Letar efter en snabb shooter

Permalänk
Medlem

Letar efter en snabb shooter

Har en ny dator och blev löjligt besviken på spelen man länge längtat efter (UT3) snyggt sure, men inte alls som för.. Någon som kan tipsa om ett/några bra spel med nice grafik till min nya burk?

Tack.

Permalänk
Medlem

Uneral Tournament 2004? Gmmalt, men det duger än.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

snabb shooter?
enda spelen som jag kommer att tänka på då är serious sam/serious sam second encounter.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

CS? lols, nämen FarCry 2 kommer ju när som och sen är Brothers in arms hells highway ute om du gillar FPS "strategi". Brukar själv kolla då och då om det kommer någon intressant shooter på nätet

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Blir nog att jag slänger in ut2k3 igen då, känns som alla dagens spel är gjorda för att spelas på konsol. Är det allt piratande till pc:n som har ställt till det?

Permalänk

Det finns knappt några riktigt nya riktigt snabba first person shooters, allt är cs fel för alla tror man vill knata runt i verklig hastighet med verkliga vapen och sitta och huka sig när man skjuter(vilket självklart är jätteverkligt).
Finns gott om shooters, men inga snabba.

Själv letar jag snabba first person shooters tex quake 3. Det senaste jag sitter och är hookad på är warsow som är grymt kul instagib, lite speciellt rörelsesätt men grymt ballt när man börjar lära sig hoppa runt ordentligt.

Permalänk
Medlem

Painkiller är väl rätt snabbt?

Permalänk
Medlem

om du vill ha en fartfylld kväll tycker ja du ska kika på call of duty 4 ;P väldigt intensivt online me mkt folk singelplayer e oxå rätt så intensivt på svåraste ;P så svårt att ja itn ekommer förbi åkern när man ska smyga förbi massa folk, dör alltid av helikoptern eftersom nån iddi AI börjar skjuta