Permalänk
Medlem

Bioshock 2

Hittar inte mycket info om 2:an. Gillade ettan skarpt och jag hoppas att 2:an lever upp till förväntningarna :). Posta gärna lite info om Bioshock 2 i denna tråd

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

visste ens inte att en 2a redan var påväg.. något sagt om release date?

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

=D spelar igenom ettan för 4:e gången just nu. Miljö och story är helt underbar Kan inte vänta på två:an...

Får offra en jungfru + en get till gudarna så det går snabbare med utvecklingen av två:an.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Avstängd

Fan hoppas man inte får blöta fötter i det här, blev trött efter att ha bytt strumpor X-antal gånger.

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
Får offra en jungfru + en get till gudarna så det går snabbare med utvecklingen av två:an.

Jag har redan offrat 3 av varje, har en beställning på en pall av varje. Måste ha det spelet till varje pris.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elmoth
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=28271

lol precis när man frågade hade i alla fall något kommit ut samma dag

Permalänk

Precis börjat spela ettan då förra kortet gjord så datorn gick in i power saving mode.. fan så löskigt, roligt och underbart spel det är=)

Permalänk
Avstängd

Hur kan 2:an bli bättre än 1:an?
1:an är ett mästerverk, spelat om det 4-5 gånger och lika bra nästan varje gång (inte som första gången)

Men det blir klart en köp när 2:an kommer ut, och utan det förbannade installations begränsningen som 1:an hade i början

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk
Medlem

Tror de är inne på felspår.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p.nissen
Hur kan 2:an bli bättre än 1:an?
1:an är ett mästerverk, spelat om det 4-5 gånger och lika bra nästan varje gång (inte som första gången)

Men det blir klart en köp när 2:an kommer ut, och utan det förbannade installations begränsningen som 1:an hade i början

Bioshock var ett riktigt bra spel... men det finns massor att förbättra. System Shock 2, som var "föregångaren" till Bioshock var mycket bättre på en massa punkter. Faktiskt så var i princip allting bättre i SS2, förutom själva skjutkänslan (och självklart grafiken).

Permalänk
Medlem

Ettan är verkligen ett strålande spel. Otroligt härlig atmosfär, endast Stalker kan mäta sig med Bioshock på den punkten i mina ögon.
Hoppas de lyckas få till lika skön atmosfär i 2:an.

Permalänk
Medlem

Mjo undrar vad som händer då? Han kanske kraschar med nåt annat plan nån annanstans :>

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Mjo undrar vad som händer då? Han kanske kraschar med nåt annat plan nån annanstans :>

Hörde att spelet ska utspela sig under rapture då de går under. Så får man se anledningarna till allt.

Enligt mig en av bästa spelen jag lirat som e modernt. Alla andra fps spel e si så där, men detta slog allt. Fantastiska miljöer, underbar känsla och du får sitta på vakt hela tiden om du kör på en svårare nivå. Otroligt kul och Love the 50-60's som de har gjort 100% perfekt.

10/10 får de av mig och kommer säker ge 2an same

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

Ja, ettan var riktigt bra så man har ju stora förhoppningar :).

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Fan va man längtar ^^