Motorstorm 2 -Pacific Rift- (PS3)

Permalänk

Koderna är satta fram till mitten av oktober, har för mig att PS Store inte kommer få demot innan dess.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
låter ju sådär, för redan hoppandet i MS är då inte vad man kan kalla realistiskt minst sagt. tyvärr helt motsatt dragning spelet tagit mot vad jag förväntade mig. men kul för nån annan säkert.. ... =/

kan ju vara demon bara kan man hoppas. jag tycket gyrokontrollen funkade rätt bra, utom för motorhojarna då.

Tiltfunktionen var faktiskt med i beskrivningen för knapp-layouten, så det lär ju garanterat finnas med i det riktiga spelet. Finns ju ingen anledning att ta bort det, jag tycker det funkade skitbra. Finns inte med några Options alls i det här demot bara så man kan inte byta styrningssätt från standard spakstyrning. Själv hoppas jag på att äntligen få stöd för min G25-ratt.

Ett tips för MS är förresten att dra ner känsligheten när man kör motorcykel, går mycket bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Tiltfunktionen var faktiskt med i beskrivningen för knapp-layouten, så det lär ju garanterat finnas med i det riktiga spelet.

Ett tips för MS är förresten att dra ner känsligheten när man kör motorcykel, går mycket bättre.

kommer inte ihåg säkert, men jag har för mig den saknades i förra demon med. (?)

kanske hjälper ja. men det är mer vinkeln än känsligheten jag inte gillade med just hojarna, man måste hålla kontrollen så vrickat för att de inte ska stegra sig.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Ny Trailer

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Sjukt fett asså, ettan va pro så kommer 2an va med.

största Plusset är nog Suzukis pikes peak som e med, aka Suzuki XL7

En omarbetat suzuki med dubbla motorer och 980-1000 hästar ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Hedersmedlem

Demot man fick tillgång till var ju tydligen apgammalt och att spelet ska se ut mr som de vänstra bilderna, demot är ju som de högra.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Jag kan bekräfta att fullversionen är mycket bättre än demot! Jag tyckte Pacific Rift-demot kändes "meh", man körde runt i sirap och sen var man plötsligt i mål typ.

Fullversionen har däremot grym fordons- och fartkänsla och är snyggare! Banorna är mer välgjorda och omväxlande än i ettan. Mer av allt och bättre.

FZ gav det 4/5 och jag håller med: http://www.fz.se/artiklar/20081110/motorstorm-pacific-rift/

Permalänk
Medlem

Det står på baksidan av fodralet att man kan använda sixaxis-kontrollen för att gira med? Men fattar inte hur man gör det inne i spelet. Nån som kan?

Permalänk
Medlem

Köpte spelet förra veckan och jag är riktigt nöjd. Demot är långt ifrån vad fullversionen erbjuder i körkänsla och grafik. Mumma vilket underbart arkad off road racing spel detta är. Banorna ger hela tiden wow upplevelser. Köp om ni älskar arkad racing!

Visa signatur

-”It’s amazing to think that we’ve come so far as to put man into space and beyond, that we still cannot cut cheese without risking amputation of our own hands/fingers. A bit sad really...” - Film11

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KonradA
Det står på baksidan av fodralet att man kan använda sixaxis-kontrollen för att gira med? Men fattar inte hur man gör det inne i spelet. Nån som kan?

Jag skulle gissa på att det finns under Inställningar och Kontroller eller liknande alternativ. Tror det fanns där i ettan, tyckte dock inte att den funkade lika bra som den analoga styrspaken.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KonradA
Det står på baksidan av fodralet att man kan använda sixaxis-kontrollen för att gira med? Men fattar inte hur man gör det inne i spelet. Nån som kan?

Man verkar inte kunna ändra det medan ett spel pågår. Gå in i Options i huvudmenyn och ändra Wireless Controller. Vill du styra med sixaxis-funktionen är det Layout 3 som gäller. Tyvärr är gas och boost omvänt jämfört med ettan då, men man vänjer sig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Man verkar inte kunna ändra det medan ett spel pågår. Gå in i Options i huvudmenyn och ändra Wireless Controller. Vill du styra med sixaxis-funktionen är det Layout 3 som gäller. Tyvärr är gas och boost omvänt jämfört med ettan då, men man vänjer sig...

Tusen tack! För övrigt, ett mycket underhållande spel