Gratis Fps : Combat Arms

Permalänk
Medlem

Gratis Fps : Combat Arms

System specs below...

Minimum

* Windows 2000
* Intel Pentium III 1 GHz
* 256 MB RAM
* GeForce 2 MX
* DirectX 9.0c
* 2.0 GB free HD space
* 128 kbit/s ADSL or equivalent

Recommended

* Windows XP
* Intel Pentium 4 2.4 GHz
* 512 MB RAM
* GeForce FX 5600
* DirectX 9.0c
* 2.0 GB free HD space
* 128 kbit/s ADSL or equivalent

EDIT
Fixade dit länken för oss europeér

http://combatarms.nexoneu.com

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem

Verkar jävligt tufft i mina ögon! håller på och tankar det nu

EDIT : Det fungerar ju inte ens i europa
Blev konfunderad då jag fick upp en error hela tiden, så jag drog in på forumet och det är bara i USA som man kan spela det.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
EDIT : Det fungerar ju inte ens i europa
Blev konfunderad då jag fick upp en error hela tiden, så jag drog in på forumet och det är bara i USA som man kan spela det.

hotspot shield
det går nog att lira om man tankar ner kanske inte funkar om dom har blockat hotspot grejset.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stune
hotspot shield
det går nog att lira om man tankar ner kanske inte funkar om dom har blockat hotspot grejset.

Nix, gå kan den inte kontakta login-servern.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk

Verkade väldigt ballt. Synd att det inte går att lira här.

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Medlem

Whoa snyggt spel! och det ser roligt ut. Det hade nog fungerat på min EEE pc.

Hmm, jag får väl flytta till USA Eller be en släkting i USA sätta igång det på sin dator och streama det till mig via "stream my game" eller vad det heter.

Edit: jag glömde ju länka till ett CS 1.6 liknande spel som är gratis och rätt så många spelar, det heter Assault Cube. Det finns till OS X, Linux och Windows, det fungerar hur bra som helst på min eee pc.
http://assault.cubers.net/

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboDanne
Verkade väldigt ballt. Synd att det inte går att lira här.

Det går faktiskt att lira, jag lirar det dagligen från Sverige

Gör såhär:

Tanka ner ett program som gör så att du använder proxies tex Proxiefier

Sedan, Hitta en fungerande socks5 Proxy från US.

Nu är det bara att starta spelet, logga in. Efter att du loggat in är det bara stänga av proxyn(Annars kommer du bara lagga som satan).

Proxy behövs bara genom Login servern, det är den som checkar ditt ip.

Permalänk
Medlem

då kommer frågan, varför får bara USA spela?

Permalänk
Medlem

Kan man köra via proxy då?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pillzan
då kommer frågan, varför får bara USA spela?

antagligen på grund av att det nog inte är så stort spel och tillvärkarna inte har råd att göra så att det är tillgängligt för alla antagligen eller något liknande

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pillzan
då kommer frågan, varför får bara USA spela?

det är pga licensavtalet. samma sak är det med Mabinogi ett annat Nexon spel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Kan man köra via proxy då?

Spela ett FPS spel via proxy lär väl inte funka bra alls...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Kan man köra via proxy då?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Spela ett FPS spel via proxy lär väl inte funka bra alls...

Läs tråden, lokans har ju skrivit precis hur man ska göra

Permalänk
Medlem

vet inte om det bara är jag men kan inte installera spelet =/ får "error =-40" har googlat efter det men hittar inte mycket.. ngn skrev att det var något fel i registret med drog igenom CCleaner men gjorde ingen skillnad =( någon som vet vad felet kan vara ?

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Jag kan installera det men får det inte att funka med proxys så det åkte i tunnan

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Main

För oss i Europa!!! Jag har lirat i ca 4h, och det är kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag heter Mr.Baloba.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk

Fixade länken.
http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Main

Tack för tipset Laddar ner de nu!

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

Fan vad trevligt, testade det lite nu och det var ju jävligt skoj
Lite tråkigt bara att man inte köper gear, utan bara hyr det under några dagar..

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Började lira i förrgår, har rankat 2 lvls.
Riktigt trevligt och kul spel.
Heter Lusius BTW.

Permalänk
Medlem

Ja att hyra är lite tråkigt men och andra sidan så kostar det inte så mycket.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

spelet är ganska kul - helt ok för att vara gratis...

clan-biten kommer snart...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Måste fråga hur ser det ut hos er när det startar upp?

För är jag klickar på "game start så kommer en bild upp på combat sen blir den svart en hand/hanske kommer fram, men där stannar mitt blir bara svart å handen syns bara har väntat ca15min som mest men kommer inte vidare.

Har lagt in portarna 2st portar som skulle öpnnas 10001, 36xxx samt en på 4st. men det hjälper inte.
Os=XP

Annars får väl detta åka i soptunnan snarast!

Detta kommer upp eftersom jag tryckt på reset knappen på datorn då det inte går att tctrllt+del ut ur spelet.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem

Jaså det funkar i EU nu, ska tanka och testa. hoppas det är kul

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Yes, tyckte inte det var särskilt kul dock.. ingen riktigt skön känsla.. blev less efter ha spelat 20min.. toppfraggade hela vägen xD .. Men det är ju gratis

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

posta gärna lite screenshots här

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Det var helt ok tycker jag. Det blir nog ännu bättre.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Blev sugen på att spela detta! Kan man tanka hem spelet utan att använda sig av den där downloadern?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

spelade lite nyss, var helt okej!

Kändes aningen stelt bara. Sen råkade jag visst köpa nån bajsbössa för all min 'GP' :<