Permalänk
Robot

Test Gravyr - TF2 Pyro

Gjorde min första metall gravyr på en gammal chassi sida för att testa. Blev väll hyfsat nöjd för ett första försök.

Nu med lite mer kunskap ska jag överföra detta till mitt P182 och se om vi kan få till det lite bättre.

-----------------------------------------------------------------
Edit: Kändes lite smalt med bara ett huvud, så jag testade lite flammor och en logga, vet inte om det blev bättre direkt men det är mest för att öva jag gör det så!
-----------------------------------------------------------------

Besök albumet: Test Gravyr - TF2 Pyro av blafa

Permalänk
Medlem

Snygg som fan, körde du igenom pappret eller hade du klippt pappret i samma form som bilden?

Visa signatur

Ser du en förvirrad man är det jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zajpner
Snygg som fan, körde du igenom pappret eller hade du klippt pappret i samma form som bilden?

Tejpade det på som du kan se och körde rakt igenom, vet inte om det är rätt sätt men det fungerade fint.

Permalänk

Snyggt tycker jag. Ett litet tillägg av en relativt liten Tf2 logga nere i högra hörnet kanske? Men utförandet va grymt bra (y)!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nisse_379
Snyggt tycker jag. Ett litet tillägg av en relativt liten Tf2 logga nere i högra hörnet kanske? Men utförandet va grymt bra (y)!

Varför inte? Ska fundera på det, hade nog kunnat bli snyggt

Permalänk
Medlem

Bra jobbat!

Permalänk

riktigt cleant! 8P

Permalänk

Riktigt snyggt

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk

haha jag älskar pyron snyggt gjort btw

Permalänk
Medlem

Vill se mer! hitta på något att ha runt den också.. 5p tills vidare

Permalänk
Medlem

fy fan, riktigt nice för att vara första gången

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den blev riktigt riktigt snygg :>>>>>

Visa signatur

Workstation: EVGA Z68 SLI | i7-2600k @ 3.4ghz | Corsair 1600mhz 16 gig ram | Gigabyte Gtx 580 1536mb | SSD Corsair 120gb | Cooler Master Silencio 550 | Corsair 800W |
Server KungarnasKung: Fractal Design Define R2 | Corsair 750W | C2d e4200 @ 2.2Ghz | Corsair 4 Gig ram | Hdd 7.5Tb|
Nätverk: Telia Fiber Lan 100/100 Mbit | Cisco Linksys E4200 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DouG
Vill se mer! hitta på något att ha runt den också.. 5p tills vidare

Jo kändes lite smalt, så jag testade lite flammor och en logga, vet inte om det blev bättre direkt men det är mest för att öva jag gör det så!

Nya bilder!

Permalänk
Medlem

Hahaha!
klockrent motiv:)

Permalänk
Medlem

Du skulle inte gjort flammorna. De ser mer ut som om killen har en peruk =/

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

snöggt

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

Snyggt, kanske man skulle ta och fixa ett portal chassi.

Permalänk
Medlem

Haha, flammorna ser ut som ett gigantiskt vilt hår! Snyggt och stadigt annars

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, om jag får säga:)

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Hedersmedlem

Sjukt snyggt, bra motiv också! Tyvärr tycker jag inte att "håret" blev nån höjdare

Permalänk
Medlem

Snyggt, kul att just pyron fick vara motiv:)

Permalänk

den måste ju ha ett par ögon annars ser det dumt ut eller hade varit kul om du kunde göra den mer med humor eller nåt typ skoja till den men annars snyggt jobb! imponerad. måste köpa en dremel o grejor så jag kan börja leka lite själv ;).

Permalänk
Medlem

Riktigt fint, dock såg det mycket bättre ut med enbart huvudet.

Permalänk
Medlem

Snyggt, bra jobbat! Skulle vilja haft flamsen lite annorlunda, men det är bara att öva vidare

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989
den måste ju ha ett par ögon annars ser det dumt ut eller hade varit kul om du kunde göra den mer med humor eller nåt typ skoja till den men annars snyggt jobb! imponerad. måste köpa en dremel o grejor så jag kan börja leka lite själv ;).

Pyron är humor rakt igenom, men du har kanske inte spelat TF2?
Fint, dock gillade jag bilden bättre innan flammorna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thes
Pyron är humor rakt igenom, men du har kanske inte spelat TF2?
Fint, dock gillade jag bilden bättre innan flammorna.

jag har nog inte spelat det spelet

Permalänk
Medlem

aaaa bra för ett första försök men ..... flammorna ser ut som om gubben har hår ..... men bra endå

Permalänk
Medlem

snyggt. dock tycker jag att det var snyggare med bara gubben utan flammor/rök

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.