Hjälp, vet inte vad det heter och vad jag skall söka på

Permalänk
Medlem

Hjälp, vet inte vad det heter och vad jag skall söka på

Tjo, nu blir jag riktigt arg på mig själv, har en minneskortläsare som är i 3.5" format, och tänkte sätta i den i chassiet, men då behöver jag ha någon converter för just en enda 5.25"s plats då jag enbart har sådanna och vet vet tamefulingen inte vad jag ska söka efter.

Frustrerad!

Alltså, ska sätta en 3.5"s enhet i en 5.25"s plats

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Kolla på "chassitillbehör" eller tillbehör under floppy/CD/DVD/minneskortläsare i webshopparna.

En svart http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=334704

Permalänk
Medlem

Japp hittade den efter ett bra tags letande, vettefa* vad jag höll på med.. tack iallfall

för att få någon sorts pratstund här, vad tycker ni om antec 900? När det gäller sådana tillbehör som kortläsare etc är det ju i princip omöjligt att få dit om man inte vill skippa en fläkt och få sämre kylning, dom skickar ju med en liten plåt så man skall kunna sätta dit en 3.5" men inte något "rack"

Visa signatur

Sup?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snurrah
Japp hittade den efter ett bra tags letande, vettefa* vad jag höll på med.. tack iallfall

för att få någon sorts pratstund här, vad tycker ni om antec 900? När det gäller sådana tillbehör som kortläsare etc är det ju i princip omöjligt att få dit om man inte vill skippa en fläkt och få sämre kylning, dom skickar ju med en liten plåt så man skall kunna sätta dit en 3.5" men inte något "rack"

Jag tycker själv inte om den. Men det är mest för att jag avskyr lådor som ska lysa och ha sig. Kylningen i sig verkar vara mycket bra i den lådan, och jag tror nog inte du ska oroa dig allt för mycket av att bli av med en fläkt.