Spel som sög, fast var underhållande!

Permalänk
Medlem

Spel som sög, fast var underhållande!

Boiling Point sågades, men det var ju skoj som fan tyckte jag.
Min parkerade bil med alla vapen försvann pga en bugg och motorljudet försvann och kom tillbaks ibland. Men priset var ändå när jag knivade ihjäl alla mafiosos i ett mafialäger och när jag precis var klar så respawnade dom jävlarna.

Det var dessutom rätt kul att bara stå och glo inne i staden i hopp om att se nåt helt crazy, som när en bil körde över folk och buggade ur helt.
Saul Myers (eller vad han nu hette) var dessutom ascool och intro filmen var som bäst när han grimaserade och visade tänderna efter han fått veta att hans dotter blivit bortrövad. Så jävla B, men det var ändå kul.

Berätta om de spel som DU tyckte var kul, fast de egentligen inte var speciellt bra!

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk

World of Warcraft... nuff said :]

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk

Lineage 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiXiE__
World of Warcraft... nuff said :]

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Avstängd

måste hålla med dig där om boiling point:P var riktigt uselt, men kunde ändå udnerhålla, från början gå in i militär basen på en gång döda alla med desert eagle:P

sen lineage 2 sög inte enligt mig:S det var bara lite lång tråkigt ibland, jag tyckte det var skit roligt:D

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Big Rigs: Over the Road Racing

Spelet är så dåligt att det går över till ren underhållning. Kolla exempelvis GameSpots recension av spelen:
http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs

Permalänk
Medlem

Re: Spel som sög, fast var underhållande!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeluxXxe
Boiling Point sågades, men det var ju skoj som fan tyckte jag.
Min parkerade bil med alla vapen försvann pga en bugg och motorljudet försvann och kom tillbaks ibland. Men priset var ändå när jag knivade ihjäl alla mafiosos i ett mafialäger och när jag precis var klar så respawnade dom jävlarna.

Det var dessutom rätt kul att bara stå och glo inne i staden i hopp om att se nåt helt crazy, som när en bil körde över folk och buggade ur helt.
Saul Myers (eller vad han nu hette) var dessutom ascool och intro filmen var som bäst när han grimaserade och visade tänderna efter han fått veta att hans dotter blivit bortrövad. Så jävla B, men det var ändå kul.

Berätta om de spel som DU tyckte var kul, fast de egentligen inte var speciellt bra!

Ja, alltså spelet var egentligen ganska kasst och lite dött ibland och introt var riktigt dåligt men ändå så var det kul på nåt sätt.

Och även om det känns som allt är jättedyrt i början så finns massor av små sätt att spara på pengarna och få grejer. Ammo/granater/sprutor var i princip gratis - bara att plocka från döingar (vapen bör helst köpas dock). Nya däck (behövdes ofta) kan man sno från andra bilar. Bilar är också lätta att ta från folk som övergivit dem (köpte dock sportbilen en gång men den var ju helkass). Det som behövdes var ju mest pengar till bensin och lagning av bilen. Och bli fri från drogberoende. Och när man behövde muta folk förstås.

Jag har dock inte klarat det men jag kom till vulkanen iaf där det respawnas gubbar hela tiden. Orkade helt enkelt inte fortsätta. Jag var riktigt skadad och haltade jättemycket, var fullproppad med vad den nu finns i sprutorna så fler sprutor hade ingen läkande effekt direkt (inte för jag hade några heller). Det låg redan massvis med döda fiender men det respawnas ju nya hela tiden. Sen laggade det också. Skulle kanske ha haft en tidigare sparning men men...

edit: förresten, Oblivion faller nog lite i denna kategori tycker jag nog.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

Postal 2.

Permalänk
Medlem

Command & Conquer: Renegade.

Otroligt underhållande över multiplayer med andra människor över nätet!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cimlite
Big Rigs: Over the Road Racing

Spelet är så dåligt att det går över till ren underhållning. Kolla exempelvis GameSpots recension av spelen:
http://www.youtube.com/watch?v=mB1zWEhgrLs

haha juste så hette det spelet xD satt och undrade vad fan spelet hette igen:P så jävla dåligt spel så det finns inte xD

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiXiE__
World of Warcraft... nuff said :]

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
haha juste så hette det spelet xD satt och undrade vad fan spelet hette igen:P så jävla dåligt spel så det finns inte xD

Vad gör man? O varför suger det?

Permalänk
Medlem

Unreal 2.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frixos
Vad gör man? O varför suger det?

Snälla läs quoten.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DiXiE__
World of Warcraft... nuff said :]

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Donald Duck's Playground till C64. http://www.c64-wiki.de/index.php/Donald_Duck%27s_Playground

Och WoW var inte ett dåligt spel när det kom (och är fortfarande egentligen inte dåligt). Dock så förstördes det tyvärr av communityn.

Permalänk

Alla Zelda spel till Philips CD-i och Superman 64.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire_Ice

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Snälla läs quoten.

Oops, la ba märke till youtube länken (a)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
sen lineage 2 sög inte enligt mig:S det var bara lite lång tråkigt ibland, jag tyckte det var skit roligt:D

Joo men enda skälet att det var roligt var ju folket man spelade med

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Avstängd

Pokemon, xD

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Pokemon, xD

Huh? Vad pratar du om? Pokemonspelen till Gameboy sög verkligen inte. Inte i närheten.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Big Red Racing

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Command & Conquer: Renegade.

Otroligt underhållande över multiplayer med andra människor över nätet!

'

Måste faktiskt hålla med dig där! Riktigt kul faktiskt

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

Håller med om C&C Renegade. Storyn tänkte jag inte på för fem öre, styrningen var ganska hemsk jämfört med det man var van vid, och grafiken var knappast i det hetaste laget. Men av någon anedning så är det ruskigt kul att spela, och då menar jag single-player Det var inte så längesen jag spelade igenom det sist faktiskt.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Huh? Vad pratar du om? Pokemonspelen till Gameboy sög verkligen inte. Inte i närheten.

Det fanns inget med pokemon som var bra eller undehållande. Men man kan inte säga att det inte var beroendeframkallande. Mest slöseri med tid nu när man ser tillbaka.

Permalänk
Medlem

Armed Assault jädrans glitchar, buggs och kontroller men yeeaah skoj!

Permalänk

Kan iof tillägga Battlefield 2 Kommer ihåg hur man envisades med att lira det under demot och orginal-versionen. Krashade typ var femte minut, buggat ljud, diverse grafikbuggar (Kunde bla inte använda ironsight), hemsk server-browser, ett jäkla disconnectande och inloggnings-servern som blev överbelastad titt som tätt Men nog fan var det lika roligt att spela för det!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

serious sam säger jag bara

Visa signatur

STAY FRESH!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x86
Big Red Racing

Det spelet la man ner många timmar på när man var liten :), riktigt skönt racespel

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207