Affär i Sthlm där man kan testa spelmöss/tangentbord?

Permalänk

Affär i Sthlm där man kan testa spelmöss/tangentbord?

Hallå,

ska införskaffa en spel mus och ett tangentbord.
För mig är bekvämlighet otroligt viktigt och då bekvämlighet som passar min hand och mitt sätt att hålla musen.

Med referenser på internet, reviews osv har jag kommit fram att Logitech G9 mus samt Razor tangentbord.

Men jag vågar inte riktigt köpa dem innan test, Musen bland annat ser för liten ut för att vara bekväm. och jag är ganska kräsen på tryck motstånd och sådant på tangentbord.

Är det någon som kan tipsa om en affär i sthlm dit jag kan gå och själv testa spel möss/tangentbord som Razor, roccat, logitech osv? Jag har iofs inte kollat men har svårt att tänka mig att ONOFF elller dylikt har möjlighet för något sådant.

EDIT:....um lade till posten =P

Visa signatur

***K8N ASUS || AMD 64 3200+ || 2st Crucial 512Mb DDR
|| Gainward GeForce 6800LE || Western Digital 200GB S-ATA***

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Kan tänka mig att dom lite mindre företagen gärna öppnar en förpackning och låter dig testa musen/tangentbordet

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Har du något mediamarkt i närheten så brukar dom ha möss så man kan testa... iaf i butiken i västerås. (Bla razer möss, logitech, microsft mfl)

Likaså med tangentborden...

Men det kanske bara är så i just den mediamarkt butiken.. sen vet jag ju inte om du har något i närheten heller.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk

Tackar tackar.

Det finns en mediamarket i sthockholm ganska nara. Jag tar en kik in dar och ser om de har vad jag soker.

Och kanske har ni ratt, de kanske oppnar paket och later en prova om man fragar =).

Visa signatur

***K8N ASUS || AMD 64 3200+ || 2st Crucial 512Mb DDR
|| Gainward GeForce 6800LE || Western Digital 200GB S-ATA***

Permalänk

G9 är inte så liten, jag har väldigt stora händer och den sitter bra i mina händer iaf. Sen så är paketeringen på den formad så att du känner ganska bra hur den sitter i din hand utan att behöva öppna den.