Permalänk
Medlem

Ja, de är väl många

- Skapligt blyg.
- Är passiv och tar inte för mig speciellt mycket (1).
- Har svårt för att ta kontakt med andra människor.
- Har svårt att genomföra större projekt, då jag tröttnar ganska snart.
- Sluddrar som tusan när jag pratar.
- Har extremt svårt att inleda samtal och delta i konversationer.
- Självförtroedet brukar vara på topp fast ibland sviktar det ordentligt.
- Ägnar nog alldeles för mycket tid åt att filosofera.
- Vet inte om det är något dåligt fast jag är en riktig tävlingsmännsika, dock så krockar detta med endel av de andra punkterna.
- Har nästintill det omöjligt för mig att ta in information om det inte intresserar mig på något sätt.

Permalänk
Medlem

Har ätit för många burgare dom senaste åren.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk

Otroligt noggrann men har otroligt svårt för att städa.
Blir arg på ingenting, förut kunde det sluta illa men nu gör jag bara en massa läten i stället, förutom för 2 veckor sen när jag skulle köra cs, då tog jag sönder mitt databord xD
Jag kunde även bli lessen på ingenting men nu låter jag bara lite konstigt för det också, händer dock inte ofta
är bra på att hålla tider men kommer alltid 5-10 min för sent
Jag är asdålig på matte, kan inte ens gångertabellerna, men när det kommer ett provtillfälle blir det VG resultat...
Jag kliar på små sår så jag har en massa ärr...
Tyst o blyg bland folk jag inte känner, snackar FÖR mycket med folk jag känner, fick faktiskt ett pris när jag gick ut 9an, det löd "Härmed dubbas du till Sir Latealot/Talkalot"
En polare som verkligen har diagnosen DAMP brukar fråga mig några gånger i veckan om jag verkligen inte har damp, han tycker tydligen att jag är lite "DAMPIG"... hmmm, undrar om jag verkligen är så jobbig...

Jaa, kom på nu att om man ska nämna fysiska brister så är jag plattfot och har en fet jävla grop i bröstet, 2 brister som gör att man enkelt kan se vem som är min far
Jag är inte tjock, men klarar ändå knappt att springa 500m, höjden av taskig kondis

Såg att du, eas@tetris hade skrivit en lista som jag bara var tvungen att kopiera

Citat:

>> Hatar att jag nästan alltid har rätt. ( gäller dock EJ på swec )
- Behöver inte plugga inför proven, jag vet att får rätt på det mesta.
- Blir fullständigt lack när jag chattar med personer som tro att spel på Xbox360 (och andra konsoller) har bättre grafik än PC spel. Liksom, vad tänker de med egentligen?! Och när jag börjar prata om antal pixlar, AA, AF och HDR effekter så säger de bara "DATORNÖRD" och blockar mig på MSN. En dag senare så diskuterar vi samma sak och det slutar alltid likadant.

>> Hatar när personer inte förstår, och man måste förklara det för sjuttioelfte gången, och den man förklarar för verkar alltid ha bestämt sig för att han/hon har rätt och att jag instrukterar fel. Återigen så är det JAG som har rätt.

>> Hatar personer som alltid tror att de har rätt, när jag vet att det är JAG som har rätt om ämnet

>> Hatar när folk har grova fördommar, som att invandrare alltid är jobbiga och snor saker och förstör Sverige. -.-

>> Hatar att mitt hat aldrig kommer utanför mig, jag håller alltid tyst och får huvudverk när jag har lite 'hat' inom mig.

>> Hatar när folk kör på "pappa betalar" stilen.

>> Hatar att jag stavar fel när jag skriver snabbt och är trött.

>> Hatar att jag anänder för många smilisar

Har ett litet tillägg till "personer som inte förstår" punkten.
Folk e så puckade att jag har ändrat min stil att förklara saker, så när jag förklarar saker för folk som är "smarta" o verkligen fattar, så undrar dom om jag är dum i huvet

I staden där jag bor så stämmer däremot fördomen att invandrare snor och tar sönder saker

Listan blev lååång

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Fast meningen (som jag inte fick fram) med mitt inlägg var att jag har tröttnat på att jag har rätt, tröttnat på att jag hatar när folk är allmänt sega och dryga av sig osv.. ^^

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris

Fast meningen (som jag inte fick fram) med mitt inlägg var att jag har tröttnat på att jag har rätt, tröttnat på att jag hatar när folk är allmänt sega och dryga av sig osv.. ^^

Joo, det är också ganksa jobbigt xD
men det är alltid lika roligt när man gör det själv o den man instruerade tittar på

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Lugn men kan bli jävligt lack och förbannad när saker och ting krånglar utan skäl. En och annan stukad tå PGA hårda chassin här.

Arbetsnarkoman, jag spenderar mer tid på jobbet än vad jag ibland borde. Är således trött och dryg när jag kommer hem och frågan om att gå ut på kvällen möts oftast av ett trött "fan heller..."

Perfektionist. Jag blir bara trött av att hålla ordning på saker och ting och ser till att allt är på rätt ställe från början. Kan bli skitsur om folk bara lägger saker på mitt skrivbord utan att säga vad jag ska göra med det.

Talar inte ut när jag om förslag, åsikter osv som jag egentligen borde för att avstyra problem. Ofta på jobbet.

Städar mer än vad normalt folk gör. Mest PGA jag börja karriären som städare och lärde mig ett och annat.

Minne som en sengångare. Hade jag inte haft kalender i mobilen hade jag inte haft koll på mig själv.

Är trött på mina föräldrars gnäll om att jag väger för lite. 54 kg, som jämförelse väger tvillingbrorsan 67.

Sover dåligt. Orsak: Oklart i nuläget.

Vet inte hur man handskas med folk, undviker relationer av alla de slag och håller mig till den lilla vänskapskretsen.

Jag stammar ibland, Väldigt frustrerande eftersom jag pratar ofta med kunder i telefon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Mor5ives
Plats: Ge fan i det du!
Registrerad: mar 2006

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mor5ives
Sover dåligt. Orsak: Oklart i nuläget.

Sluta förneka käre anonymous.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Musikälskare

Går på anti-depp å lite annat smått å gott T_T

Kurator - Paroxiflex 20mg - Lergigan 25mg

Vart ett helvete med pillren i början, andnöd å skit... Men nu rullar de på bättre iaf

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

- Blir väldigt lätt aggressiv när folk gör fel, trots att jag har förklarat för dem vad som ska göras och hur.

- Klarar inte av hysteriska människor.

- Avskyr för det mesta hela mänskligheten.

- Blir lite små vansinnig på visa människor som man argumenterar mot som vägrar acceptera välkänd fakta. Vill mest bara yxmörda dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato
Har ätit för många burgare dom senaste åren.

+1

-Dålig förlorare
-"Har alltid rätt"

Visa signatur

Deck me out

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
- Blir väldigt lätt aggressiv när folk gör fel, trots att jag har förklarat för dem vad som ska göras och hur.

- Klarar inte av hysteriska människor.

- Avskyr för det mesta hela mänskligheten.

- Blir lite små vansinnig på visa människor som man argumenterar mot som vägrar acceptera välkänd fakta. Vill mest bara yxmörda dem.

Haha känner igen sig själv oerhört bra där. =D

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Har väldigt dåligt tålamod.
Kan bli väldigt upprörd över saker jag skulle må bäst av att inte bli upprörd över.
I diskussioner fungerar jag ofta så att det antingen är svart eller vitt, dvs att jag har svårt att se ett mellanting, vilket inte alltid är så bra.

Permalänk
Medlem

Har en fruktansvärd ovana att hålla alla känslor inne tills det förr eller senare brister och vem som än står i vägen får lida svårt för det. Turligt nog känner jag när det är på väg, oftast, så jag kan gå undan och skada mig själv istället för andra.

Det värsta är dock att jag halvt lider av det halvt njuter av det när jag väl är igång. Jag tycker om att röra om i grytan, ordentligt och göra andra illa på ett eller annat sätt.
Psykisk terror är inte obekant för mig, åt det ena hållet eller det andra. Jag kan verkligen få vem som helst på knä, gråtandes så lungorna sprängs, bara jag släpper på min mer sadistiska sida. Turligt nog är jag tänkande (åja..) så det kommer inte fram, så ofta.

Att jag sen är nummer ett i världen på att ljuga gör inte saken bättre
Knappt så jag kan hålla reda på allt mitt ljug längre, men det har inte brustit än och kommer antagligen aldrig göra heller. Men stackars de som litar på mig till den grad att de sväljer allt ^^

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

-Jag är lat och omotiverad att ta tag i saker.

-Jag har alltid rätt.

-Jag blir lätt irriterad på folk och har väldigt lätt att se brister i andras beteenden. Jag finner även kroppsljud otroligt irriterande. Folk som smaskar och andas högt är nog det värsta som finns.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

¤ Är väldigt lat, får ofta dåligt samvete över hur lite jag gör på en väldigt lång tidsperiod
¤ Sista åren har jag känt mig fullkomligt omotiverad till att plugga eller att lära mig nya saker i överhuvud taget, förr kunde jag sitta och läsa historieböcker bara för jag tyckte det var intressant
¤ Har inget socialliv, sen sommarlovet började i Juni har har jag inte pratat IRL med en enda jämnårig person.
¤ Kräver på tok för lite plats i skolan när jag måste få min röst hörd, har antagligen fått lägre betyg i ett par ämnen där vår grupp inte gjorde som jag tyckte att vi borde gjort.
¤ Lider av dåligt självkänsla och självkänsla så jag har jäkligt lätt att rada upp fel ;), medan att hitta positiva kvalitéer är väldigt svårt.
¤ Under sommaren utvecklade jag en liten ätstörning och tyckte jag var duktig som fan när jag klarade mig utan att äta så mycket. Lyckades tappa från 62Kg till 58kg på några veckor, men nu har jag själv insett hur löjligt det var
¤Jag är en kronisk uppskjutare, DEN här veckan ska jag börja träna men i slutändan rinner allting ut i sanden på grund av någon urkass anledning.
¤Har en hel del sömnsvårigheter.
¤Tänker på tok för mycket på framtiden, det beror nog främst på att jag har förhoppningar på att saker kommer bli bättre då.

Den där listan känns nästan deprimerande, men annars så är allting bra med mig.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Lägger till att jag har extremt svårt att koncentrera mig, värsta är att jag inte vet vad jag ska göra åt det då jag verkligen vill få saker gjort.
Detta gäller då mest läx läsning och studerande i allmänhet.

Permalänk

ADHD/DAMP, Asperger Syndom, Dissociativ Identitetsstörning, OCD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
Dissociativ Identitetsstörning

Är det inte när man har flera personligheter, vilket oftast misstas som schizofreni?

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

Jag tror att jag är smartare än alla andra i min omgivning. Inte den hetaste egenskapen direkt.

Visa signatur
Permalänk

Stör mig nått sjukt mycket på folk som klagar på saker som inte behöver klagas på, t.ex. fy fasen vad tråkigt detta jobb är, åhhhh jag har så ont i knät m.m.

SLUTA UPP MED DET, DET SLUTAR INTE REGNA FÖR ATT NI KLAGAR PÅ REGNET.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Är det inte när man har flera personligheter, vilket oftast misstas som schizofreni?

- Jepp

Permalänk
Medlem

Kan bli grymt flummig! kan ta 10-20 sec innan jag fattar ett skämt. Fruktansvärt irriterande när man ofta måste fejk skratta sen garvar ännu mer senare xD Flummighetet går även över studier mm. Men jag är glad att jag lyckades klara fysik A matte B ialf.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Jag tror att jag är smartare än alla andra i min omgivning. Inte den hetaste egenskapen direkt.

+1 här, jag har även uppgraderat egenskapen med att vare sig jag öppnar munnen eller inte på nått magiskt vis utstråla det ändå.

På nått sätt är det dock positivt, jag blir oftast antingen älskad eller hatad.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur, men efter jag har storstädat (som jag gör 2 gånger i veckan), så ser det ut som ett bombnedslag (i mina ögon iaf ) efter 2 dagar..

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

The last replay has been archived as 2008-08-17 22_26_51 .w3g.

EDIT: LOL jag trodde det var ctrl+v tråden xD

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

- Jag antar alltid att människor inte gillar mig, även om det är helt klart att det inte är så.
- Jag hittar fel på människor allt för lätt (speciellt tjejer).
- Jag är för självuppoffrande.
- Jag är aldrig nöjd med mina egna bedrifter eller mig själv (inte heller missnöjd, men aldrig riktigt nöjd).
- Jag är lat när det gäller saker jag inte gillar, men kan överarbeta mig när jag gör något jag gillar.
- Jag är för dålig på att säga nej.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
- Jag antar alltid att människor inte gillar mig, även om det är helt klart att det inte är så.
- Jag hittar fel på människor allt för lätt (speciellt tjejer).
- Jag är för självuppoffrande.
- Jag är aldrig nöjd med mina egna bedrifter eller mig själv (inte heller missnöjd, men aldrig riktigt nöjd).
- Jag är lat när det gäller saker jag inte gillar, men kan överarbeta mig när jag gör något jag gillar.
- Jag är för dålig på att säga nej.

Då är du precis som mig

Jag-gör-det-sen-mentaliteten när det gäller saker jag inte är intresserad av.

Visa signatur