Permalänk
Medlem

AC Ryan AcrylPanel - Var?

Hej och hå.

Säkert många som ställer sej samma fråga, var man köper AC Ryan AcrylPanel och andra artiklar inom detta moddningsmärke. Själv undrar jag också, men det är inte dunderbråttom precis. Vill mest bara veta var jag kan få tag på det och skapa en tråd där andra medlemmar också kan ta del av informationen.

Var finns AC Ryan AcrylPanel att köpa?

Har själv hittat ett danskt företag som säljer sådana, men är lite nyfiken på om det finns i detta land att beställa över internet eller köpa i butik.

!--Länk till AC Ryan AcrylPanel--!

!--Länk till AC Ryan AcrylPanel (StudieData, Danmark)--!

Tack på förhand!
//Orjan

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

Vill också veta vars man kan köpa de dära, helt snyggt jue

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk
Medlem

förhoppningsvis ingenstans!

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem

http://www.acryan.com/buy/index.shtml
Här är ju alla de som är återförsäljare, och det verkar tyvärr saknas svenska företag på den listan. Det är synd. Jag blev riktigt sugen på Mirror-varianten.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Medlem

Jo, märkte också att det närmsta var i Danmark. Men tänkte om någon visste någon återförsäljare som möjligtvis inte var med på sidan.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Proffsmoddare

Den enda svenska butik jag har sett som har haft AcRyans acryl är gtek men det var bara en kort tid så om man ska köpa så blir det nog att ta till en utländsk butik. Känns skönt att slippa oroa sig om sånt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Den enda svenska butik jag har sett som har haft AcRyans acryl är gtek men det var bara en kort tid så om man ska köpa så blir det nog att ta till en utländsk butik. Känns skönt att slippa oroa sig om sånt

För att du vinkar lite med lillfingret och en liten halt kille kommer in med en stor blå vagn full av plexiglas och plåt i alla färger och former? ^^

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av busorjan
För att du vinkar lite med lillfingret och en liten halt kille kommer in med en stor blå vagn full av plexiglas och plåt i alla färger och former? ^^

Hehe ja men jag har ju fått kämpa hårt under flera år för att komma dit Men visst är det nice med Promodder Sponsring AcRyan har ju alla de saker som är jobbiga att få tag i normalt så jag blev jävligt glad när jag fick beskedet av dom.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Hehe ja men jag har ju fått kämpa hårt under flera år för att komma dit Men visst är det nice med Promodder Sponsring AcRyan har ju alla de saker som är jobbiga att få tag i normalt så jag blev jävligt glad när jag fick beskedet av dom.

Förstår jag väl, du har ju inte suttit och vinkat med lillfingret för att få sponsorer. Men visst vore det skönt med en nätbutik i Sverige advsedd för moddning... Men det finns ju www.elfa.se och www.gtek.se med mycket mer att välja på, så vi är ju inte helt materiallösa vi heller, men det kostar ju en slant. Men det är ju så allt börjar.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av busorjan
Förstår jag väl, du har ju inte suttit och vinkat med lillfingret för att få sponsorer. Men visst vore det skönt med en nätbutik i Sverige advsedd för moddning... Men det finns ju www.elfa.se och www.gtek.se med mycket mer att välja på, så vi är ju inte helt materiallösa vi heller, men det kostar ju en slant. Men det är ju så allt börjar.

Ja det behövs absolut en butik i Sverige som har AcRyans sortiment det håller jag med om. Innan jag fick min deal med dom satt jag många gånger och svor över att man inte kunde köpa deras produkter på hemmaplan. Vi behöver en Svensk version av Frozencpu.com !!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Exakt, det låter som en utmärkt idé. Det rådet kan man ju ge till tex Gtek som haft dessa produkter under en kort tid men senare tagit bort dom... med vilken anledning? :S

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av busorjan
Exakt, det låter som en utmärkt idé. Det rådet kan man ju ge till tex Gtek som haft dessa produkter under en kort tid men senare tagit bort dom... med vilken anledning? :S

Det kan jag svara på. De på Gtek anser att Moddning är dött i sverige, och tar därmed inte in sånt längre. Däremot gillar de ACRyans Prodata serie (Alubox HDD-kabinetter mm). Jag har ju som Wolv inte heller nått problem att få tag på deras prylar, men att det inte finns en enda svensk återförsäljare av deras Promodding grejer är ganska skumt faktiskt.

//Sleepstreamer

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Jo, visst är det. Jag har inte direkt jätteproblem med att hitta material, men det är ju alltid lättare att beställa direkt från en butik, plus att AC Ryans gröna, blåa och spegelfärgade är rätt eftertraktade.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Proffsmoddare

Jag använder faktiskt det gröna i mitt nya bygge har gått åt ca 30st 50x50 skivor 5mm än så länge 15 gröna och 15 svarta (jävla tur att man slipper betala )

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

30st!?

Hmm, det svarta skulle jag vilja lägga vantarna på.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk

jag håller med om att det skulle finnas något utbud av i sverige som liknar FrozenCPU:s. har letat överallt efter 140 mm galler till ett kommande projekt men hittar bara det där, blir lite dyrt att med frakt för några galler :S

Permalänk
Medlem

Ullberg91: (Y)

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!