Bilder på era WoW gubbar :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
Ja jag kom ihåg den där monstrena från q1, ser söt ut, blev lite rädd när jag såg dom för första gången

Lite update, efter massor av plågsamma timmar på lvling, dingat 70 på paladinen idag.

http://img528.imageshack.us/img528/9531/pala1pp3.jpg
Hade lite honor innan när jag slölirade på AV några månader innan så därför kunde jag köpa svärdet direkt efter dingen.

Du är ju helt otrolig, efter mina 7st lv.70 så vill man bara kräkas på den "gamla" världen innan Outlands.

Har dock slutat betala för mitt account nu, i väntan på 3.0.2 patchen.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Jag har inte precis kört powerleveling en efter en, hade ca 5st som är 40+ när jag dingade 70 på min andra charen. Rested xp for the win.

Ok, vad skönt att veta man kan se på ditt vackra nuna igen vid WoLK.

Permalänk
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av imba
Ja jag kom ihåg den där monstrena från q1, ser söt ut, blev lite rädd när jag såg dom för första gången

Lite update, efter massor av plågsamma timmar på lvling, dingat 70 på paladinen idag.

http://img528.imageshack.us/img528/9531/pala1pp3.jpg
Hade lite honor innan när jag slölirade på AV några månader innan så därför kunde jag köpa svärdet direkt efter dingen.

Är det inte dags att sluta spela om man säger plågsamma timmar

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Entusiast

Snart 60 sen blir det paus until Wotlk så man kan skapa sin nya fina DK.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Är det inte dags att sluta spela om man säger plågsamma timmar

Ja jag håller med men det var sista klassen som man har inte dragit upp till maxlevel, du förstår.
Tycker paladin är rolig att tanka i lowlvl instances men levelande är så segt.

edit:

Min gullig kärring på PTR

Permalänk
Entusiast

Lite nostalgi ~3 veckor innan TBC. Hitta bilden långt bak i min photobucket.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_101108_040203.j...

Jag(priest) och en polare(protpally) som väntar på lichking!
båda är våra alts

Margit och Kyrolól @magtheridon ifall nån vill titta på armory.

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk

Satt och tittade igenom gamla screenshots och hittade det här. Min gamla rogue. Inte spelat på kanske 4 månader så har tyvärr ingen bättre bild. Känner lite för att köpa GC nu när nya patchen är här.

Permalänk
Medlem

Jag kan väl bidra med en bild på min Warlock med Über 1337 "of the sorcerer"-gear

http://pici.se/316453

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

/cower buggen! testa den innan de är försent

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Lite nyare gear

Permalänk
Hedersmedlem

Här är en bild på mig:

..och en där jag inte imiterar en groda:

Tryck på bilden för korrekt upplösning

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk
Medlem

bindat QWEAS? :S hur funkar det?

Visa signatur

mjau

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
bindat QWEAS? :S hur funkar det?

Går med RDFG istället för WASD för att kunna ha fler skills bindade. Dvs, jag använder mig av lillfingret för att komma åt QWAS<ZX.
Skulle jag gå med WASD så försvinner möjligheten att binda 7 knappar (om jag inte vill använda mig av caps, tap och shift, men det används ju i andra sammanhang).
Jag propagerar, som du då säkert förstår, starkt för att inte vara en clicker och således förlora värdefulla sekundrar under en hel fight.
Mer här: http://nihilum.mousesports.com/forum/general-discussion/11671...
En av Nihilums class leader för warlocks, Buzzkill (post #3), sammanfattar det hela väldigt bra enligt mitt sätt att se på det hela.
Edit: Men detta är en helt annan diskussion, och ska inte stötas och blötas i denna tråd.

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cht
Går med RDFG istället för WASD för att kunna ha fler skills bindade. Dvs, jag använder mig av lillfingret för att komma åt QWAS<ZX.
Skulle jag gå med WASD så försvinner möjligheten att binda 7 knappar (om jag inte vill använda mig av caps, tap och shift, men det används ju i andra sammanhang).
Jag propagerar, som du då säkert förstår, starkt för att inte vara en clicker och således förlora värdefulla sekundrar under en hel fight.
Mer här: http://nihilum.mousesports.com/forum/general-discussion/11671...
En av Nihilums class leader för warlocks, Buzzkill (post #3), sammanfattar det hela väldigt bra enligt mitt sätt att se på det hela.
Edit: Men detta är en helt annan diskussion, och ska inte stötas och blötas i denna tråd.

Jag blev väldigt förvånad över att ingen flippar sidor med f1 f2 f3 f4,ja kör med det nu,det ända problemet med det är att man an få problem att gå men håller man in båd musnapparna löser det sig med

Min gubbe är iaf 70 för ja jobbar inte nu,sitter på laptopen och har inga bilder på den men ful som fan är den.

Permalänk
Medlem

mest hordes.. Jag som rerollat ally och ville se lite screens.

Visa signatur

E2160 @ 2,9 ghz | GA-P35-DS3 | Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 | mm.

Permalänk
Entusiast

Tack vare min gode vän i USA, och ett par veckors tålamod så har jag denna nu fina björnen wahhh!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Tack vare min gode vän i USA, och ett par veckors tålamod så har jag denna nu fina björnen wahhh!

http://i18.photobucket.com/albums/b135/Firkraag8/WoWScrnShot_...

Bort med murlocen och den är den snyggaste mountet i spelet

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
http://img183.imageshack.us/img183/1465/wowscrnshot1016082121...
http://img183.imageshack.us/img183/wowscrnshot101608212113lu6...
/cower buggen! testa den innan de är försent

/cower är ingen bugg vad jag vet, det är meningen att den skall stå och cower tills du rör dig, precis som /dance.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Här är min shaman i väntan på WOTLK.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min Dator: Q9550 Radeon HD 4870x2 Noctua NH-U12P Crosair Dominator 4gb Crosair 650W , Raptor 150 gb Gigabyte GA-EP45-DS4

Permalänk
Medlem

Här kommer min tier5 shammie. Inte spelat med den sedan vi tog den elaka alfen i BT

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Tänkte med skaffa baron mounten idag, hoppas den bara droppas!

Visa signatur

Min Dator: Q9550 Radeon HD 4870x2 Noctua NH-U12P Crosair Dominator 4gb Crosair 650W , Raptor 150 gb Gigabyte GA-EP45-DS4

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
Jag blev väldigt förvånad över att ingen flippar sidor med f1 f2 f3 f4,ja kör med det nu,det ända problemet med det är att man an få problem att gå men håller man in båd musnapparna löser det sig med

Problemet med att gå tar sig uttryck i både pve och pvp då det mest ultimata i många lägen är att strafa samtidigt som man ska komma åt skills, varav att hålla ner båda musknapparna ger en stor nackdel.
T ex, om jag som tank behöver flytta mobs snabbt och vänder mig om för att springa, så kan jag inte längre dodga, parrera eller blocka och kan gå ner fort. Samma problem uppkommer givetvis i pvp.

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoku
Tänkte med skaffa baron mounten idag, hoppas den bara droppas!

0.02% att den droppar tror jag, om dom itne har ändra det

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
0.02% att den droppar tror jag, om dom itne har ändra det

De har ändrat det iom 3.0.2 till 1 %.

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!

Permalänk
Entusiast

Utan burning crusade så får man ju ingen experience för BWL/AQ40 osv så har haft lite kul med min rogge i inväntan på wotlk. Haft lite osis och inte fått bloodfang shouldersen än men de kommer nästa onsdag förhoppningsvis. HWL daggersen med.

Ondaste roggen i stan.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II