Permalänk
Medlem

Fury fråga:
Har runt 890 ap obuffat atm
Som 2h TUF och 1h+1h är det frostbite och legi-sword(wsg rewarden).
Vad är bästa fury speccen att ta, DWspecc eller 2h specc, måste bara ha rampage(im in love ^^)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

jag ska testa att ta DW, men med swordspec och impale

Kommer nog bli gulligt nice rage generation / dps

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
jag ska testa att ta DW, men med swordspec och impale

Kommer nog bli gulligt nice rage generation / dps

Nej, det kommer det inte ^^
Du kommer få MYCKET mer rage från flurry än med swordspec.
Och impale är bara en bortkastad talent på DW.
Du förlorar för mycket bra fury talents på att specca swordspec som dw.

Permalänk
Medlem

Ni har säkert spanat in den tidigare men för de som missat den

http://www.youtube.com/watch?v=3QtI6zE8IgE

Jävlar...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
Ni har säkert spanat in den tidigare men för de som missat den

http://www.youtube.com/watch?v=3QtI6zE8IgE

Jävlar...

Jag önskar att min warrior hade recklessness, deathwish och oändligt med heals 24/7 med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Jag önskar att min warrior hade recklessness, deathwish och oändligt med heals 24/7 med

/love

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ja nu efter en fin patch, vilket jag åtminstånde trode. Så har alla de "små" nackdelarna kommit fram. Alla klasser har blivit buffade, men warriors är åter igen den klassen som får minst användbar buff. Som trogen DW warrior så kan jag ju bara säga det att rampage är så meningslös så det är inte klokt. Visst funkar den i PvE, men i PvP då? Jo de 30rage som den kostar har man typ aldrig råd med. Å sedan så ger den bara ca 200 AP. Ärligt spelade utvecklarna änns warrior när de bestämmde de nya talentsen? Antagligen satt de väll bara å titta på att det teoretiska...

Nej man får la stå ut med att bli ägd av de flästa renged klasserna. Jag har personligen inte lika svårt att komma fram till ett avstånd där jag iallafall kan så på dem längre. Men ALLA klasser har så jävla grov dps nu så de sänker mer ju snabbare än jag någonsin varit med om. whine whine. Men vad tycker ni andra? Visst fan har blizz något imot warriors...

Om inte något av detta fixas inom någon vecka så lägger jag lätt ner spelandet. Något måste ju göras!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten0
Ja nu efter en fin patch, vilket jag åtminstånde trode. Så har alla de "små" nackdelarna kommit fram. Alla klasser har blivit buffade, men warriors är åter igen den klassen som får minst användbar buff. Som trogen DW warrior så kan jag ju bara säga det att rampage är så meningslös så det är inte klokt. Visst funkar den i PvE, men i PvP då? Jo de 30rage som den kostar har man typ aldrig råd med. Å sedan så ger den bara ca 200 AP. Ärligt spelade utvecklarna änns warrior när de bestämmde de nya talentsen? Antagligen satt de väll bara å titta på att det teoretiska...

Nej man får la stå ut med att bli ägd av de flästa renged klasserna. Jag har personligen inte lika svårt att komma fram till ett avstånd där jag iallafall kan så på dem längre. Men ALLA klasser har så jävla grov dps nu så de sänker mer ju snabbare än jag någonsin varit med om. whine whine. Men vad tycker ni andra? Visst fan har blizz något imot warriors...

Om inte något av detta fixas inom någon vecka så lägger jag lätt ner spelandet. Något måste ju göras!

då har du inte spelat hunter=). Men Warriors har haft för lätt att skaffa rage och däröfr kunnat dps tok för mycket. Alla överreagerar.... men har man varit owerpwered innan såklart man blir sur när man blir normaliserad.
Lev med det och hitta nya sätt att DPS=) folk är bara inte vana i början... så har det varit i varje patch.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
då har du inte spelat hunter=). Men Warriors har haft för lätt att skaffa rage och däröfr kunnat dps tok för mycket. Alla överreagerar.... men har man varit owerpwered innan såklart man blir sur när man blir normaliserad.
Lev med det och hitta nya sätt att DPS=) folk är bara inte vana i början... så har det varit i varje patch.

Om man inte kan stunna, stealtha, heala, kitea, CCa på andra sätt, eller bubbla som paladins, vad har man kvar annat än att ha bra dps?

Som jag skrev i en tråd i warriorforumet.

Alla klasserna fick en mängd guld att köpa skills / talents för till sin klass.
Det som blev över köpte dom dps för.

Mages köpte cloth armor, bäst CC och möjligheten att göra bröd / vatten, detta gjorde att dom hade skapligt mycket pengar över att köpa dps för.

Rogues köpte leather armor, stealth, stuns och poisons, detta lämnade rogues med mer pengar över till dps än mages då deras CC kostade mer än rogues stuns.

Warriors köpte plate och möjligheten att kunna använda en sköld... Detta lämnade warriors med en sjujävla massa pengar kvar till dps. Warriors blev dock rånade påväg till affären och hade således mindre pengar än alla andra klasser.

Det var en paladin som rånade warriorn vilket är förklaringen till varför dom fick lite mer pengar att handla för än alla andra klasser.

Jag hoppas detta hjälpte er förstå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Om man inte kan stunna, stealtha, heala, kitea, CCa på andra sätt, eller bubbla som paladins, vad har man kvar annat än att ha bra dps?

Som jag skrev i en tråd i warriorforumet.

Alla klasserna fick en mängd guld att köpa skills / talents för till sin klass.
Det som blev över köpte dom dps för.

Mages köpte cloth armor, bäst CC och möjligheten att göra bröd / vatten, detta gjorde att dom hade skapligt mycket pengar över att köpa dps för.

Rogues köpte leather armor, stealth, stuns och poisons, detta lämnade rogues med mer pengar över till dps än mages då deras CC kostade mer än rogues stuns.

Warriors köpte plate och möjligheten att kunna använda en sköld... Detta lämnade warriors med en sjujävla massa pengar kvar till dps. Warriors blev dock rånade påväg till affären och hade således mindre pengar än alla andra klasser.

Det var en paladin som rånade warriorn vilket är förklaringen till varför dom fick lite mer pengar att handla för än alla andra klasser.

Jag hoppas detta hjälpte er förstå.

I lol'd...hehe, skönt skrivet

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Men... finns de ingen som spelar warrior och faktiskt gillar klassen ?

Ja kan stolt säga att warrior är den roligaste utav mina tre chars. (Warlock/hunter/warr)

Visa signatur

Kommentera inte min stavning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2k
Men... finns de ingen som spelar warrior och faktiskt gillar klassen ?

Ja kan stolt säga att warrior är den roligaste utav mina tre chars. (Warlock/hunter/warr)

Ja jag tycker warrior är lätt roligast att spela. Men det finns ju alltid neckdelar so som våra talents. Men kul är det ju ändå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2k
Men... finns de ingen som spelar warrior och faktiskt gillar klassen ?

Ja kan stolt säga att warrior är den roligaste utav mina tre chars. (Warlock/hunter/warr)

Klart det finns
jag har kört druid/rogue/mage/warlock och sen warrior i ordningen och min warrior är helt klart den roligaste klassen någonsin jag kört. Dock tycker jag det är lite synd att man kan bli så sjuuukt ägd av vissa klasser.

Jag har Tuf och pvp gear och lejonhjälmen. Men eftersom warriors måste ha grym gear för att komma ikapp så blir det mindre roligt när man dödas så lätt av nästan alla klasser man möter. Då menar jag de som kan spela sin klass. Jag har mött många som inte kan sin klass riktigt och då dör dem rätt fort eftersom vi har förmågan att göra fin dps om tillfället ges. Tyvärr så är det många gånger man knappt hinner. Exempelvis mot en mage :s de smiskar sönder warriors om och om igen

Btw så ändrade de inte våran talents nu innan de släpptes ? jag har ett minne av att våran 41talent i arms skulle vara fri rage kostnad på allt i 10 sek om ja minns rätt ? Tog de bort det för att vi faktiskt lyckades döda någon eller?

Jag har inte hunnit testa min warrior med nya patchen men som jag läst och tittat runt så har alla klasser buffats med massa roliga saker och warriors står i utkanten med inget nytt och roligt :/

Visa signatur

Enduro for life :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Navy_FarM
Klart det finns
jag har kört druid/rogue/mage/warlock och sen warrior i ordningen och min warrior är helt klart den roligaste klassen någonsin jag kört. Dock tycker jag det är lite synd att man kan bli så sjuuukt ägd av vissa klasser.

Jag har Tuf och pvp gear och lejonhjälmen. Men eftersom warriors måste ha grym gear för att komma ikapp så blir det mindre roligt när man dödas så lätt av nästan alla klasser man möter. Då menar jag de som kan spela sin klass. Jag har mött många som inte kan sin klass riktigt och då dör dem rätt fort eftersom vi har förmågan att göra fin dps om tillfället ges. Tyvärr så är det många gånger man knappt hinner. Exempelvis mot en mage :s de smiskar sönder warriors om och om igen

Btw så ändrade de inte våran talents nu innan de släpptes ? jag har ett minne av att våran 41talent i arms skulle vara fri rage kostnad på allt i 10 sek om ja minns rätt ? Tog de bort det för att vi faktiskt lyckades döda någon eller?

Jag har inte hunnit testa min warrior med nya patchen men som jag läst och tittat runt så har alla klasser buffats med massa roliga saker och warriors står i utkanten med inget nytt och roligt :/

Endles rage ändrades for ett bra tag sen. Till det bättre tycker jag.

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk

humm, är Lobotomizer ett bra offhand vapen för 7000hp och 25av marks? tänkte köpa 1H highwarlordsvapnet.... och kan nån kanske visa mig en bra DW build??? kör förnärvarande arms och 2h...

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

humm, utav nån anledning kan jag inte se dem....

aha.. där blev ett mellanslag efter frågetecknet.. aja nu ser jag ty

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem

Bästa speccen för PvP är klart MS warrior, jag har 37% crit och 2.1k AP. Ibland kan jag 3shota Clothies. Arena och PvP handlar om "burst dmg" få ut mycket och snabbt.

Fury är jävligt bra för PvE men och du vill göra bra DMG som en rogue i PvE så rekommenderar jag 1.8kAP, 180-200Hit och runt 30%crit. MS warrirors är inte beroende av HIT lika mycket som en Fury därför är det lite svårare att skaff bra balanserad gear för Fury då Hiten är avgörande faktorn. MS warrior är också bra i PvE, skaffa arena säsong 1eller2 och du gör nice dmg med ett hyggligt vapen.

Kolla bara på denna fight, ingen aggro kontroll så klart men men.
http://stage6.divx.com/user/Svag/video/1383489/Fury-warr-2k-d...

Permalänk
Medlem

OMG, gräva upp en sådan gammal tråd Oo

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk

e fury bra?

asså ja speccade fury idag.. ja har kanske inte dom bästa vapnen men jag har iaf 222/250 i weapon skill men ja skadar typ bara 9 med vanligt slag asså fury verkar att suga hårt men ja vene kanske måste bli bättre? ja kan dom ju inte så bra än

plz svara om ni kan ngn bra taktik eller ngt

Permalänk
Medlem

Beror på din låga weaponskill

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Re: e fury bra?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alamalakala
asså ja speccade fury idag.. ja har kanske inte dom bästa vapnen men jag har iaf 222/250 i weapon skill men ja skadar typ bara 9 med vanligt slag asså fury verkar att suga hårt men ja vene kanske måste bli bättre? ja kan dom ju inte så bra än

plz svara om ni kan ngn bra taktik eller ngt

Vilken level har du, och vilka vapen använder du?

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
Beror på din låga weaponskill

Precis.

Permalänk

jag är lvl 50 och har Blade of the Wretched o Tooth of Eranikus