Permalänk

Ni har en fin bugg på sidan. När man väljer att betala med internetbank Handelsbanken så får man en felaktig adress.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RubberDucc
Ni har en fin bugg på sidan. När man väljer att betala med internetbank Handelsbanken så får man en felaktig adress.

Det där funkar nu.

Permalänk
Medlem

Näe nu vill jag veta vad som händer med Onkyo 606 :/

Fick just ett mail ang ändrat lev. datum, för typ fjärde gången. Jag har betalat 2008-04-29 och nu står det 2008-08-14 som leveransdatum, det är helt sjukt. Vad är det som är så speciellt med eran leverantör då alla andra har fått hem den. Byt leverantör eller nått xD

Ursäkta om jag låter gnällig men jag är så jävla sugen att få hem förstärkaren och det känns som att jag väntat i en evighet :/

Ordernr. 6513243
Orderdatum 2008-04-29
Status Order

Leveranstyp 02 - POSTPAKET

Permalänk
Medlem

Inte fått min heller :/

Permalänk
Dustin AB

Hej!

606-or har varit extremt populära och visat sig vara rätt svåra att få tag på. Vi har fått in mindre leveranser (och jag kan se att DudeOne kommer få sin leverans vid nästa inleverans av dessa enheter).

Det går bra att maila mig med ordernummer om ni vill ha updates om vad som händer, dock så vet jag oftast inte mer än vad ETA datum berättar. Om det skulle hända något extremt radikalt med dessa enheter så mailas det givetvis ut till alla som beställt produkten (precis som vanligt).

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Även jag är irriterad över långa väntetiden. Har betalat den 12 maj...
Skickar dig mitt ordernummer på mailen Jüri.

Permalänk
Dustin AB

Nu ska det i alla fall vara löst med Onkyo 606-or, vi fick in en större leverans i torsdags och förhoppningsvis har de som väntade på sina enheter nu fått dom (eller får de idag).

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Jag har en fundering.. beställde nyligen två små produkter samma dag fast i två skilda ordrar. Dessa hade enkelt kunnat samfraktas men eftersom de låg i två separata ordrar skickades varorna var och en för sig. Det var absolut inget problem för mig som kund men jag förmodar att det borde finnas kronor att spara för Dustin om det görs någon kontroll efter ytterligare ordrar till samma kund i ordersystemet när en order packas.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Dustin AB

Hej, Superboss!

Det stämmer nog mycket väl. Dock så skickar vi extremt många ordrar dagligen, och lagret packar ordrarna för sig efter varje packsedel (per order).

Om du som kund t.ex. upptäcker att du missat någonting på en order, men ser att ordern redan gått iväg, så kan du egentligen höra av dig till oss, så gör vi ett nytt utskick med bara de produkterna du hade beställt, och noterar att de två första kommer tillbaka outlösta (ingen kostnad för dig).

Annars så är det tyvärr knepigt att bundla ihop dom, finns t.ex. kunder som lägger 20-30 ordrar till samma adress per dag med lite olika inköpsnummer / referenser och vi kan inte leverera alla dom samtidigt i samma kolli med 20 olika inköpsnummer och referenser (då de ska sedan splittas och skickas till olika avdelningar hos mottagarens företag).

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Vill bara berömma er för den snabba leveranstiden och servicen ni har,beställde ett nätagg på morgonen igår,fick hem avin tidigare i förmiddag,aldrig varit med om så snabb service och att få AVI:n dagen efter.

Permalänk
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej, Superboss!

Det stämmer nog mycket väl. Dock så skickar vi extremt många ordrar dagligen, och lagret packar ordrarna för sig efter varje packsedel (per order).

Om du som kund t.ex. upptäcker att du missat någonting på en order, men ser att ordern redan gått iväg, så kan du egentligen höra av dig till oss, så gör vi ett nytt utskick med bara de produkterna du hade beställt, och noterar att de två första kommer tillbaka outlösta (ingen kostnad för dig).

Annars så är det tyvärr knepigt att bundla ihop dom, finns t.ex. kunder som lägger 20-30 ordrar till samma adress per dag med lite olika inköpsnummer / referenser och vi kan inte leverera alla dom samtidigt i samma kolli med 20 olika inköpsnummer och referenser (då de ska sedan splittas och skickas till olika avdelningar hos mottagarens företag).

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Okej jag förstår problemet. En alternativ lösning skulle ju kunna vara att man blir promptad om att få möjligheten att slå samman ordrar om två separata ordrar till samma adress läggs innan den ena redan packats?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Okej jag förstår problemet. En alternativ lösning skulle ju kunna vara att man blir promptad om att få möjligheten att slå samman ordrar om två separata ordrar till samma adress läggs innan den ena redan packats?

Ska lägga fram det som förslag

Mvh,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Vill bara berömma er för den snabba leveranstiden och servicen ni har,beställde ett nätagg på morgonen igår,fick hem avin tidigare i förmiddag,aldrig varit med om så snabb service och att få AVI:n dagen efter.

Ptja...kanske beror på att man bor i samma ort som Dustin? Tar 3 dagar för mig om jag väntar något från Dustin.

Å andra sidan herr Dustin, så skulle jag vilja se ungefärlig tid det tar för att ta hem en vara som tagit slut till erat lager...

Och en avbeställningsfunktion innan paketet har hunnits packats ihop, som fanns på den gamla hemsidan, vilket jag inte kan hitta på den nya.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Dustin AB

@ Leeloo, vad har du för postnummer? Om du kan maila det till mig så kan jag kolla upp varför det tar längre tid till dig. Det mesta beror på hur snabbt Posten kan leverera till dig. Till större delen av Sverige brukar vi kunna leverera över en natt om beställningen kommer in innan 14:00 (om allting flyter på). Sedan beror det som sagt på vart man bor och vilket leveranssätt man använder.

ETA-datum står alltid på produkterna om vi vet vilket ETA datum det är som gäller. Har vi inte fått några ETA datum så står det inte heller några. Sedan finns det produkter som vi inte beställer in så länge ingen har beställt produkten av oss, och då har vi inte heller några ETA datum. Dock går det bra att kontakta oss ang. leveranstider om man har frågor innan köp.

Vilken Avbeställningsfunktion tänkte du på? Vi har alltid haft funktionen som tillåter användaren att radera restnoterade produkter om man vill ha iväg ordern snabbare, det går dock inte om man har valt vissa specifika betalsätt (men oftast går det alltid att fixa när man kontaktar oss, då denna typen av ändringar måste ske manuellt i systemet).

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Vill tacka för super leverans. Beställde innan 16 snåret, och fick paketet och avin dagen efter.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk

Tänkte höra du vet när ni får in Panasonic TH-42PX80?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Tänkte höra du vet när ni får in Panasonic TH-42PX80?

Hej!

Sista beskedet angående leveransen av ovanstående TV fick vi i torsdags förra veckan, och då fanns det inga fastställda ETA-datum alls. Om du har beställt en sådan så får du ett mail automatiskt när vi får ett ETA på dessa

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Hej!

Sista beskedet angående leveransen av ovanstående TV fick vi i torsdags förra veckan, och då fanns det inga fastställda ETA-datum alls. Om du har beställt en sådan så får du ett mail automatiskt när vi får ett ETA på dessa

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja
Dustin AB

Okej. Nej jag har inte beställt någon än, men kommer göra det om några dagar. Får hoppas på att det inte tar allt för lång tid innan den kommer då.. Jobbigt att vara utan TV

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Okej. Nej jag har inte beställt någon än, men kommer göra det om några dagar. Får hoppas på att det inte tar allt för lång tid innan den kommer då.. Jobbigt att vara utan TV

Yea. Det är fler som väntar på den så givetvis jobbar vi på att få fram ETA-datum på dessa.

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Vill ge lite positiv "kritik", kanonbutik! Alltid snabba leveranser och bra studentrabatter!

Handlar sedan jag skaffade studentkonto hos er nästan aldrig från nån annan nätbutik numera Dock främst när jag gör mindre inköp. Skulle jag köpa en komplett dator skulle jag nog få vända mig till typ datorbutiken eller komplett då de är rätt mycket billigare på många varor. Men de gånger jag hanterat returer med er har det gått jättesmidigt så det väger nästan över till att betala lite mer för att få den servicen. Men som sagt lite lägre priser på nyare hårdvara så skulle jag inte ens fundera på datorbutiken eller komplett

En sak jag dock saknar, är visserligen en småsak, men i mailet med orderbekräftelse osv vore det kanon om ni gjorde kollinumret till en länk direkt till sökningen på posten som ni har om man går in på orderhistoriken på sitt konto på eran sida

EDIT: ytterligare en sak, stör mig lite på att ni aldrig skriver ut ETA på varor ni inte har i lager...

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz En sak jag dock saknar, är visserligen en småsak, men i mailet med orderbekräftelse osv vore det kanon om ni gjorde kollinumret till en länk direkt till sökningen på posten som ni har om man går in på orderhistoriken på sitt konto på eran sida

Tjena!

Kul att du är nöjd. Vad jag vet så ska det vara sökbara länkar? Ska undersöka läget lite. På Dustin AB är det definitivt sökbara länkar och vad jag vet så är det samma sak på Home också. Säker på att du inte får dessa brev förinställda till Plain Text eller liknande?

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
Tjena!

Kul att du är nöjd. Vad jag vet så ska det vara sökbara länkar? Ska undersöka läget lite. På Dustin AB är det definitivt sökbara länkar och vad jag vet så är det samma sak på Home också. Säker på att du inte får dessa brev förinställda till Plain Text eller liknande?

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

Jag har alltid fått mina "Din order är på väg!"-mail från er i plaintext, alltså ingen html.. Har dock inte aktivt valt att få dom så, har trott att det blir så automatiskt men det kanske inte är så? Är till en Gmail om det kan vara av intresse.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Dustin AB
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz
Jag har alltid fått mina "Din order är på väg!"-mail från er i plaintext, alltså ingen html.. Har dock inte aktivt valt att få dom så, har trott att det blir så automatiskt men det kanske inte är så? Är till en Gmail om det kan vara av intresse.

Ah, nejdå det kan du ställa in i dina kontoinställningar, om du använder Dustin Home så är det bara att klicka på "Mitt konto" och därefter har du inställningen längst ner till vänster där du kan välja på "HTML" eller "Text".

Använder du Dustin AB så går det till på ungefär samma sätt (ser lite annorlunda ut i menyerna bara, dock så finns inställningen även där).

Mvh
Jüri Martoja
Dustin AB

::: FYI :::

På grund av sommartider / semestrar kan lite längre väntetider förekommma på telefon / mail. Naturligtvis försöker vi hålla vår servicegrad på topp ändå

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Jag måste få ta och ge Dustinhome tummen upp!
Inatt beställde jag min Panasonic TH-42PX80 för att invänta en leverans i slutet på nästa vecka, i bästa fall, då den inte fanns i lager nu och skulle komma in 31/7. Men hör och häpna, nu på eftermiddagen får jag ett mail om att min order är skickad. Jaha tänkte jag, de har skickat väggfästet och hdmi kabeln man fick till. Men nej, allt är skickat! Så på måndag har jag mina nya tv att hämta!

Kanon bra jobbat! Tack för en otroligt bra butik!

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JMartoja
På grund av sommartider / semestrar kan lite längre väntetider förekommma på telefon / mail. Naturligtvis försöker vi hålla vår servicegrad på topp ändå [/B]

Håller med Andersson89, hade tänkt bygga ihop den här datorn i slutet av nästa vecka, tack vare dustins underbara personal kan jag

börja redan ikväll...brukar iofs beställa ifrån dustinhome men den här gången måste ni slagit rekord....

36 timmar från ordererkännade till att jag har grejorna hemma..underbart? ja ubersnabbt? ja världsklass? definitivt!!

2008-07-24 03:09 Ordererkännande
2008-07-24 08:22 Din order är på väg!
2008-07-24 19:48 Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats
2008-07-25 15:37 Mottagaren har hämtat försändelsen

så juri, hälsa grabbarna och tjejerna på lagret och tacka för den dundersnabba leveransen TROTS semestertiderna....vågar inte ens

gissa på vad ni gör när det inte är semester.

Permalänk
Medlem

Köpte en förstärkare av DustinHome i april som tyvärr gick sönder i juni. Skickade in den på rep och det blev lite strul med posten och sedan tog det ett tag hos Dustin likaså pga att varan var slut i lager. Har hela tiden haft mailkontakt med Juri och hela ärendet löste sig under föregående vecka på ett ytterst lysande sätt. Creds att ni orkar stå ut med jobbiga kunder.

Förut när jag köpte prylar var det alltid det billigaste stället som gällde, men såna här saker gör ju att man letar sig tillbaks till föetag där supporten fungerat bra. Saker går ju tyvärr sönder även fast man kanske inte alltid tänker på det.

Tummen upp iaf

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk

Semester, kort om folk, ursäkter i forumet och...en order lagd av mig vid kl. 01 inatt, skickad när jag vaknade idag. Dang! Ovanpå detta är en tidigare order där en vara var restad nu på väg.

Kombinationen studentrabatt och Dustin är oslagbar. Det känns inte som en slump att jag enligt min orderhistorik numera är mer eller mindre beroende av Dustin

Visa signatur

|| --- ||

Permalänk
Medlem

Hej

Jag hittade nyligen en sida där det står att det finns rabatt för hos studenter. http://www.dustinhome.se/dp_262.aspx
Men för att ta reda på vad en vara kostar med studentrabatt måste jag först registrera mig sedan kontakta en personen via mail om jag har förståt rätt.

Det känns onödigt krångligt. Varför inte låta mig logga in på www.csn-kortet.se och ha möjlighet att se på hemsidan med studentrabatter inräknat?