dom ligger i en förbannad låda och samlar damm i flera år?

Jag säljer iPoden min (inte jag i nån av blocket annonserna) för att jag redan har en ny iPod, vad ska jag med två till?

Moral...för i helvete...skärp dig gnällpelle...
Varför inte bara erkänna att du bara är sur för att du inte lyckades få en utan att någon är snäll och ger dig en av sina?

Jag tycker det är intressant att se hur människor fungerar, i de flesta fall verkar man hellre sälja grejerna för egen vinning än att ge bort sakerna till någon vän/släkting som kanske har behov? Har svårt att tro att man inte känner någon som skulle uppskatta en sen julklapp....

Men det är upp till er, personligen känns det bättre att ge bort något jag inte behöver än att sälja det på blocket. Men som sagt, gör vad ni vill jag dömer ingen

Permalänk

Möjligtvis ta ut en struntsumma för besväret att klicka på blommar;)

Permalänk
Medlem

Ingen som vill köpa en dunderskrivare billigt?

Visa signatur

Core i5 750 // GA-P55M-UD2 // XFX 5770 1 GB // ocz vertex 2 // 4 gb 1600mhz // 2 TB hdd // Fractal design r2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Jag tycker det är intressant att se hur människor fungerar, i de flesta fall verkar man hellre sälja grejerna för egen vinning än att ge bort sakerna till någon vän/släkting som kanske har behov? Har svårt att tro att man inte känner någon som skulle uppskatta en sen julklapp....

Men det är upp till er, personligen känns det bättre att ge bort något jag inte behöver än att sälja det på blocket. Men som sagt, gör vad ni vill jag dömer ingen

Hade jag haft någon släkting jag känt varit värd det så visst.

Hade jag haft det bättre ställt ekonomiskt sett så hade jag nog kunnat skänka bort den här, men just nu känns det som att min överlevnad denna månad beror på om jag lyckas sälja den

Tänkte sälja en mac mini jag har över, men detta blir ju samma sak.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

Jag skulle kunna bli din vän om du skänker en ipod^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingel
Ingen som vill köpa en dunderskrivare billigt?

bjuder en pizza, behöver ingen skrivare, men kablarna kanske e bra att ha.

PS Kastade föresten en fullt fungerande HP Color Laserjet 4550 här om veckan pga platsbrist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingel
Ingen som vill köpa en dunderskrivare billigt?

byter mot en iPod

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
bjuder en pizza, behöver ingen skrivare, men kablarna kanske e bra att ha.

PS Kastade föresten en fullt fungerande HP Color Laserjet 4550 här om veckan pga platsbrist

Nästa gång kan du skicka den till mig istället, jag betalar gladeligen frakten

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!