Några bra gangster spel?

Permalänk
Medlem

Några bra gangster spel?

Är sugen på ett nytt gangster spel i stil med Kingpin - life of crime, GTA, scarface - the world is yours osv. Saints row till 360 har jag inte testat ännu men ska göra. Tips till både 360, ps2 och ps3 mottages gärna.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Mafia! Sen tror jag Mafia 2 är på G också

Permalänk
Medlem

Finns Mafia på konsoll?

Yakuza till ps2 ser rätt ok ut, dock inte testat det.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Spelar just nu Yakuza till ps2. Ett spel som överträffade mina förväntningar.

Yakuza är namnet på den japanska maffian. Man befinner sig på tokyos gator och det är ständiga slagsmål och föremål omkring dig används som tillhyggen i fighterna. Men storryn är enligt mig det som får spelet att glänsa.

Men hatar du att slåss med nävar, soptunnor och reklamskyltar så är nog inte det spelet för dig.

Edit: kr0owe, hehe såg inte ditt medelande först. Jo Yakuza II har precis släppts i Sverige. Blir nog ett köp efter att jag är klar med ettan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Finns Mafia på konsoll?

Yakuza till ps2 ser rätt ok ut, dock inte testat det.

Ja till både PS2 och XBOX om jag kommer ihåg rätt. Mafia 2 kommer till PC, PS3 och 360.

Permalänk
Medlem

Som flera andra sagt, Mafia. Har man missat detta mästerverk är det ett måste att spela igenom.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"